Οι πωλήσεις πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων της BMW Group αυξήθηκαν κατά 121,4% τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, φτάνοντας τις 59.688 μονάδες, με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να δηλώνει την Τετάρτη ότι η ηλεκτρική κινητικότητα «γίνεται όλο και πιο ζωτικός παράγοντας ανάπτυξης και επιτυχίας» για την εταιρεία.

Συνολικά, η εταιρεία, που έχει την έδρα της στο Μόναχο, πούλησε 231.575 πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου, σημειώνοντας άλμα 98,9%. Συγκριτικά, μόνο το τρίτο τρίμηνο του 2021, η Tesla του Ίλον Μασκ έχει ανακοινώσει ότι παρέδωσε 241.300 οχήματα.

Τα στοιχεία για τα ηλεκτρικά οχήματα της BMW περιέχονται στα αποτελέσματα χρήσης που ανακοινώθηκαν την Τετάρτη. Τα καθαρά κέρδη για το τρίτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 2,58 δισ. ευρώ (2,99 δισ. δολάρια), σημειώνοντας αύξηση 42,4%. Αυτό συνέβη παρά το γεγονός ότι οι παραδόσεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας μειώθηκαν κατά 12,2% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2020.

«Το τρίτο τρίμηνο του 2021, οι δραστηριότητες της εταιρείας επηρεάστηκαν ολοένα και περισσότερο από τα προβλήματα συμφόρησης στην αλυσίδα εφοδιασμού εξαρτημάτων ημιαγωγών», ανέφερε η εταιρεία. «Αν και αυτό είχε ως αποτέλεσμα στον όγκο της παραγωγής και στις χαμηλότερες πωλήσεις κατά την περίοδο από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2021, ο αντίκτυπος υπερ- αντισταθμίστηκε από τις θετικές επιπτώσεις στις τιμές για καινούργια και μεταχειρισμένα οχήματα».

Η BMW Group στοχεύει τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα να αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 50% των παραδόσεων του ομίλου μέχρι το 2030.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green