Διπλασίασε τα έσοδά της και πενταπλασίασε τα κέρδη της η Costamare στο τρίτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα σαν αποτέλεσμα της ραγδαίας αύξησης του στόλου της αλλά και της σημαντικής βελτίωσης των ναυλαγορών στα containerships και τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Η εταιρεία που πρώτη εισήγαγε ναυτιλιακό ομόλογο στο ελληνικό χρηματιστήριο ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2021, έσοδα ύψους 216,2 εκατ. δολ. έναντι 107,9 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν και κέρδη ύψους 115,2 εκατ. δολ. έναντι κερδών 25,2 εκατ. δολ. το τρίτο τρίμηνο του 2020.
Ενδεικτικό του πως μετεξελίχθηκε ο στόλος της Costamare είναι το γεγονός ότι τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2020 αντικατοπτρίζουν ένα στόλο από 59,5 πλοία (μέσος όρος) ενώ του 2021 ένα στόλο από 91,7 πλοία.
Σημειώνεται ότι η Costamare στο τέλος του τρίτου τριμήνου του 2020 δήλωνε ένα στόλο (συμπεριλαμβανομένων πλοίων υπό αγορά και υπό πώληση, κ.λ.π.) από 72 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τώρα δηλώνει ένα στόλο από 78 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 37 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Τα έσοδα από τα containerships στην διάρκεια του τρίμηνου ανήλθαν στα 182,4 εκατ. δολ και τα έσοδα από τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τα 33,8 εκατ. δολ . Επίσης από τα 115,2 εκατ. δολ. κέρδη τα 15,2 εκατ. προέρχονται από τα bulk carriers και τα 84 εκατ. από τα containerships ενώ άλλα 16 εκατ. δολ. είναι κέρδη από χρηματοοικονομικά κ.λπ.
Οι ευνοϊκές συνθήκες στις ναυλαγορές εμπορευματοκιβωτίων και χύδην ξηρού φορτίου αποτυπώθηκαν στα αποτελέσματα πέραν, της σημαντικής αύξησης του αριθμού των πλοίων το στόλο της εταιρίας.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι δυο από τα containerships που ανανέωσαν ναυλώσεις εντός του τελευταίου τριμήνου τα «Laconia» και «Areopolis» πέτυχαν ναύλους 26.500 δολ. την ημέρα το καθ ένα από 17.00 δολ που ήταν ο προηγούμενος ναύλος.
Επίσης, πολλά πλοία χύδην ξηρού φορτίου από handysize μέχρι και panamax, είναι ναυλωμένα με ναύλους από 38.000 δολ. μέχρι και 47.000 δολ. την ημέρα.
Ο Γρηγόρης Ζήκος οικονομικός διευθυντής της εταιρείας σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «η ανάκαμψη της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων που ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους συνεχίζεται, λόγω της ευνοϊκής δυναμικής προσφοράς και ζήτησης.
Από την πλευρά του χύδην ξηρού φορτίου, παραλάβαμε 20 επιπλέον πλοία, φέρνοντας τον αριθμό των πλοίων χύδην που μας έχουν παραδοθεί σε 34. Τα υπόλοιπα τρία πλοία αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του έτους. Τα συμβολαιποιημένα έσοδα έχουν φτάσει τα 3,3 δισ. δολάρια και η μέση διάρκεια χρονοναύλωσης περισσότερα από τέσσερα χρόνια»
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda