Με νέο όνομα θα βρεθεί το γνωστό ξενοδοχείο Hilton της Αθήνας. Η Hilton  και η Ιονική Ξενοδοχειακή Α.Ε. ανακοίνωσαν την υπογραφή συμφωνίας για το νέο ξενοδοχείο και τις ιδιωτικές κατοικίες που θα δημιουργηθούν στο κέντρο της Αθήνας.

Με τη συμφωνία αυτή, τα luxury brands της Hilton Conrad Hotels & Resorts, Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences θα αποκτήσουν παρουσία στην Ελλάδα και θα λειτουργήσουν εντός του νέου προορισμού που αναπτύσσει η Ιονική Ξενοδοχειακή. Το εμβληματικό κτίριο της Αθήνας, που σήμερα λειτουργεί ως Hilton Athens, πρόκειται να μετασχηματιστεί σε έναν καινοτόμο και πολυδιάστατο προορισμό που θα προσφέρει υψηλής ποιότητας φιλοξενία, κατοικίες και πολλαπλές εμπειρίες σε Έλληνες και ξένους επισκέπτες.

Επένδυση 130 εκατ. ευρώ

Ο Simon Vincent, Executive Vice President & President, ΕΜΕΑ της Hilton, δήλωσε: «Για περισσότερο από μισό αιώνα το Hilton Athens έπαιξε κομβικό ρόλο στην ανάδειξη της πόλης σε κορυφαίο διεθνή τουριστικό προορισμό, προσφέροντας αξέχαστες εμπειρίες σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο, μέλη βασιλικών οικογενειών και εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που διατηρούμε και συνεχίζουμε αυτήν την ιστορική κληρονομιά με τα brands Conrad Hotels & Resorts, Waldorf Astoria καθώς και τα Conrad branded residences. Τα πολυτελή brands της Hilton ακολουθούν μια ισχυρή τροχιά ανάπτυξης, με νέες μονάδες στη Σαρδηνία, το Κουβέιτ, την Τουλούμ, το Ραμπάτ, τη Σαγκάη και το Λος Άντζελες μέσα στο ερχόμενο έτος. Με σύγχρονους και πολυτελείς εσωτερικούς χώρους, τεράστιο εύρος παρεχόμενων υπηρεσιών και εκπληκτική θέα στην Ακρόπολη, η νέα μας παρουσία στην Αθήνα πρόκειται να αποτελέσει μία μοναδική προσθήκη στο αναπτυξιακό χαρτοφυλάκιο του Ομίλου».

Η συμφωνία ενισχύει περαιτέρω τη μακροχρόνια και στενή συνεργασία μεταξύ της Hilton και της Ιονικής Ξενοδοχειακής Α.Ε. και αποτελεί σημαντικό ορόσημο στη μακρόχρονη παρουσία της Hilton στην Ελλάδα. Το Hilton Athens άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του το 1963 ως το πρώτο ξενοδοχείο διεθνούς αλυσίδας στη χώρα και έκτοτε συνέβαλε καθοριστικά στην ανάδειξη της Αθήνας σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό. Το Hilton Athens αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας της πρωτεύουσας, όπως επιβεβαιώνεται και από την εκτενή έρευνα που πραγματοποίησε πριν από ένα χρόνο η Ιονική Ξενοδοχειακή στο πλαίσιο διαλόγου και συζητήσεων με φορείς της πόλης, η οποία ανέδειξε τη Hilton ως βασικό στοιχείο για την ταυτότητα του νέου προορισμού.

