Σε μετατροπή του απλού ενδιαφέροντος των καταναλωτών στην πραγματοποίηση αγορών οδηγεί, από πλευράς επιχειρήσεων, η χρήση εξειδικευμένης πλατφόρμας μηχανής αναζήτησης σε συνδυασμό με την εκμετάλλευση και της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ).
Με τον τρόπο αυτό οι πωλήσεις των επιχειρήσεων ανάλογα τον κλάδο αυξάνονται ακόμη και άνω του 30%.
Ειδικότερα, σε ανακοίνωση της Generation Y-International eBusiness Hub, με αφορμή την ανάληψη από την ελληνική πολυεθνική της αποκλειστικής αντιπροσωπείας του γαλλικού κολοσσού Algolia στην Ελλάδα, με την μηχανή αναζήτησης και υπερπροσωποποιημένης εμπειρίας onsite, επισημαίνεται ότι το Algolia Site Search αποτελεί πλατφόρμα αναζήτησης περιεχομένου που δέχεται πάνω από 40 δισ. αναζητήσεις το μήνα, στα ηλεκτρονικά καταστήματα και web portals που έχει εγκατασταθεί.
Επιτρέπει δε στις επιχειρήσεις να χτίζουν, να διαχειρίζονται και να προσφέρουν απόλυτα προσωποποιημένες αγοραστικές εμπειρίες στους πελάτες τους, βασισμένες στο περιεχόμενο προηγούμενων αναζητήσεών τους onsite. Με Intelligent Search και χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), οι επιχειρήσεις που διαθέτουν το Algolia Site Search αυξάνουν τη μετατροπή του ενδιαφέροντος του χρήστη σε αγορά (conversion rate) κατά 30%.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ερευνώντας τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς και έχοντας πλήρη γνώση των διαθέσιμων και πετυχημένων εργαλείων, η Generation Y προχώρησε σε αυτήν τη αποκλειστική συνεργασία με την Algolia για τη χώρα μας, δίνοντας τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να μεγιστοποιούν την αλληλεπίδραση (engagement) και την πιστότητα (loyalty) των πελατών τους και να αυξάνεται η κερδοφορία τους.
Σε δηλώσεις τόσο η Solène Le Saout, manager partnerships EMEA της Algolia, όσο και ο Αναστάσιος Σπανίδης, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Generation Y αναφέρθηκαν, μεταξύ άλλων, στην συμβολή της νέας συνεργασίας στην περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρήσεων που επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους με την υιοθέτηση νέων τεχνολογικών λύσεων.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Η συνεργασία ΗΠΑ- Άμπου Ντάμπι στην ΑΙ και το mega deal της Microsoft
Η συμφωνία είναι η τελευταία κίνηση του αμερικανικού ομίλου να επεκτείνει την εμβέλειά του στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα
Η ραγδαία ανάπτυξη της AI απειλεί τον παγκόσμιο εφοδιασμό σε ηλεκτρική ενέργεια
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ενεργοβόρα κέντρα δεδομένων αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης
Η επαναστατική αλλαγή που έρχεται σε 1 δισ. smartphones μέχρι το 2027
Η βιομηχανία των smartphone ετοιμάζεται για μια επαναστατική αλλαγή με την εισαγωγή συσκευών που βασίζονται στη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη
Η ΑΙ «ανεβάζει» τους... μισθούς - Τι προβλέπει η BlackRock
Αν η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσει ή θα βλάψει τους μισθούς των εργαζομένων παραμένει ένα ανοιχτό ερώτημα
Χιλιάδες… Ινδοί «προσποιούνται» το AI της Amazon; Μια ιστορία από τις αποθήκες
Η συντάκτρια τεχνητής νοημοσύνης των FT, Madhumita Murgia, θέλησε να απαντήσει στο μύθο ότι χιλιάδες Ινδοί εργάτες «προσποιούνται» το AI της Amazon
Τι ψάχνει ο Άλτμαν της OpenAI στην Ιαπωνία - Το νέο γραφείο και οι στόχοι
Η startup επιδιώκει την ανάπτυξη νέων πηγών εσόδων σε παγκόσμια πλέον κλίμακα
Όταν η ΑΙ... ξεδιαλέγει τους υποψήφιους εργαζόμενους
Οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα είναι ήδη αντιμέτωπες με τις αλλαγές που φέρνει στην εργασία η Τεχνητή Νοημοσύνη
Η Microsoft ξεκινά ολοκληρωτικό πόλεμο ταλέντων AI με την Google
Η DeepMind, η οποία ιδρύθηκε το 2010 και εξαγοράστηκε από την Google το 2014, θεωρείται εδώ και καιρό το κόσμημα του στέμματος της σκηνής AI του Ηνωμένου Βασιλείου
«Κυνήγι κεφαλών» για υπευθύνους Τεχνητής Νοημοσύνης
Ο αριθμός των εταιρειών που έχουν ορίσει θέση επικεφαλής ΤΝ έχει σχεδόν τριπλασιαστεί παγκοσμίως τα τελευταία πέντε χρόνια, σύμφωνα με το LinkedIn
Πόσο γρήγορα οι μηχανές θα ξεπεράσουν τους ανθρώπους; Τα μεγάλα μυαλά της AI διαφωνούν
Οι μελλοντικές εξελίξεις είναι πιθανό να εξαρτηθούν από παράγοντες που είναι δύσκολο να προβλεφθούν