Επανήλθε στις αγορές πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου η Costamare, μετά από ένα μικρό διάλλειμα, αποκτώντας δυο πλοία σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Xclusiv.
Η Costamare απέκτησε τα ultramax “Soho Merchant” 64.000 dwt, έτους ναυπήγησης 2015 στα ναυπηγεία Chengxi και “Soho Trader”-64.000 dwt (2015, YZJ) αντί 24,5 εκατ. δολ. το ένα.
Στα Ultramax, καταγράφεται αυξημένο αγοραστικό ενδιαφέρον και πτωτική πίεση τιμών, που υπογραμμίζει την παρούσα τάση αξιοσημείωτης πτώσης της αξίας των περιουσιακών στοιχείων σε σύγκριση με προηγούμενες συμφωνίας, αναφέρει η Xclusiv.
Υπενθυμίζεται ότι η Costamare, μέσα σε μόλις τρεις μήνες από τις 16 Ιουνίου που ανακοίνωσε την αγορά των πρώτων 16 bulkers, απέκτησε συνολικά 37 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, στα οποία θα προστεθούν και τα δυο προαναφερόμενα. Επίσης ελέγχει και ένα στόλο από 78 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η εταιρεία που πρώτη εισήγαγε ναυτιλιακό ομόλογο στο ελληνικό χρηματιστήριο ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2021, έσοδα ύψους 216,2 εκατ. δολ. έναντι 107,9 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν και κέρδη ύψους 115,2 εκατ. δολ. έναντι κερδών 25,2 εκατ. δολ. το τρίτο τρίμηνο του 2020.
Τα έσοδα από τα containerships στην διάρκεια του τρίμηνου ανήλθαν στα 182,4 εκατ. δολ και τα έσοδα από τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τα 33,8 εκατ. δολ . Επίσης από τα 115,2 εκατ. δολ. κέρδη τα 15,2 εκατ. προέρχονται από τα bulk carriers και τα 84 εκατ. από τα containerships ενώ άλλα 16 εκατ. δολ. είναι κέρδη από χρηματοοικονομικά κ.λπ.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda