Περισσότερα από 900 εκατ. δολάρια αναμένεται να αποφέρει στο Netflix, η παγκόσμια επιτυχία του Squid Game.

Σύμφωνα με το Bloomberg, πρόκειται για ένα ποσό κατά 40 φορές μεγαλύτερο από τα 21,4 εκατ. τα οποία πλήρωσε η εταιρεία για την παραγωγή της σειράς.

Η δημοφιλής εκπομπή της Νότιας Κορέας είναι μακράν η μεγαλύτερη τηλεοπτική εκπομπή του Netflix. Το Squid Game ξεπέρασε το Bridgerton στη μέτρηση 2 λεπτών του Netflix καθώς σχεδόν 132 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον δύο λεπτά του Squid Game τις πρώτες 23 ημέρες.

Το Netflix εκτιμά ότι το 89% των ατόμων που ξεκίνησαν την εκπομπή παρακολούθησαν τουλάχιστον 75 λεπτά (περισσότερα από ένα επεισόδια) και το 66% των θεατών, ή 87 εκατομμύρια άτομα, ολοκλήρωσαν τη σειρά τις πρώτες 23 ημέρες. Συνολικά, οι άνθρωποι έχουν ξοδέψει περισσότερες από 1,4 δισεκατομμύρια ώρες παρακολουθώντας την σειρά, η οποία δημιουργήθηκε από την Siren Pictures.

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tέχνη και Ζωή
CulturEU – Ο οδικός χάρτης για τη χρηματοδότηση του πολιτισμού
Tέχνη και Ζωή |

CulturEU: Ένας διαδραστικός χάρτης για τη χρηματοδότηση του πολιτισμού

Ο οδηγός καταρτίστηκε για να βοηθήσει όλους τους εταίρους, κάθε είδους και μεγέθους, που εργάζονται στον πολιτιστικό και τον δημιουργικό τομέα να διατρέξουν το τοπίο της χρηματοδότησης στην ΕΕ

Κεν Λόουτς – «Τα Γλυπτά του Παρθενώνα είναι κλεμμένα και πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα»
Plus |

Κεν Λόουτς - «Τα Γλυπτά του Παρθενώνα είναι κλεμμένα και πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα»

Ο Κεν Λόουτς ένας από τους διασημότερους Βρετανούς σκηνοθέτες λίγο μετά την αγόρευσή του σε επίτιμο διδάκτορα του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής μίλησε και για το πάγιο αίτημα της Ελλάδας για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα