Καθοριστική για τις πωλήσεις της Heineken μέσα στο καλοκαίρι στάθηκε η επιβολή περιοριστικών μέτρων λόγω covid-19 στις ασιατικές χώρες.

Έτσι, η μείωση των πωλήσεων κατά 5,1% το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, διπλάσια από ό, τι ανέμεναν οι αναλυτές, αποδίδεται κατά ένα μεγάλο μέρος στην πτώση των παραγγελιών από την Ασία. Νέα τοπικά lockdown και περιορισμοί στα ταξίδια επηρέασαν σημαντικά και την κατανάλωση μπύρας. Στο Βιετνάμ, το οποίο αποτελεί σημαντική αγορά την κορυφαία ευρωπαϊκή ζυθοποιία, οι πωλήσεις μπύρας μειώθηκαν περισσότερο από 50%.

Η εξέλιξη αυτή, δεν προοιωνίζεται καλά νέα και για της Carlsberg και Anheuser-Busch InBev, από τις οποίες ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί τριμηνιαία αποτελέσματα.

Φως στο τούνελ…

Η σταδιακή άρση των περιορισμών στο Βιετνάμ από τα μέσα Σεπτεμβρίου και τα ταξίδια στην Ασία είναι πιθανό να βελτιωθούν καθώς τα ποσοστά εμβολιασμού αυξάνονται. Ωστόσο, για τον CEO Dolf van den Brink, ο δρόμος θα είναι μακρύς. Οι πωλήσεις δεν αναμένεται να ανακάμψουν στα προ πανδημίας επίπεδα πριν το 2023, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Refinitiv. Η αύξηση του κόστους των πρώτων υλών θα πιέσει επίσης τα περιθώρια κέρδους.

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Τουρκία – Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης για το τρίτο τρίμηνο, που όμως δεν είναι βιώσιμοι
Διεθνή |

Ήλιος με δόντια για την τουρκική οικονομία

Η τουρκική κυβέρνηση πανηγυρίζει για την εκτίναξη των ρυθμών ανάπτυξης κατά 7,4% το τρίτο τρίμηνο, όμως διεθνείς αναλυτές επιμένουν πως δεν θα κρατήσουν τους επόμενους μήνες υπό την βαριά σκιά της νομισματικής κρίσης

«Παγκόσμια Πύλη», η απάντηση της ΕΕ στον «Δρόμο του Μεταξιού»
Διεθνή |

«Δρόμο του Μεταξιού» η Κίνα; – «Παγκόσμια Πύλη» η Ευρώπη!

Η πρόεδρος της Κομισιόν παρουσιάζει την Τετάρτη επενδυτικό σχέδιο ύψους 300 δισ. ευρώ, με στόχο να ανακόψει τον επεκτατισμό του Πεκίνου και να ενισχύσει την διεθνή οικονομική και γεωπολιτική θέση της ΕΕ.