Διπλασίασε τα έσοδά της και πενταπλασίασε τα κέρδη της η Costamare στο τρίτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα σαν αποτέλεσμα της ραγδαίας αύξησης του στόλου της αλλά και της σημαντικής βελτίωσης των ναυλαγορών στα containerships και τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.

Η εταιρεία που πρώτη εισήγαγε ναυτιλιακό ομόλογο στο ελληνικό χρηματιστήριο ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2021, έσοδα ύψους 216,2 εκατ. δολ. έναντι 107,9 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν και κέρδη ύψους 115,2 εκατ. δολ. έναντι κερδών 25,2 εκατ. δολ. το τρίτο τρίμηνο του 2020.

Ενδεικτικό του πως μετεξελίχθηκε ο στόλος της Costamare είναι το γεγονός ότι τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2020 αντικατοπτρίζουν ένα στόλο από 59,5 πλοία (μέσος όρος) ενώ του 2021 ένα στόλο από 91,7 πλοία.

Σημειώνεται ότι η Costamare στο τέλος του τρίτου τριμήνου του 2020 δήλωνε ένα στόλο (συμπεριλαμβανομένων πλοίων υπό αγορά και υπό πώληση, κ.λ.π.) από 72 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τώρα δηλώνει ένα στόλο από 78 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 37 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.

Τα έσοδα από τα containerships στην διάρκεια του τρίμηνου ανήλθαν στα 182,4 εκατ. δολ και τα έσοδα από τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τα 33,8 εκατ. δολ . Επίσης από τα 115,2 εκατ. δολ. κέρδη τα 15,2 εκατ. προέρχονται από τα bulk carriers και τα 84 εκατ. από τα containerships  ενώ άλλα 16 εκατ. δολ. είναι κέρδη από χρηματοοικονομικά κ.λπ.

Οι ευνοϊκές συνθήκες στις ναυλαγορές εμπορευματοκιβωτίων και χύδην ξηρού φορτίου αποτυπώθηκαν στα αποτελέσματα πέραν, της σημαντικής αύξησης του αριθμού των πλοίων το στόλο της εταιρίας.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δυο από τα containerships που ανανέωσαν ναυλώσεις εντός του τελευταίου τριμήνου τα «Laconia» και «Areopolis» πέτυχαν ναύλους 26.500 δολ. την ημέρα το καθ ένα από 17.00 δολ που ήταν ο προηγούμενος ναύλος.

Επίσης, πολλά πλοία χύδην ξηρού φορτίου από handysize μέχρι και panamax, είναι ναυλωμένα με ναύλους από 38.000 δολ. μέχρι και 47.000 δολ. την ημέρα.

Ο Γρηγόρης Ζήκος οικονομικός διευθυντής της εταιρείας σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «η ανάκαμψη της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων που ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους συνεχίζεται, λόγω της ευνοϊκής δυναμικής προσφοράς και ζήτησης.

Από την πλευρά του χύδην ξηρού φορτίου, παραλάβαμε 20 επιπλέον πλοία, φέρνοντας τον αριθμό των πλοίων χύδην  που μας έχουν παραδοθεί σε 34. Τα υπόλοιπα τρία πλοία αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του έτους. Τα συμβολαιποιημένα έσοδα έχουν φτάσει τα 3,3 δισ. δολάρια και η μέση διάρκεια χρονοναύλωσης  περισσότερα από τέσσερα χρόνια»

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα