
Νέα πτώση κατέγραψαν το Νοέμβριο, στη διακίνηση φορτίων οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά που τους διαχειρίζεται η ΣΕΠ, θυγατρική της Cosco Shipping Ports.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Cosco Shipping Ports, για την διακίνηση φορτίων σε 37 λιμάνια που ελέγχει σε όλο τον κόσμο, οι δυο προβλήτες στον Πειραιά διακίνησαν τον Νοέμβριο, φορτία 365,5 χιλιάδων Teu έναντι 383,8 χιλιάδων Τeu τον αντίστοιχο μήνα του 2020 (πτώση 4,8%) και στο ενδεκάμηνο του 2021 διακίνησαν 4.390,8 χιλιάδες teu έναντι 4.487,5 χιλιάδων Teu το ενδεκάμηνο του 2020 , καταγράφοντας πτώση 2.2%. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται κυρίως στις απεργίες στο λιμάνι από λιμενεργάτες αλλά και τα ρυμουλκά όπως επίσης και το απαγορευτικό λόγω κακοκαιρίας επιβλήθηκε για δυο ημέρες τον Νοέμβριο. Η διακίνηση φορτίων στα 37 λιμάνια της Cosco Shipping Ports σημείωσε άνοδο 4.1% στο ενδεκάμηνο φέτος σε σύγκριση με πέρυσι.
Επίσης αξίζει ιδιαίτερα να σημειωθεί ότι η Cosco Shipping Ports κατέγραψε νέα άνοδο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο «αντίπαλο δέος» του Πειραιά, στο λιμάνι της Βαλένθια. Ειδικότερα η θυγατρική της Cosco Shipping Ports , η COSCO SHIPPING Ports (Spain) Terminals S.L.U. διακίνησε τον Νοέμβριο του 2021 299 χιλιάδες Τeu έναντι 298,4 χιλιάδων τον Νοέμβριο του 2020 και στο ενδεκάμηνο του 2021 3.315,8 εκατ. Teu έναντι 3.091,2 χιλιάδες Teu το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2020 σημειώνοντας άνοδο 7,3%. Σημειώνεται ότι η COSCO SHIPPING Ports (Spain) Terminals είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιείται με terminals στο λιμάνι της Βαλένθια. Ολόκληρο το λιμάνι της Βαλένθια το εννεάμηνο του 2021 διακίνησε συνολικά 4.217,1 χιλιάδες Teu, ενώ το λιμάνι του Πειραιά διακίνησε 4.126,5 (465.584 TEU ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ και 3.660,9 Teu οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της ΣΕΠ). Έτσι ο Πειραιάς υποχώρησε και πάλι πίσω από την Βαλένθια στη Μεσόγειο.


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)