Σε μετατροπή του απλού ενδιαφέροντος των καταναλωτών στην πραγματοποίηση αγορών οδηγεί, από πλευράς επιχειρήσεων, η χρήση εξειδικευμένης πλατφόρμας μηχανής αναζήτησης σε συνδυασμό με την εκμετάλλευση και της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ).
Με τον τρόπο αυτό οι πωλήσεις των επιχειρήσεων ανάλογα τον κλάδο αυξάνονται ακόμη και άνω του 30%.
Ειδικότερα, σε ανακοίνωση της Generation Y-International eBusiness Hub, με αφορμή την ανάληψη από την ελληνική πολυεθνική της αποκλειστικής αντιπροσωπείας του γαλλικού κολοσσού Algolia στην Ελλάδα, με την μηχανή αναζήτησης και υπερπροσωποποιημένης εμπειρίας onsite, επισημαίνεται ότι το Algolia Site Search αποτελεί πλατφόρμα αναζήτησης περιεχομένου που δέχεται πάνω από 40 δισ. αναζητήσεις το μήνα, στα ηλεκτρονικά καταστήματα και web portals που έχει εγκατασταθεί.
Επιτρέπει δε στις επιχειρήσεις να χτίζουν, να διαχειρίζονται και να προσφέρουν απόλυτα προσωποποιημένες αγοραστικές εμπειρίες στους πελάτες τους, βασισμένες στο περιεχόμενο προηγούμενων αναζητήσεών τους onsite. Με Intelligent Search και χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), οι επιχειρήσεις που διαθέτουν το Algolia Site Search αυξάνουν τη μετατροπή του ενδιαφέροντος του χρήστη σε αγορά (conversion rate) κατά 30%.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ερευνώντας τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς και έχοντας πλήρη γνώση των διαθέσιμων και πετυχημένων εργαλείων, η Generation Y προχώρησε σε αυτήν τη αποκλειστική συνεργασία με την Algolia για τη χώρα μας, δίνοντας τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να μεγιστοποιούν την αλληλεπίδραση (engagement) και την πιστότητα (loyalty) των πελατών τους και να αυξάνεται η κερδοφορία τους.
Σε δηλώσεις τόσο η Solène Le Saout, manager partnerships EMEA της Algolia, όσο και ο Αναστάσιος Σπανίδης, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Generation Y αναφέρθηκαν, μεταξύ άλλων, στην συμβολή της νέας συνεργασίας στην περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρήσεων που επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους με την υιοθέτηση νέων τεχνολογικών λύσεων.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
«Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης επιτέλους επιβραδύνεται» - Τι προβλέπει τώρα ο CEO της Google
Θα χρειαστεί χρόνος για μια άλλη τεχνολογική ανακάλυψη για να θέσει ξανά την ΑΙ σε εξαιρετικά γρήγορη αναπυτξιακή ταχύτητα, προβλέπει ο CEO της Google Σουντάρ Πιτσάι
Πρώτα βήματα εισαγωγής της Τεχνητής Νοημοσύνης στις σχολικές αίθουσες
Το Αi4edu είναι το πρόγραμμα για την τεχνητή νοημοσύνη που αναπτύσσουν έξι οργανισμοί, από τέσσερα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η AI «επηρέασε» πωλήσεις 60 δισ. δολαρίων κατά την φετινή Cyber Week
Ρεκόρ πωλήσεων ύψους 314,9 δισ. δολαρίων παγκοσμίως καταγράφηκαν τη φετινή Cyber Week - Το 70% των διαδικτυακών αγορών παγκοσμίως πραγματοποιήθηκε μέσω φορητών συσκευών
Ξηροκώστας (SAP): Τεκτονικές οι αλλαγές που φέρνει στην αγορά η AI
Ο CEO της SAP Hellas, Ανδρέας Ξηροκώστας, στο περιθώριο του ετήσιου «SAP Innovation Day 2024» επισήμανε επίσης «το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης ανθρώπινων πόρων» ειδικά στον κλάδο της τεχνολογίας
Μεγάλο deal στους ημιαγωγούς ΑΙ μεταξύ TSMC - Nvidia για το εργοστάσιο της Αριζόνα
Τι συζητούν TSMC - Nvidia για τους ημιαγωγούς Blackwell και το νέο εργοστάσιο του ταϊβανέζικου τεχνολογικού κολοσσού στην Αριζόνα
Ο θρυλικός Μπιόρν Ουλβέους των ΑΒΒΑ δεν βλέπει με καλό μάτι την ΑΙ
«Πολύ άδικο» για τις εταιρείες τεχνολογίας να χρησιμοποιούν τη δουλειά των καλλιτεχνών χωρίς να τους πληρώνουν, λέει ο θρυλικός Μπιόρν Ουλβέους των ΑΒΒΑ
Παπαστεργίου: Ωραίο αλλά ακριβό σπορ η AI – Συνεργασία με το Υπερταμείο για τον «Φάρο»
Στις πρωτοβουλίες της Ελλάδας στο πεδίο της Τεχνητής Νοημοσύνης αναφέρθηκε κατά τον χαιρετισμό του στο 2ο Growthfund Summit ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου
Στους 300 εκατ. οι ενεργοί χρήστες ανά εβδομάδα για την OpenAI
Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, η OpenAI φέρεται να στοχεύει σχεδόν στο 4πλάσιο του τρέχοντος αριθμού χρηστών της, στοχεύοντας στο 1 δισεκατομμύριο