Η πρώην product manager της Facebook (νυν Meta) και πλέον πληροφοριοδότης, Φράνσις Χόγκεν, δηλώνει ότι χρειάζεται διαφάνεια για να διορθωθούν οι «ασθένειες» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Μιλώντας στο συνέδριο Reuters Next η Χόγκεν ξεκαθάρισε πως θεωρεί ότι μία βαθύτερη έρευνα στο θέμα της απουσίας ελέγχου εκ μέρους του Facebook, ώστε να αποτρέψει την παραπληροφόρηση και την λεκτική κακοποίηση σε γλώσσες πέρα από τα αγγλικά, θα αφήσει το κοινό «ακόμη πιο σοκαρισμένο».
Η ίδια αποχώρησε από την εταιρεία τον περασμένο Μάιο παίρνοντας μαζί της χιλιάδες εσωτερικά έγγραφα, τα οποία στη συνέχεια διέρρευσε στην εφημερίδα Wall Street Journal. Αυτό οδήγησε σε σειρά άρθρων τον Σεπτέμβριο στα οποία περιγραφόταν με κάθε λεπτομέρεια πως το Facebook γνώριζε ότι οι εφαρμογές του βοηθούσαν στο να διαδίδεται διχαστικός λόγος και ότι έβλαπτε την ψυχική υγεία ορισμένων νεότερων χρηστών της πλατφόρμας.
Επιπλέον, αποδείχθηκε, από τα έγγραφα που διέρρευσαν, ότι το Facebook γνώριζε ότι σε συγκεκριμένες χώρες διέθετε πολύ λίγους εργαζόμενους που γνώριζαν τις συγκεκριμένες γλώσσες ώστε να εντοπίζουν τις επίμαχες αναρτήσεις. Μάλιστα, η Χόγκεν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ανέφερε ότι οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα σε γλώσσα εκτός της αγγλικής, στην ουσία χρησιμοποιούν μία «ωμή και επικίνδυνη έκδοση του Facebook».
Στο συνέδριο Reuters Next η Χόγκεν υποστήριξε ότι η εταιρεία θα έπρεπε να υποχρεωθεί να αποκαλύψει ποιες γλώσσες υποστηρίζονται από τα συστήματα ασφαλείας, διαφορετικά «το Facebook θα κάνει… το ελάχιστο για να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο δημοσίων σχέσεων».
Η Χόγκεν υποστήριξε επίσης ότι η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης γνώριζε ότι θα έπρεπε να εισαγάγει την «στρατηγική τριβή» για να κάνει τους χρήστες να επιβραδύνουν πριν προχωρήσουν σε διαμοιρασμό των αναρτήσεών. Ένα τέτοιο μέτρο είναι η απαίτηση οι χρήστες να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο πριν μπορέσουν να μοιραστούν το περιεχόμενο. Σύμφωνα με την ίδια, η εταιρεία απέφευγε τη λήψη τέτοιου είδους μέτρων, που θα βοηθούσαν στην αποφυγή της παραπληροφόρησης, γιατί ήθελε να διατηρήσει τα έσοδά της.
Latest News
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους