Στοχευμένες δράσεις για την προώθηση και προβολή νέων ελληνικών προορισμών στις αγορές της Σκανδιναβίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου και του Λουξεμβούργου υλοποίησαν το προηγούμενο διάστημα οι υπηρεσίες ΕΟΤ Σκανδιναβίας και Κάτω Χωρών, στο πλαίσιο της επικοινωνιακής στρατηγικής του ΕΟΤ για το 2021-2022.
Συγκεκριμένα, η υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, συμμετείχε ως χορηγός/partner στην B2B εκδήλωση «Travel News Market 2021», που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Στοκχόλμης στις 11 Νοεμβρίου.
Σκοπός της διοργάνωσης, που φέτος πραγματοποιήθηκε για πέμπτη φορά μετά την περσινή αναβολή της λόγω πανδημίας, ήταν η αναζήτηση νέων προτάσεων και τουριστικών προϊόντων, σε δημοφιλείς για τους Σκανδιναβούς προορισμούς, όπως είναι και η Ελλάδα. Σε αυτήν συμμετείχαν περισσότερα από 800 στελέχη της τοπικής τουριστικής αγοράς (τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, Τ.Οs, experts, buyers κ.ά.), δημοσιογράφοι τοπικών ΜΜΕ, καθώς και εκπρόσωποι εθνικών οργανισμών τουρισμού από 30 χώρες και 119 διεθνείς εταιρείες του κλάδου.
Ο προϊστάμενος της υπηρεσίας ΕΟΤ Σκανδιναβίας, Παύλος Μούρμας, είχε συναντήσεις με εκπροσώπους των T.Os Apollo, Trawell, Sembo-Stena Line, Ticket Privatresor και Don Orient Tours, αλλά και με δέκα νέους συνεργάτες και πρακτορεία, στη διάρκεια των οποίων συζητήθηκαν οι προοπτικές περαιτέρω συνεργασίας, η ένταξη νέων ελληνικών προορισμών στα προγράμματα τους και η συμμετοχή τους σε ταξίδια εξοικείωσης στην Ελλάδα εντός του 2022.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης προβαλλόταν το προωθητικό βίντεο «All you want is Greece», ενώ το ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκε και ο πρέσβης της Ελλάδας στην Σουηδία, Ανδρέας Φρυγανάς, ο οποίος συνομίλησε με τους παρευρισκόμενους για τουριστικά θέματα.
Εξάλλου, η υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών, σε συνέχεια των διαδικτυακών σεμιναρίων για την Χαλκιδική (8 Απριλίου), την Κρήτη (18 Μαΐου) και τα Ιόνια νησιά (8 Ιουνίου), πραγματοποίησε σειρά νέων webinars για 185 τουριστικούς πράκτορες σε Ολλανδία, Βέλγιο και Λουξεμβούργο, με στόχο την ενδυνάμωση και διαφοροποίηση των κλασικών προορισμών όπως η Κως και την προβολή εναλλακτικών τουριστικών προορισμών, όπως ο Βόλος-Πήλιο και η Ήπειρος.
Οι παρουσιάσεις ανέδειξαν τη διαφοροποίηση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος, τις εμπειρίες που προσφέρονται στους επισκέπτες, τις υποδομές κάθε προορισμού, καθώς και τις προτάσεις βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ δόθηκε έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού, ώστε να αναδειχθεί το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν που δημιουργεί και προστιθέμενη αξία για την χώρα.
Ειδικότερα στις 7 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε σεμινάριο (webinar) για την Κω με την υποστήριξη του τοπικού Δήμου, με τον προορισμό να παρουσιάζουν η Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Σ. Βλάχου, οι εκπρόσωποι του Δήμου, Κ. Κανταρτζή και Κ. Σουράσης, η Πρόεδρος της Ένωσης Οινοπαραγωγών Νήσων Αιγαίου, Μ. Τριανταφυλλοπούλου, ο Αλ. Ζαφειρόπουλος από την Ένωση Ξενοδόχων του νησιού και η πρωταθλήτρια ποδηλασίας, Τ. Τουμπάζη.
Στις 5 Οκτωβρίου διοργανώθηκε το webinar για την περιοχή του Βόλου και του Πηλίου με την υποστήριξη του Δήμου Βόλου, όπου για τον προορισμό και τις δυνατότητες που προσφέρει μίλησαν ο Γ. Παπαμακάριος από τον Δήμο, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, Γ. Ζαφείρης, ο ειδικός γαστρονόμος, Β. Ασδεράκης, καθώς και οι Π. Χαραλάμπους και Θ. Παντές, εκπρόσωποι εταιρειών activities.
Τέλος, στις 4 Νοεμβρίου υλοποιήθηκε το ειδικό webinar για την Ήπειρο με την υποστήριξη της Περιφέρειας Ηπείρου, όπου έλαβαν μέρος ο Κ. Ακρίβος και η Β. Ηγουμενίδου εκ μέρους της Περιφέρειας, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ιωαννίνων, Στ. Σιούτης, ο εκπρόσωπος εταιρείας δραστηριοτήτων Α. Παπαευθυμίου και η Κ. Χούμη από το Λαογραφικό Μουσείο Τζουμέρκων.
Τα webinars υποστηρίζονται από την ειδική πλατφόρμα της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών www.linktogreece.com, που λειτουργεί ως χώρος online επαγγελματικών συναντήσεων παρουσιάζοντας παράλληλα προωθητικό υλικό προορισμών, φορέων και επιχειρήσεων, ενώ το προσεχές διάστημα προγραμματίζονται και νέα σεμινάρια για την προβολή άλλων ελληνικών προορισμών καθώς και περισσότερων εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
«Απογειώθηκαν» τα ελληνικά αεροδρόμια το 11μηνο - Έχασε έδαφος η Μύκονος [πίνακας]
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Fraport για την επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Airbnb: Επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ φέρνουν τα νέα μέτρα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για το νομοσχέδιο βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb)