Το «Squid Game» αποτελεί πλέον την πιο δημοφιλή σειρά του Netflix, αφού ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως
Σύμφωνα με το ίδιο το Netflix, το «Squid Game» είναι η πιο επιτυχημένη σειρά όλων των εποχών.
Ο γίγαντας του streaming ανέφερε σε tweet αργά την Τρίτη ότι το πολύ δημοφιλές δράμα της Νότιας Κορέας έχει προσελκύσει 111 εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως από την ημέρα της κυκλοφορίας του στις 17 Σεπτεμβρίου.
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021
Είναι η πρώτη εκπομπή του Netflix που ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια θεατές στον πρώτο μήνα, όπως ανέφερε η εταιρεία. Η σειρά έσπασε εύκολα το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε το «Bridgerton», το οποίο παρακολούθησαν 82 εκατομμύρια νοικοκυριά τις πρώτες 28 ημέρες.
Το «Squid Game» έγινε γρήγορα επιτυχία σε πολλές χώρες. Η σειρά δεν είναι για τους λιπόψυχους. Πρωταγωνιστές είναι φανταστικοί διαγωνιζόμενοι που συμμετέχουν με άλλους σε μια σειρά παιδικών παιχνιδιών, με την ελπίδα ότι θα κερδίσουν χρήματα σε μετρητά. Αν χάσουν, σκοτώνονται από μασκοφόρους φύλακες με κόκκινες φόρμες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, το γεγονός πως 111 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν το Netflix, δεν σημαίνει ότι παρακολούθησαν ολόκληρη τη σειρά από την αρχή μέχρι το τέλος. Τα στοιχεία του Netflix λαμβάνουν υπόψη μόνο τους χρήστες που συντονίστηκαν για τουλάχιστον δύο λεπτά.
Η διεθνής ανάπτυξη αποτέλεσε βασικό επίκεντρο για το Netflix τα τελευταία χρόνια, έχοντας επενδύσει σημαντικά σε ξενόγλωσσες εκπομπές και ταινίες όπως το «Money Heist» και «The Platform», που συνδύασαν την ποιότητα με την εμπορική επιτυχία.
Latest News
Το «ποντάρισμα» των 150 δισ. της Amazon σε νέα data centers
Η εταιρεία προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την έκρηξη της ΑΙ
Ποιοι θα λάβουν μέρος στο πρόγραμμα κατάρτισης με χρήση ΑΙ της ΔΥΠΑ
Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες για την «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης»
Η ασταμάτητη άνοδος της Fortnox: Ο σουηδικός όμιλος λογισμικού προσελκύει short sellers
Η εταιρεία που επαναπροσδιορίζει την βιομηχανία πληροφορικής
Γιατί ο CEO της Nvidia είναι ροκ σταρ
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nvidia, Τζένσεν Χουάνγκ, έχει γίνει ροκ σταρ
Στα άκρα η μάχη των εταιρειών ΑΙ για να προσελκύσουν ταλέντα
Οι ελλείψεις στελεχών για την τεχνητή νοημοσύνη «θερμαίνουν» την αγορά την ώρα που οι απολύσεις πλήττουν άλλους τομείς της τεχνολογίας
Πού και πότε θα «αποκαλύψει» η Apple την στρατηγική για την ΑΙ
To tech event προσελκύει παραδοσιακά το ενδιαφέρον πελατών και συνεργατών της Apple σε όλο τον κόσμο, όπως και της παγκόσμιας αγοράς και του τεχνολογικού κλάδου λόγω των καινοτομιών που παρουσιάζονται εκεί
Ο χρηματοοικονομικός κλάδος επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη - Ποια επαγγέλματα απειλούνται
Στην επενδυτική τραπεζική και τη διαχείριση επενδύσεων, η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο
Αγώνας δρόμου κυβερνήσεων και εταιρειών για τον έλεγχο της AI
Μπορεί κάποιος να ελέγξει την τεχνητή νοημοσύνη;
Ντιρεκτίβα Κομισιόν προς τεχνολογικούς κολοσσούς - «Προστατέψτε από την παραπληροφόρηση»
Στόχος, να εφαρμοστεί στην πράξη ο ευρωπαϊκός νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες
Έχετε email από τον... Ζάκερμπεργκ - Τι ψάχνει στην Google o CEO της Meta
Η εταιρεία στρατολογεί ταλέντα και ο Μαρκ το έχει πάρει προσωπικά - Στέλνει προσωπικά γραπτά email σε ερευνητές τεχνητής νοημοσύνης από το DeepMind της Google