Το 2020, περίπου το 65% όλων των ενηλίκων (ηλικίας 16-74 ετών) στην ΕΕ αγόρασαν/παρήγγειλαν αγαθά ή υπηρεσίες μέσω του Διαδικτύου, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Eurostat.

Οι νεότεροι, ηλικίας 25-34 ετών είχαν 2,5 φορές περισσότερες πιθανότητες να έχουν κάνει χρήση του διαδικτύου για να ψωνίσουν (83%) σε σχέση με άτομα ηλικίας 65-74 ετών (33%).

Οι διαδικτυακές αγορές έχουν γίνει πιο συνηθισμένες στην ΕΕ καθώς η χρήση του Διαδικτύου εξαπλώνεται σε όλες τις ηλικίες.

Όπως τονίζει η Eurostat, οι καταναλωτές εκτιμούν την προσβασιμότητα σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε, με το πρόσθετο πλεονέκτημα των ειδικών τιμών.

Εκδηλώσεις όπως η Black Friday, καθώς και η Cyber ​​Monday, είναι μερικές από τις περιπτώσεις όπου οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν προτεραιότητα στο ημερολόγιο.

Η περιφέρεια της πρωτεύουσας της Δανίας Hovedstaden κατέγραψε την υψηλότερη τάση για χρήση ηλεκτρονικού εμπορίου (91%) σε όλες τις περιφέρειες της ΕΕ, ακολουθούμενη από τη δανική περιφέρεια Midtjylland και την ολλανδική περιφέρεια της Ουτρέχτης, και οι δύο 90%.

Αντίθετα, τέσσερις περιφέρειες στη Βουλγαρία είχαν το χαμηλότερο μερίδιο το 2020: Severen tsentralen (25%), Yuzhen tsentralen και Yugoiztochen (και οι δύο 26%) και Severozapaden (27%).

Στη χώρα μας πάντως, τα ποσοστά διατηρούνται κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο καθώς λιγότεροι από τους μισούς κάνουν online αγορές.

Όταν ερωτήθηκαν το 2020, το 19% όλων των ενηλίκων δήλωσε ότι δεν έκανε ποτέ μια ηλεκτρονική αγορά.

Αξιοσημείωτο είναι ότι υπήρχαν 11 περιφέρειες στην ΕΕ, για την οποία η πιο κοινή απάντηση ήταν ότι δεν είχαν κάνει ούτε μια online αγορά: κάθε περιοχή της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας, περιοχές της Ιταλίας, καθώς και στην Κεντρική Ελλάδα, Κύπρο και Região Autónoma da Madeira (Πορτογαλία).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή