Αύξηση κατά 17,1% των καθαρών εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, επιτάχυνση της ανάπτυξης σε διετή βάση, +16,8% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2019 και +8,9% σε σύγκριση με το εννιάμηνο του 2019, σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC AG, στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, για την πορεία των εργασιών του τρίτου τριμήνου 2021.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση «Μέσω της στοχευμένης υλοποίησης της στρατηγικής μας αποκομίσαμε τα οφέλη της καλοκαιρινής περιόδου, επωφελούμενοι από το εκ νέου άνοιγμα του καναλιού της εκτός σπιτιού κατανάλωσης. Επίσης, οι καλές επιδόσεις στις αναδυόμενες αγορές συνεχίστηκαν. Πετύχαμε αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 70 μονάδες βάσης στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά κατά το εννιάμηνο».

Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 13,1% στηρίχθηκε στις κατηγορίες προτεραιότητας του χαρτοφυλακίου προϊόντων 24ωρης/7ήμερης κατανάλωσης: ανθρακούχα αναψυκτικά +13,1%, ανθρακούχα αναψυκτικά με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη +54,6%, ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες +27,5% και ποτά ενέργειας +29,4%.

«Αύξηση τιμών/μείγματος κατά 5,1% από την αρχή του έτους έως σήμερα και κατά 3,5% κατά το τρίτο τρίμηνο, το οποίο συγκρίνεται με υψηλότερη βάση. Οι τρεις αγορές μας σημείωσαν επιτάχυνση του ρυθμού αύξησης τιμών/μείγματος σε σύγκριση με το 2019. Aυστηρή διαχείριση του κόστους πωληθέντων και συνεπής έλεγχος των λειτουργικών εξόδων», επισημαίνεται.

Όσον αφορά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Coca-Cola Bottling Company of Egypt αναμένεται να λάβει χώρα έως το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Επιπλέον, ανακοινώθηκε η δέσμευση της εταιρείας για επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων σε ολόκληρη την εφοδιαστικη αλυσίδα έως το 2040.

Βασικά στοιχεία ανά τομέα

• Αναπτυγμένες αγορές: Διατηρήθηκε η ανάπτυξη τιμών/μείγματος. Η ανάκαμψη του όγκου πωλήσεων υποστηρίχθηκε από την επιτυχή υλοποίηση της στρατηγικής μας κατά την καλοκαιρινή περίοδο και το εκ νέου άνοιγμα του καναλιού της εκτός σπιτιού κατανάλωσης.

• Αναπτυσσόμενες αγορές: Οι όγκοι πωλήσεων στο τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν ελαφρώς σε σχέση με το 2019, παρά την επίδραση από το φόρο ζάχαρης στην Πολωνία.

• Αναδυόμενες αγορές: Ισχυρή δυναμική στη Νιγηρία και στη Ρωσία στο τρίμηνο, παρά την υψηλότερη συγκριτική βάση.

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:

«Το τρίτο τρίμηνο πετύχαμε ισχυρή αύξηση των επιδόσεών μας, ως αποτέλεσμα της στοχευμένης και καλά προετοιμασμένης υλοποίησης της στρατηγικής μας κατά την καλοκαιρινή περίοδο, καθώς και της συνεχιζόμενης δυναμικής ανάπτυξης στον τομέα των αναδυόμενων αγορών.

Ο ρυθμός αύξησης των καθαρών εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ενισχύθηκε σε όλους τους τομείς σε σχέση με το 2019 και οδήγησε σε ταχύτερη αύξηση του μεριδίου αγοράς στο τρίμηνο. Αυτές οι επιδόσεις οφείλονται στην ισχύ του χαρτοφυλακίου προϊόντων 24ωρης/7ήμερης κατανάλωσης, στις ικανότητές μας διαχείρισης της αύξησης των εσόδων, στη προσαρμοστικότητα της στρατηγικής μας ως προς τη διανομή και κυρίως στην ευελιξία των ανθρώπων μας, οι οποίοι υλοποιούν τη στρατηγική μας στην αγορά μέσω στενής συνεργασίας με τους πελάτες μας.

Στο τρέχον πληθωριστικό περιβάλλον που επηρεάζει όλους τους κλάδους, τα εργαλεία διαχείρισης της αύξησης των εσόδων μας, καθώς και η ικανότητά μας να διαμορφώνουμε τις τιμές αξιοποιώντας τα αποτελέσματα λεπτομερών αναλύσεων και στοιχείων, θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Οι ενέργειές μας το 2021, καθώς και τα σχέδια που έχουμε για το τέταρτο τρίμηνο και έπειτα θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις του τρέχοντος περιβάλλοντος κόστους. Είμαι στην ευχάριστη θέση να επαναλάβω τους στόχους του 2021, για ισχυρή ανάκαμψη των καθαρών εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και αύξηση του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους κατά 20-30 μονάδες.»

Αναπτυγμένες αγορές: Ελλάδα

Οι όγκοι πωλήσεων στην Ελλάδα αυξήθηκαν στο μέσο επίπεδο του εύρους 20%-30%.

Οι επιδόσεις υποστηρίχθηκαν από τις τάσεις στον τουρισμό, οι οποίες εξελίχθηκαν καλύτερα από ό,τι αναμενόταν και από τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων στα ταξίδια κατά την καλοκαιρινή περίοδο, γεγονός που ωφέλησε εξίσου τα κανάλια κατανάλωσης εκτός και εντός σπιτιού.

Σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά περίπου 30% στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών και κατά το μέσο επίπεδο του εύρους 10%-20% στα ανθρακούχα αναψυκτικά, κυρίως λόγω των επιδόσεων της Coke Zero και των αναψυκτικών για ενήλικες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Πηλαδάκης: Δεσμεύεται η περιουσία του – Κατηγορία για φοροδιαφυγή και απάτη από την «Αρχή για το Ξέπλυμα» – Τι απαντά ο επιχειρηματίας
Επιχειρήσεις |

Δεσμεύεται η περιουσία του Πηλαδάκη - Κατηγορίες για φοροδιαφυγή και απάτη από την «Αρχή για το Ξέπλυμα» - Τι απαντά ο επιχειρηματίας

Περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι αποκόμισε ο επιχειρηματίας Κ. Πηλαδάκης από παράνομες δραστηριότητες - Τι απαντά στις κατηγορίες ο επιχειρηματίας με ανακοίνωσή του