
Στο εργοστάσιο του ομίλου στην περιοχή του Ρέντη «χτυπά» ένα μεγάλο μέρος της καρδιάς της Unilever.
Αυτό ανέφερε ο ‘Αντριου Κένεντι, γενικός διευθυντής της Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στο πλαίσιο διαδικτυακής ενημερωτικής εκδήλωσης, με αφορμή τις καινοτομίες στον τομέα των απορρυπαντικών στο πλαίσιο των δεσμεύσεων του ομίλου για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον. Σύμφωνα με τον κ. Κένεντι στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, του Ρέντη, παράγονται 6 εκατ. μπουκάλια σε ετήσια βάση τα οποία απορροφώνται από την ελληνική αγορά ενώ παράλληλα καλύπτουν ανάγκες του Ομίλου στο εξωτερικό.
«Πέρα από το ότι προμηθεύουμε την ελληνική αγορά με προϊόντα υψηλής ποιότητας σχεδιασμένα να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των καταναλωτών μας υπάρχει και κάτι πολύ σημαντικό που συμβαίνει στο εργοστάσιο του Ομίλου στην περιοχή του Ρέντη και σχετίζεται με την επιτακτική ανάγκη να διασφαλίσουμε ένα βιώσιμο μέλλον τόσο για τη δική μας όσο και τις επόμενες γενιές. Σκοπός μας στην Unilever είναι να κάνουμε τον βιώσιμο τρόπο ζωής καθημερινότητα. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να συμβάλλουμε στην καλύτερη διαβίωση για περίπου 7 δισ. ανθρώπους μέσα στα φυσικά όρια του πλανήτη» σημείωσε ο κ. Κένεντι.
Πρόσθεσε επίσης, ότι στην Ελλάδα η εταιρεία έχει ξεκινήσει τη μάχη εναντίον του πλαστικού σε τοπικό επίπεδο εδώ και δύο χρόνια.
«Η αύξηση του ανακυκλωμένου πλαστικού στις συσκευασίες μας είναι εξαιρετικά σημαντική και με μεγάλο αντίκτυπο. Σχεδιάζουμε να φτάσουμε στα προϊόντα μας που χρησιμοποιούνται από τα νοικοκυριά στην Ελλάδα ποσότητα ανακυκλωμένου πλαστικού 74% στα προϊόντα οικιακού καθαρισμού, 50% στα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης και πάνω από 40% στα τρόφιμα στο τέλος του 2022 και για αυτό βέβαια η παραγωγή στο εργοστάσιο του Ρέντη παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτή τη μάχη».
Ο κ. Κένεντι αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η πράσινη οικονομία κερδίζει την προσοχή όλο και περισσότερων εταιρειών. «Είναι αισιόδοξο ότι η πράσινη ατζέντα είναι ψηλά στις προτεραιότητες της ελληνικής κυβέρνησης και στις επιχειρηματικές συζητήσεις Η κυκλική οικονομία δεν είναι απλώς μια τάση. Είναι ένας ρεαλιστικός τρόπος να φροντίσουμε τον πλανήτη και την οικονομία μας. Η Unilever παίρνει πολύ σοβαρά τη μάχη ενάντια στο πλαστικό. Δεν θέλουμε απλά λιγότερο πλαστικό. Θέλουμε καλύτερο πλαστικό και είμαστε περήφανοι για τον μετασχηματισμό του τοπικού μας χαρτοφυλακίου ώστε να περιέχει ανακυκλωμένα υλικά. Αισθάνομαι χαρούμενος για τα τόσο πρωτοποριακά πλάνα που έχουμε σε αυτή την όμορφη χώρα που την αποκαλώ πλέον σπίτι μου».
Βασική αποστολή ένα «καθαρό μέλλον»
Από την πλευρά του ο Γιώργος Καρατζάς, Director of Home Care της εταιρείας ανέφερε ότι η Ελλάδα, μέσα από την ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, μπαίνει στη πρώτη γραμμή της παγκόσμιας πρωτοβουλίας του ομίλου για ένα «καθαρό μέλλον» κάνοντας ένα μεγάλο βήμα με το απορρυπαντικό Skip που παράγεται στο εργοστάσιο του Ρέντη με νέα καινοτόμα εκδοχή.
Σημειώνεται ότι το νέο μπουκάλι υγρού απορρυπαντικού Skip θα έχει φιλική προς το περιβάλλον σύνθεση διατηρώντας ωστόσο την ισχύ του στην καταπολέμηση των λεκέδων. Ταυτόχρονα θα προέρχεται από ανακυκλωμένο πλαστικό και θα αποτελεί μια 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία.
«Στο εργοστάσιο του Ρέντη ανοίγουμε τον δρόμο για το ‘καθαρό μέλλον’ που ονειρευόμαστε και δικαιούμαστε κλείνοντας τον κύκλο του πλαστικού» σημείωσε ο κ. Καρατζάς και συμπλήρωσε ότι πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα που σχεδιάστηκε από την Unilever για να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο παράγονται και συσκευάζονται κάποια από τα πλέον γνωστά προϊόντα για τον καθαρισμό των σπιτιών και των ρούχων. «Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι η επανεφεύρεση παλαιότερων χημικών συνθέσεων προς πιο καινοτόμα, προσιτά, εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα που να είναι πιο φιλικά προς τους ανθρώπους και το περιβάλλον» ανέφερε ενώ σημείωσε ότι το πρόγραμμα «καθαρό μέλλον» αφορά ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων οικιακής φροντίδας της εταιρείας.
Ο κ. Καρατζάς απαντώντας σε σχετική ερώτηση διευκρίνισε ότι “όλα τα υγρά απορρυπαντικά Skip και OMO για την εγχώρια κατανάλωση αλλά και για ανάγκες στις αγορές του εξωτερικού, παράγονται στο εργοστάσιο του ομίλου στην περιοχή του Ρέντη και συμπλήρωσε: «αντίστοιχα στηρίζοντας την τοπική παραγωγή και οικονομία στο ίδιο εργοστάσιο παράγονται τα προϊόντα klinex και Hellmann’s. Επίσης, σε συνεργασία με άλλα ελληνικά εργοστάσια παράγονται στη χώρα μας προϊόντα προσωπικής περιποίησης και απορρυπαντικών σκόνης».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

