Στοχευμένες δράσεις για την προώθηση και προβολή νέων ελληνικών προορισμών στις αγορές της Σκανδιναβίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου και του Λουξεμβούργου υλοποίησαν το προηγούμενο διάστημα οι υπηρεσίες ΕΟΤ Σκανδιναβίας και Κάτω Χωρών, στο πλαίσιο της επικοινωνιακής στρατηγικής του ΕΟΤ για το 2021-2022.
Συγκεκριμένα, η υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, συμμετείχε ως χορηγός/partner στην B2B εκδήλωση «Travel News Market 2021», που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Στοκχόλμης στις 11 Νοεμβρίου.
Σκοπός της διοργάνωσης, που φέτος πραγματοποιήθηκε για πέμπτη φορά μετά την περσινή αναβολή της λόγω πανδημίας, ήταν η αναζήτηση νέων προτάσεων και τουριστικών προϊόντων, σε δημοφιλείς για τους Σκανδιναβούς προορισμούς, όπως είναι και η Ελλάδα. Σε αυτήν συμμετείχαν περισσότερα από 800 στελέχη της τοπικής τουριστικής αγοράς (τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, Τ.Οs, experts, buyers κ.ά.), δημοσιογράφοι τοπικών ΜΜΕ, καθώς και εκπρόσωποι εθνικών οργανισμών τουρισμού από 30 χώρες και 119 διεθνείς εταιρείες του κλάδου.
Ο προϊστάμενος της υπηρεσίας ΕΟΤ Σκανδιναβίας, Παύλος Μούρμας, είχε συναντήσεις με εκπροσώπους των T.Os Apollo, Trawell, Sembo-Stena Line, Ticket Privatresor και Don Orient Tours, αλλά και με δέκα νέους συνεργάτες και πρακτορεία, στη διάρκεια των οποίων συζητήθηκαν οι προοπτικές περαιτέρω συνεργασίας, η ένταξη νέων ελληνικών προορισμών στα προγράμματα τους και η συμμετοχή τους σε ταξίδια εξοικείωσης στην Ελλάδα εντός του 2022.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης προβαλλόταν το προωθητικό βίντεο «All you want is Greece», ενώ το ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκε και ο πρέσβης της Ελλάδας στην Σουηδία, Ανδρέας Φρυγανάς, ο οποίος συνομίλησε με τους παρευρισκόμενους για τουριστικά θέματα.
Εξάλλου, η υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών, σε συνέχεια των διαδικτυακών σεμιναρίων για την Χαλκιδική (8 Απριλίου), την Κρήτη (18 Μαΐου) και τα Ιόνια νησιά (8 Ιουνίου), πραγματοποίησε σειρά νέων webinars για 185 τουριστικούς πράκτορες σε Ολλανδία, Βέλγιο και Λουξεμβούργο, με στόχο την ενδυνάμωση και διαφοροποίηση των κλασικών προορισμών όπως η Κως και την προβολή εναλλακτικών τουριστικών προορισμών, όπως ο Βόλος-Πήλιο και η Ήπειρος.
Οι παρουσιάσεις ανέδειξαν τη διαφοροποίηση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος, τις εμπειρίες που προσφέρονται στους επισκέπτες, τις υποδομές κάθε προορισμού, καθώς και τις προτάσεις βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ δόθηκε έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού, ώστε να αναδειχθεί το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν που δημιουργεί και προστιθέμενη αξία για την χώρα.
Ειδικότερα στις 7 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε σεμινάριο (webinar) για την Κω με την υποστήριξη του τοπικού Δήμου, με τον προορισμό να παρουσιάζουν η Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Σ. Βλάχου, οι εκπρόσωποι του Δήμου, Κ. Κανταρτζή και Κ. Σουράσης, η Πρόεδρος της Ένωσης Οινοπαραγωγών Νήσων Αιγαίου, Μ. Τριανταφυλλοπούλου, ο Αλ. Ζαφειρόπουλος από την Ένωση Ξενοδόχων του νησιού και η πρωταθλήτρια ποδηλασίας, Τ. Τουμπάζη.
Στις 5 Οκτωβρίου διοργανώθηκε το webinar για την περιοχή του Βόλου και του Πηλίου με την υποστήριξη του Δήμου Βόλου, όπου για τον προορισμό και τις δυνατότητες που προσφέρει μίλησαν ο Γ. Παπαμακάριος από τον Δήμο, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, Γ. Ζαφείρης, ο ειδικός γαστρονόμος, Β. Ασδεράκης, καθώς και οι Π. Χαραλάμπους και Θ. Παντές, εκπρόσωποι εταιρειών activities.
Τέλος, στις 4 Νοεμβρίου υλοποιήθηκε το ειδικό webinar για την Ήπειρο με την υποστήριξη της Περιφέρειας Ηπείρου, όπου έλαβαν μέρος ο Κ. Ακρίβος και η Β. Ηγουμενίδου εκ μέρους της Περιφέρειας, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ιωαννίνων, Στ. Σιούτης, ο εκπρόσωπος εταιρείας δραστηριοτήτων Α. Παπαευθυμίου και η Κ. Χούμη από το Λαογραφικό Μουσείο Τζουμέρκων.
Τα webinars υποστηρίζονται από την ειδική πλατφόρμα της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών www.linktogreece.com, που λειτουργεί ως χώρος online επαγγελματικών συναντήσεων παρουσιάζοντας παράλληλα προωθητικό υλικό προορισμών, φορέων και επιχειρήσεων, ενώ το προσεχές διάστημα προγραμματίζονται και νέα σεμινάρια για την προβολή άλλων ελληνικών προορισμών καθώς και περισσότερων εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Η Βαρκελώνη... κατεβάζει τους τουρίστες από τα λεωφορεία
Οι κάτοικοι στα κάγκελα με τον υπερτουρισμό
Ποια «επώνυμα» ξενοδοχεία βγαίνουν στο σφυρί
Ο ξενοδοχειακός μπαξές των πλειστηριασμών εκτείνεται από τη μια άκρη της Ελλάδας έως την άλλη
Πάσχα: Πόσο κοστίζουν τα ταξίδια στους δημοφιλείς προορισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό
Στις κορυφαίες προτιμήσεις εντός της χώρας βρίσκονται μεταξύ άλλων η Σαντορίνη και η Κέρκυρα
Με θετικούς οιωνούς άνοιξε η αυλαία στον τουρισμό: Άγγιξαν το 1,5 εκατ. οι αφίξεις
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για το ξεκίνημα του ελληνικού τουρισμό στη νέα χρονιά
Bookings Soar with Retreats in Greece’s Top Easter Destinations
A week ahead of the Orthodox Easter's Holy Week, accommodation reservations and prices are surging in the country's most famous Easter destinations
Αύξηση των τελών για τους τουρίστες ζητά ο Δούκας - Γιατί η Αθήνα δεν κερδίζει από τον τουρισμό
Υπολογίζεται ότι η Αθήνα το 2023 υποδέχθηκε 6,5-7 εκατομμύρια τουρίστες.
Ξεπερνούν το 90% οι πληρότητες για το Πάσχα - Ποιοι προορισμοί κρατούν τα ηνία
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θα ξεκινήσουν τις διακοπές από την Πρωτομαγιά, που είναι τη Μεγάλη Τετάρτη
Βασιλικός: Γιατί η Ελλάδα θα έχει θετικό πρόσημο στον τουρισμό
Με το βλέμμα στραμμένο στο δύσκολο γεωπολιτικό σκηνικό που έχει διαμορφωθεί από τα γεγονότα στην Μέση Ανατολή
Τούρκοι τουρίστες... κατέλαβαν τα ελληνικά νησιά - Εκρηξη αφίξεων λόγω της βίζας-εξπρές
Ο αριθμός των Τούρκων που ταξίδεψαν σε ελληνικά νησιά αυξήθηκε έως και 10 φορές σε σχέση με έναν χρόνο πριν
Κύθηρα: Το μεγαλύτερο πέτρινο γεφύρι που χτίστηκε στην Ελλάδα – Ο μύθος πίσω από την κατασκευή του
Με μήκος 110 μ., ύψος 15 μ. και πλάτος 6 μ., η γέφυρα στο Κατούνι στηρίζεται σε 13 τόξα σε απόλυτη συμμετρία και 12 θυρίδες