Ο νέος προορισμός αποτελεί μία στρατηγική επένδυση ύψους άνω των 130 εκατ. ευρώ από την Ιονική Ξενοδοχειακή, πλέον της αρχικής επένδυσης των περίπου 145 εκατ. ευρώ για την εξαγορά του κτιρίου. Φιλοδοξεί να εισάγει στην πρωτεύουσα, ένα καινοτόμο αναπτυξιακό μοντέλο μεικτής χρήσης και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τους κατοίκους της αλλά και για επισκέπτες. Θα περιλαμβάνει -πέραν της ξενοδοχειακής χρήσης- ιδιωτικές κατοικίες, ιδιωτική λέσχη μελών, πολλαπλά εστιατόρια και θεματικούς εμπορικούς χώρους, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες μέσα από δραστηριότητες αναψυχής και ευεξίας, με στόχο να συμβάλει περαιτέρω στην καθιέρωση της Αθήνας μεταξύ των κορυφαίων επιλογών στην Ευρώπη για ταξίδια ή ακόμα και για μόνιμη διαμονή. Προσφέροντας έναν μοναδικό συνδυασμό διεθνών και ελληνικών brands, ο νέος προορισμός φιλοδοξεί να εμπνεύσει τους κατοίκους της πρωτεύουσας, καθώς και τους ξένους επισκέπτες, καλώντας τους να βιώσουν το αυθεντικό πνεύμα της σύγχρονης Αθήνας.

Το νέο όνομα

«Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός καινοτόμου προορισμού πόλης που θα συνδέσει δυναμικά την Αθήνα και τους κατοίκους της με τον υπόλοιπο κόσμο. Είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά για εμάς, να επεκτείνουμε τη στρατηγική μας συνεργασία με τη Hilton και είμαστε βέβαιοι ότι η κληρονομιά του Hilton Athens μαζί με τη διεθνή τεχνογνωσία της Hilton θα συμβάλουν σημαντικά στην περαιτέρω ανάπτυξη της πρωτεύουσας», δήλωσε σχετικά με την συμφωνία ο Αχιλλέας. Β. Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ. της Ιονικής Ξενοδοχειακής Α.Ε., προσθέτοντας ότι, «Μετά από έξι δεκαετίες παρουσίας του Ηilton στην Ελλάδα και συνεργασίας με τον όμιλο που ίδρυσε ο Conrad Hilton, είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε πλέον να το αποκαλούμε με το μικρό του όνομα: Conrad».

Ο Dino Michael, Senior Vice President & Global Category Head του Hilton Luxury Brands, δήλωσε: «Η Αθήνα είναι μια πόλη που ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητεί την πολυτέλεια. Με μακρά ιστορία, συνδεδεμένη με τον πολιτισμό και την ψυχαγωγία, αποτελεί την κατάλληλη τοποθεσία για τη φιλοξενία του brand Conrad Hotels & Resorts στην Ελλάδα. Παράλληλα, βλέπουμε όλο και μεγαλύτερη ζήτηση για ιδιωτικές κατοικίες που προσφέρουν τη χαρακτηριστική υψηλού επιπέδου φιλοξενία μας. Γι’ αυτό και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με την Ιονική Ξενοδοχειακή και παρουσιάζουμε αυτό το συναρπαστικό σχήμα για πρώτη φορά στην Αθήνα».

Το νέο ξενοδοχείο Conrad, το οποίο αναμένεται να υποδεχθεί τους πρώτους επισκέπτες του το 2024, θα περιλαμβάνει περίπου 280 δωμάτια και σουίτες, καθώς και περίπου 50 ιδιωτικές κατοικίες Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences. To έργο αυτό αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στο ταχέως αναπτυσσόμενο πολυτελές χαρτοφυλάκιο της Hilton σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, που εκτείνεται σήμερα σε τοποθεσίες όπως το Αλγκάρβε της Πορτογαλίας, το Άμστερνταμ και η Ρώμη. Έχοντας παρουσία σε πέντε ηπείρους με 40 ξενοδοχεία, το Conrad Hotels & Resorts απευθύνεται στους πολίτες του κόσμου, συνδυάζοντας την καινοτομία, με το σύγχρονο design και την τέχνη.

Εκτός από τις ξενοδοχειακές παροχές, τα Waldorf Astoria και Conrad διαθέτουν ένα κορυφαίο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο κατοικιών, οι οποίες επαναπροσδιορίζουν την πολυτέλεια, συνδυάζοντας την άνεση μιας ιδιωτικής κατοικίας, με υψηλής αισθητικής design και κορυφαίες υπηρεσίες εξυπηρέτησης, σε τοποθεσίες όπως το Κο Σαμούι, το Σικάγο, το Ντουμπάι και το Λας Βέγκας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott