Μια αρνητική δικαστική εξέλιξη υπήρξε για την Uber στις Βρυξέλλες, καθώς διατάχθηκε να σταματήσει την προσφορά της κύριας υπηρεσίας μεταφορών προσώπων στη βελγική πρωτεύουσα, από το βράδυ της Παρασκευής.
Το Εφετείο των Βρυξελλών αποφάσισε την Τετάρτη ότι η απαγόρευση του 2015 σε ιδιώτες να προσφέρουν υπηρεσίες ταξί, επεκτείνεται και για επαγγελματίες οδηγούς.
«Από αυτήν την Παρασκευή, δεν θα μπορείτε να κυκλοφορείται με το Uber στην πρωτεύουσα της ΕΕ», έγραψε χαρακτηριστικά η Uber στο Twitter την Τετάρτη. «Είμαστε απογοητευμένοι με τη σημερινή δικαστική απόφαση να κλείσει η εφαρμογή μας στις Βρυξέλλες».
From this Friday, you won’t be able to get an Uber ride in the EU capital 🇪🇺
We’re disappointed with today’s court decision to close our Brussels app which goes against the @EU_Commission digital and green ambitions. https://t.co/ZzTdg6pVfB https://t.co/sO5kFb6SMm
— Uber EU Public Policy (@UberEUPolicy) November 24, 2021
Η Uber σχολίασε επίσης ότι η απόφαση έρχεται σε αντίθεση με τις ψηφιακές και πράσινες φιλοδοξίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Η πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών μεταφοράς προσώπων δίνει νομικές μάχες σε όλη την Ευρώπη για τον τρόπο με τον οποίο απασχολεί οδηγούς και συμμορφώνεται με τους κανονισμούς για τα ταξί. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι στους οδηγούς αρέσει η ευελιξία του να είναι αυτοαπασχολούμενοι, αλλά ορισμένοι οδηγοί απαντούν στους ισχυρισμούς της τονίζοντας ότι δυσκολεύονται να κερδίσουν αρκετά χρήματα μέσω της εφαρμογής, ενώ χάνουν επίσης διάφορα επιδόματα εργαζομένων, όπως επιδόματα ασθενείας και ετήσια άδεια.
Η Uber προτρέπει τους ανθρώπους να υπογράψουν μια αίτηση για να σωθούν οι 2.000 επαγγελματίες οδηγοί που χρησιμοποιούν την Uber στην πόλη.
Στήριξη από Delivery Hero
Ο Niklas Oestberg, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εφαρμογής παράδοσης τροφίμων Delivery Hero, επέκρινε επίσης την απόφαση.
«Οι αντιτεχνολογικές θέσεις της Ευρώπης βλάπτουν μόνο τη δική μας τεχνολογική πρόοδο», έγραψε στο Twitter.
«Η Uber διέκοψε τη βιομηχανία των ταξί πριν από 10 χρόνια και ακόμα δεν έχουμε καλύτερη λύση από αυτή;»
Europe’s anti-tech stances is only hurting our own tech progress. Uber disrupted the taxi industry 10 years ago and we still don’t have a better solution than this? https://t.co/kJhcKRWGl4
— Niklas Oestberg 🥙🛒🚴♀️ (@niklasoestberg) November 25, 2021
Οργισμένοι οδηγοί απέκλεισαν τον κεντρικό δρόμο που οδηγεί από τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα στο κέντρο των Βρυξελλών σε ένδειξη διαμαρτυρίας την Πέμπτη και η αρχή κινητικότητας των Βρυξελλών συμβούλεψε τους οδηγούς να αποφεύγουν να ταξιδεύουν μέσα στην πόλη.
Uber driver blocked roads leading from European institutions to central Brussels, protesting a court ruling which will see their activities stopped in the Belgian capital https://t.co/8LDJmlNWVV pic.twitter.com/Dho3oDI2MX
— Reuters (@Reuters) November 25, 2021
Η κυβέρνηση των Βρυξελλών συμφώνησε την Πέμπτη σε μια πρόταση για μεταρρύθμιση του κλάδου ταξί και ιδιωτικών αυτοκινήτων της περιοχής. Οι αρχές δήλωσαν ότι θα «ψάξουν ενεργά για μια προσωρινή λύση» για την Uber, αν και δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί επίσημα.
Το δικαστήριο επέβαλε επίσης στην Uber πρόστιμο 300.000 ευρώ, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η απόφαση αυτή των βελγικών δικαστηρίων αποτελεί σαφώς πλήγμα για την Uber. Μπορεί το Λονδίνο να είναι η μεγαλύτερη αγορά της πλατφόρμας στην Ευρώπη, αλλά οι Βρυξέλλες είναι μια μεγάλη πόλη με πολλούς επιχειρηματίες και πολιτικούς που ταξιδεύουν στην πόλη σε τακτική βάση.
Latest News
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα
Νέος υπουργός Οικονομικών στην Πορτογαλία - Ο «σκόπελος» της στεγαστικής κρίσης
Αντιμέτωπος με πολύ σημαντικές προκλήσεις
«Χείρα βοηθείας» από Κλίντον και Ομπάμα στον Τζο Μπάιντεν
Στόχος, η συγκέντρωση τουλάχιστον 25 εκατ. δολαρίων για την προεκλογική καμπάνια
Γιατί προβληματίζονται οι ξενοδόχοι με το Πάσχα των Καθολικών
Στη Μαγιόρκα το Πάσχα γενικά σηματοδοτεί την έναρξη των διακοπών. Αλλά φέτος είναι πολύ νωρίς