Η Qualcomm ανακοίνωσε ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW θα χρησιμοποιεί δικά της μικροτσίπ για τα επόμενης γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και αυτόνομης οδήγησης.
Η Qualcomm είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής μικροτσίπ για χρήση σε κινητά τηλέφωνα, αλλά με τη συγκεκριμένη ανακοίνωση φαίνεται ότι ενισχύει τη θεαματική «στροφή» στις δραστηριότητές της αφού ήδη το 1/3 των πωλήσεών της αφορούν τομείς εκτός κινητής τηλεφωνίας.
Από την πλευρά της η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία έκανε γνωστό ότι τα νέα μικροτσίπ που θα προμηθευτεί προορίζονται για τη νέα σειρά οχημάτων «Neue Klasse», η παραγωγή της οποίας θα ξεκινήσει από το 2025.
Πάντως, δεν είναι η πρώτη ενασχόληση της Qualcomm με το χώρο του αυτοκινήτου καθώς στο παρελθόν έχει προμηθεύσει μικροτσίπ για το κεντρικό πάνελ μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών όπως η επίσης αμερικανική General Motors.
Με τη νέα συμφωνία, η Qualcomm έρχεται σε ευθεία «αντιπαράθεση» με τις Nvidia και Intel οι οποίες ήδη προσφέρουν επεξεργαστές για τους υπολογιστές υποβοήθησης οδήγησης, που χρησιμοποιούνται στα συστήματα αυτόματης διατήρησης του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας και στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης.
Σε τεχνικό επίπεδο, Qualcomm και BMW θα στηρίξουν τη συνεργασία τους σε ένα βασικό επεξεργαστή που θα αναλαμβάνει την επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων από τις κάμερες που θα βρίσκονται περιμετρικά του οχήματος. Επιπλέον, η BMW θα χρησιμοποιεί και έναν επεξεργαστή κεντρικής επεξεργασίας καθώς και μια σειρά μικροτσίπ που θα βοηθούν στην επικοινωνία του οχήματος με τα cloud κέντρα δεδομένων.
Όπως αναφέρει το Reuters, μία ήδη υπάρχουσα συνεργασία ανάμεσα στις BMW και Intel για τη μονάδα αυτόνομης οδήγησης Mobileye θα μπορούσε να συνεχιστεί, σύμφωνα με δήλωση της BMW, ωστόσο τα αρχικά σχέδια των δύο για το λανσάρισμα ενός πλήρως αυτόνομου οχήματος εντός του 2021 προφανώς δεν έχουν καρποφορήσει.
Latest News
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα
Νέος υπουργός Οικονομικών στην Πορτογαλία - Ο «σκόπελος» της στεγαστικής κρίσης
Αντιμέτωπος με πολύ σημαντικές προκλήσεις
«Χείρα βοηθείας» από Κλίντον και Ομπάμα στον Τζο Μπάιντεν
Στόχος, η συγκέντρωση τουλάχιστον 25 εκατ. δολαρίων για την προεκλογική καμπάνια
Γιατί προβληματίζονται οι ξενοδόχοι με το Πάσχα των Καθολικών
Στη Μαγιόρκα το Πάσχα γενικά σηματοδοτεί την έναρξη των διακοπών. Αλλά φέτος είναι πολύ νωρίς
«Έκρηξη πλούτου»: Πώς το 1% των Αμερικανών κέρδισε 2 τρισ. σε ένα τρίμηνο
Από το 2020, ο πλούτος του κορυφαίου 1% έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 15 τρισεκατομμύρια δολάρια ή 49%