Στην επιτυχημένη ολοκλήρωση του spin-off των τεσσάρων δεξαμενοπλοίων και την εισαγωγής τους  στο χρηματιστήριο, μέσω μια νέας εταιρείας, της Imperial Petroleum Inc, αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της StealthGas κ. Χάρης Βαφειάς. Μιλώντας με τους αναλυτές με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου της StealthGas, της εισηγμένης τον Nasdaq ναυτιλιακής εταιρείας με πλοία μεταφοράς υγραερίου (LPG Carriers), σημείωσε ότι η είσοδος των δεξαμενοπλοίων ως ξεχωριστής εταιρείας στο αμερικάνικο χρηματιστήριο ήταν μια επιτυχημένη κίνηση καθώς η πώληση των πλοίων δεν θα πρόσθετε ιδιαίτερα οφέλη στην StealthGas.

Πολλοί μέτοχοι ρωτούσαν γιατί έχουμε δεξαμενόπλοια στην StealthGas που δεν είναι η βασική της δουλειά. Και σημείωναν ότι είναι καλύτερα να εστιάσουμε σε όλα τα διαφορετικά επιμέρους τμήματα της αγοράς υγραερίου, είπε ο κ. Βαφειάς και συμπλήρωσε: « Έτσι, σκεφτήκαμε ότι η δημιουργία αυτής της διαφορετικής εταιρείας είναι ένας ωραίος τρόπος για να έχουμε τη StealthGas ως καθαρή εταιρεία με πλοία μεταφοράς υγραερίου που εστιάζει σε μικρά Handy και μεσαίου μεγέθους LPG Carriers τουλάχιστον προς το παρόν. Και την ίδια στιγμή δίνουμε ένα ωραίο μέρισμα στους μετόχους. Η πώληση των πλοίων δεν ήταν η καλύτερη ιδέα γιατί θα σήμαινε ότι πουλάμε τα πλοία στο κάτω μέρος της αγοράς, κάτι που δεν έχει κανένα νόημα. Και επιπλέον, όπως γνωρίζετε, η StealthGas έχει πολύ χαμηλά επίπεδα χρέους». «Επομένως, κατέληξε, δεν θα είχε μεγάλη διαφορά αν μειώσουμε λίγο περισσότερο το χρέος».

Η StealthGas ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2021 έσοδα ύψους 37,5 εκατ. δολ αυξημένα κατά 0,4 εκατ. δολ σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020 και καθαρά κέρδη στα  1,2 εκατ. δολ  έναντι 0,78 εκατ. δολ το τρίτο τρίμηνο του 2020.

Η μικρή αύξηση εσόδων οφείλεται κυρίως στην αποδέσμευση τεσσάρων πλοίων από bareboat ναυλώσεις και την δραστηριοποίηση τους την spot αγορά. Έτσι τα έσοδα από την spot αγορά αυξήθηκαν παρά το γεγονός ότι οι ναύλοι εν γένει μειώθηκαν.

Στο εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, τα έσοδα ανήλθαν σε 114,2 εκατ. δολ, σημειώνοντας αύξηση 6,5 εκατ. δολ., ή 6,0%, σε σύγκριση με έσοδα 107,7 εκατ. δολ. για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2020, κυρίως λόγω της μείωσης της  bareboat δραστηριότητα κατά 53,2% (που ισοδυναμεί με 1.549 ημέρες λειτουργίας) όπου τα έσοδα είναι χαμηλότερα, παράλληλα  με την αύξηση των ημερών λειτουργίας στην spot.

Τα καθαρά κέρδη στο εννεάμηνο του 2021 ανήλθαν στα 3,6 εκατ. δολ έναντι 12,7 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

Οι ναύλοι των LPG Carriers εμφάνισαν γενικότερα μια αδυναμία λόγω θερινής περιόδου, αλλά μετά τον Σεπτέμβριο λόγω πάλι εποχικότητας καταγράφεται ανοδική τάση, λόγω αύξηση της ζήτησης υγραερίου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία