Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO) και η Global System for Mobile Communications Association (GSMA), η παγκόσμια ένωση που ενοποιεί το οικοσύστημα κινητής τηελρωνίας, ανακοίνωσαν μια συνεργασία για την προώθηση της αναβάθμισης των ανθρώπων σε υποεξυπηρετούμενες κοινότητες, που ασχολούνται με τον τουρισμό.
Με τη συνδυασμένη τεχνογνωσία τους στον υπεύθυνο τουρισμό και τη συνδεσιμότητα κινητής τηλεφωνίας, ο UNWTO και η GSMA θα βοηθήσουν τις περιθωριοποιημένες ομάδες, ιδιαίτερα τις γυναίκες και τους αυτόχθονες πληθυσμούς, να παρέχουν νέες τουριστικές υπηρεσίες για να βελτιώσουν τα μέσα διαβίωσής τους.
Η συνεργασία αναπτύχθηκε ως μέρος της Ψηφιακής Διακήρυξης υπό την ηγεσία της GSMA , η οποία ενώνει Διευθύνοντες Συμβούλους από διάφορους κλάδους που έχουν δεσμευτεί να ενεργούν ηθικά στην ψηφιακή εποχή και να προσφέρουν ό,τι έχει μεγαλύτερη σημασία για τους ψηφιακούς πολίτες, τη βιομηχανία και τις κυβερνήσεις.
Ενεργοποίηση της ψηφιακής επιχειρηματικότητας
Η GSMA και ο UNWTO παρείχαν πρόσφατα τις πρώτες εκπαιδευτικές συνεδρίες. Αυτά τα εργαστήρια επικεντρώθηκαν στο ψηφιακό μάρκετινγκ και παραδόθηκαν στην Τσιάπας και τη Βερακρούζ στο Μεξικό, αυτά τα εργαστήρια βοήθησαν τις ντόπιες γυναίκες να αποκτήσουν νέες δεξιότητες για να εντοπίσουν νέο κοινό και να προωθήσουν τα χειροποίητα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα τους στο Διαδίκτυο.
Επί του παρόντος, εκατομμύρια αυτόχθονες γυναίκες σε όλο τον κόσμο χρειάζονται εκπαίδευση που θα τους επιτρέψει να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρουν τα διαδικτυακά κανάλια, να αναπτύξουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια και να συμμετέχουν σε πολιτιστικές ανταλλαγές με τους συνομηλίκους τους χρησιμοποιώντας νέα τεχνολογία.
Ο Zurab Pololikashvili, Γενικός Γραμματέας του UNWTO, δήλωσε: «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του τουρισμού διασφαλίζει ότι τα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη που προσφέρει θα απολαμβάνονται ευρύτερα από ποτέ. Ο UNWTO είναι στην ευχάριστη θέση να συνεργαστεί με την GSMA για να προσεγγίσει κοινότητες και άτομα που πρόκειται να επωφεληθούν περισσότερο από την επανεκκίνηση και την ανάκαμψη του κλάδου μας».
Ο Mats Granryd, Γενικός Διευθυντής της GSMA, πρόσθεσε: «Όπως έδειξε η πανδημία Covid-19, οι άνθρωποι βασίζονται στην τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας και στην πρόσβαση στο διαδίκτυο σε όλες τις πτυχές της ζωής τους. Ωστόσο, η πανδημία έδειξε επίσης την ανάγκη να γεφυρωθεί το ψηφιακό χάσμα, ιδιαίτερα για άτομα που δεν γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο.
Συνεργαζόμενοι με τον UNWTO, θα βοηθήσουμε στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος έτσι ώστε οι άνθρωποι σε κοινότητες που δεν εξυπηρετούνται να μάθουν νέες ψηφιακές δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να διευθύνουν τις επιχειρήσεις τους».
Η μελλοντική συνεργασία του UNWTO και της GSMA θα επικεντρωθεί επίσης στη δημιουργία ικανοτήτων που σχετίζεται με την ψηφιακή ένταξη και το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο έχει καταστεί καθοριστικό για τις τοπικές κοινότητες και τις δημιουργικές βιομηχανίες στη διαδικασία ανάκαμψης.
Latest News
Ο πιο δύσκολος αντίπαλος του Ερντογάν
Στην Τουρκία οι συνταξιούχοι υποφέρουν περισσότερο από κάθε άλλον από την ακρίβεια - Ενόψει εκλογών καλούν τώρα σε μαζικές αντικυβερνητικές διαδηλώσεις
«Τσεκούρι» στα μπόνους των τραπεζών φέρνει η ξηρασία στα deals
Αισιόδοξες οι προοπτικές για φέτος
Μπορεί η Ευρώπη να σταματήσει την επέλαση των κινεζικών EV; - Η Renault έχει την απάντηση…
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίαςοι δυσχερείς συνθήκες και τα κινεζικά EVS, πλήττουν περίπου το 10% της ευρωπαϊκής παραγωγής
Πούτιν και Σι επιβεβαιώνουν τη σχέση τους: Μία συνάντηση με υψηλούς συμβολισμούς
Ο ρώσος πρόεδρος προετοιμάζει επίσκεψη στο Πεκίνο
Αφήνει τα παγωτά η Unilever - Σχεδιάζει 7.500 απολύσεις
O καταναλωτικός όμιλος στοχεύει σε εξοικονόμηση κόστους 800 εκατ. ευρώ - Η διάσπαση είναι η πιο πιθανή οδός διαχωρισμού και ότι σκοπεύει να ολοκληρώσει τη διαδικασία μέχρι το τέλος του επόμενου έτους
Η κεταμίνη κάνει καλό στους επενδυτές, λέει ο Μασκ
Το σκεύασμα, είπε, τον βοηθά να διαχειριστεί μια «αρνητική χημική κατάσταση» παρόμοια με την κατάθλιψη
Τα αλλάζει όλα η Deloitte – «Σπάει» στα τέσσερα για να μειώσει τα έξοδα
Η εταιρεία που ανήκει στους Big Four επιδιώκει να μειώσει το κόστος και να περιορίσει την πολυπλοκότητα του οργανισμού εν όψει της αναμενόμενης επιβράδυνσης της αγοράς
Πέθανε ο Τζ. Ρόμπινσον: Ο άνθρωπος που έκανε «σούπερ μάρκετ» την American Express
Η ιστορία του ανθρώπου που μεταμόρφωσε την πιστωτική κάρτα σε ένα σούπερ μάρκετ χρηματοοικονομικών υπηρεσιών - Εγκατέλειψε την εταιρεία το 1993 μετά από σύγκρουση με διευθυντικά στελέχη
Καμπανάκι BIS: Δεν έχουμε νικήσει ακόμα τον πληθωρισμό
«Η δουλειά των κεντρικών τραπεζών δεν έχει ολοκληρωθεί»
Iστορική απόφαση από την Ιαπωνία - Τέλος στα αρνητικά επιτόκια
Τι σηματοδοτεί για τις επόμενες κινήσεις της