Το «Squid Game» αποτελεί πλέον την πιο δημοφιλή σειρά του Netflix, αφού ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως
Σύμφωνα με το ίδιο το Netflix, το «Squid Game» είναι η πιο επιτυχημένη σειρά όλων των εποχών.
Ο γίγαντας του streaming ανέφερε σε tweet αργά την Τρίτη ότι το πολύ δημοφιλές δράμα της Νότιας Κορέας έχει προσελκύσει 111 εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως από την ημέρα της κυκλοφορίας του στις 17 Σεπτεμβρίου.
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021
Είναι η πρώτη εκπομπή του Netflix που ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια θεατές στον πρώτο μήνα, όπως ανέφερε η εταιρεία. Η σειρά έσπασε εύκολα το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε το «Bridgerton», το οποίο παρακολούθησαν 82 εκατομμύρια νοικοκυριά τις πρώτες 28 ημέρες.
Το «Squid Game» έγινε γρήγορα επιτυχία σε πολλές χώρες. Η σειρά δεν είναι για τους λιπόψυχους. Πρωταγωνιστές είναι φανταστικοί διαγωνιζόμενοι που συμμετέχουν με άλλους σε μια σειρά παιδικών παιχνιδιών, με την ελπίδα ότι θα κερδίσουν χρήματα σε μετρητά. Αν χάσουν, σκοτώνονται από μασκοφόρους φύλακες με κόκκινες φόρμες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, το γεγονός πως 111 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν το Netflix, δεν σημαίνει ότι παρακολούθησαν ολόκληρη τη σειρά από την αρχή μέχρι το τέλος. Τα στοιχεία του Netflix λαμβάνουν υπόψη μόνο τους χρήστες που συντονίστηκαν για τουλάχιστον δύο λεπτά.
Η διεθνής ανάπτυξη αποτέλεσε βασικό επίκεντρο για το Netflix τα τελευταία χρόνια, έχοντας επενδύσει σημαντικά σε ξενόγλωσσες εκπομπές και ταινίες όπως το «Money Heist» και «The Platform», που συνδύασαν την ποιότητα με την εμπορική επιτυχία.
Latest News
Αλλάζει το e-commerce ξανά - Η Amazon τώρα πουλά και αυτοκίνητα
Hyundai και Amazon πρωτοπορούν σε μια συνεργασία που αλλάζει τον τρόπο πώλησης αυτοκινήτων αλλά και του e-commerce
Σε κίνδυνο το 40% των θέσεων εργασίας από την ΑΙ - Τι δείχνει έρευνα του ΔΝΤ
Τα οφέλη από τη χρήση της AI είναι ζητούμενο αν θα διαχυθούν σε όλη την οικονομία ή θα τροφοδοτήσουν την κοινωνική και οικονομική ανισότητα
Αντίστροφη μέτρηση για Apple στην Ινδία - Μετά τα iPhone, συναρμολογεί και τα AirPods
Τα ασύρματα ακουστικά AirPods θα ξεκινήσει να παράγει η Αpple στην Ινδία για πρώτη φορά στις αρχές του επόμενου έτους
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Η Databrics πολύ κοντά σε ρεκόρ χρηματοδότησης venture capital, συνολικής αξίας 9,5 δις δολ.
Η αμερικανική Databricks, εταιρεία λογισμικού, αποτιμάται σε πάνω από 60 δισ. δολάρια, σύμφωνα με πηγές
Ήταν ο Χένρι Κίσινγκερ ένας «doomer» της τεχνητής νοημοσύνης;
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του ο Χένρι Κίσινγκερ μετατράπηκε σε εμπειρογνώμονα στην AI - Ένα μεταθανάτιο υστερόγραφο σε ένα θέμα που προκαλεί τριγμούς, σημειώνει ο Economist
Βόλτα στο διάστημα μέσω… Μεγάλης Ελλάδας
Η διαστημική εταιρεία του Ρίτσαρντ Μπράνσον σχεδιάζει ταξίδια σε ύψος 85 χλμ από την αεροπορική βάση του Γκροτάλιε της Ιταλίας
Πρώτο... δωράκι Tραμπ υπέρ Μασκ - Ποια ρύθμιση καταργεί προς όφελος της Tesla
Το αφεντικό της Tesla, Ιλον Μασκ, δαπάνησε περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια βοηθώντας τον Τραμπ να εκλεγεί πρόεδρος τον Νοέμβριο
Πρόστιμο 75 εκατ. δολ. από την Τουρκία στην Google
Η μη συμμόρφωση θα έχει ως αποτέλεσμα περαιτέρω καθημερινά πρόστιμα - Η Google μπορεί να ασκήσει έφεση
Αντίστροφη μέτρηση για το digital economy forum 2024 του ΣΕΠΕ
Ποιοι θα πλαισιώσουν το συνέδριο του ΣΕΠΕ, ποιες είναι οι βασικές θεματικές ενότητες της διοργάνωσης