ΚΕΕΕ: Η υπεραπόδοση τους πλεονάσματος πρέπει να επιστρέφει στην κοινωνία
Κάθε μέτρο ενίσχυσης της μικρομεσαίας τάξης μας βρίσκει σύμφωνους, λέει ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, Γιάννης Βουτσινάς

Χατζηθεοδοσίου: Θετικά τα μέτρα στήριξης, αλλά δεν ακούσαμε τίποτα για τις ΜμΕ
Η αγορά περιμένει με αγωνία βελτιώσεις στον φορολογικό νόμο και στοχευμένα μέτρα που θα ενισχύουν την προσπάθεια βιωσιμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, δηλώνει ο κ. Χατζηθεοδοσίου

Edison: Ισχυρές οι προοπτικές της Theon το 2025
Η ζήτηση για στρατιωτικό εξοπλισμό συνεχίζει να αυξάνεται, ιδίως στην Ευρώπη, που αποτελεί το 82% των εσόδων της Theon, επισημαίνει η Edison

Intralot: Διαψεύδει δημοσιεύματα για διασυνοριακή συγχώνευση
Η απάντηση της Intralot στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς

Γεώργιος Μυλωνάς (ALUMIL): «Μπορούμε να προσαρμοζόμαστε σε κάθε αγορά»
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ALUMIL μίλησε στο 10ο Οικονομικό Forum των Δελφών για τις νέες προκλήσεις και τάσεις στον κλάδο του αλουμινίου

Ημέρα της Γης: Η ΔΕΗ επενδύει στην καθαρή ενέργεια για βιώσιμη ανάπτυξη
Τι περιλαμβάνουν οι δεσμέυσεις του ομίλου ΔΕΗ για μείωση των άμεσων εκπομπών CO2

Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης: Αύξηση σε τζίρο και EBITDA – Νέα επένδυση στη Ροδόπη
Η ZΜΘ ενισχύει την παρουσία της στο εξωτερικό με είσοδο σε νέες αγορές υλοποιώντας αύξηση εξαγωγών κατά 15% και στρατηγικές συνεργασίες με διανομείς σε 12 χώρες

Πλώρη για το ΧΑ βάζει η Qualco - Στόχος η άντληση 70 εκατ. ευρώ
Ο όμιλος αναμένεται να χρησιμοποιήσει τα έσοδα για να χρηματοδοτήσει εξαγορές σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Επένδυση της ALTER EGO VENTURES στην eGaming Couch Heroes
H ALTER EGO VENTURES απέκτησε το 1% της eGaming Couch Heroes, με ιδρυτή και CEO τον Βαρδή Βαρδινογιάννη

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας