
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων .
Οι χειμερινές εκπτώσεις θα διαρκέσουν από τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου έως και τη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022 και σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, τα εμπορικά καταστήματα μπορούν να ανοίξουν προαιρετικά την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων, 16 Ιανουαρίου, με το πλαίσιο του ωραρίου λειτουργίας της Κυριακής να καθορίζεται από 11.00 έως 20.00.
Μάλιστα σύμφωνα με το ΠΕΣΑ (Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής) σχετικά με την αμοιβή του προσωπικού την Κυριακή, η νομοθεσία προβλέπει ότι οι εργοδότες έχουν υποχρέωση να καταβάλουν τα αντίστοιχα ωρομίσθια για την παρασχεθείσα εργασία με προσαύξηση 75%.
Τα καταστήματα θα παραμείνουν προαιρετικά ανοιχτά την Κυριακή 16 Ιανουαρίου, με προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας από 11:00 έως 18:00.
Καταιγίδα προσφορών
Την ίδια ώρα πάντως, δεν περιμένει όλο το λιανεμπόριο την επίσημη έναρξη των εκπτώσεων, προχωρώντας σε δελεαστικές προσφορές.
Πολυεθνικές, αλλά και ελληνικές αλυσίδες ένδυσης και υπόδησης, όπως H&M και Zara αλλά και Attrativo, BSB κ.ά., που διαθέτουν οργανωμένη παρουσία και στο ψηφιακό κανάλι έχουν πάρει θέση μάχης ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα, πριν την επίσημη έναρξη των εκπτώσεων, προσφέροντας κάποιες από τις συλλογές τους με μειωμένες τιμές από 10% έως 60%, ενώ προσφορές έχουν λανσάρει και οι μεγάλες αλυσίδες αθλητικών ειδών, καλλυντικών, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, καθώς και οι εταιρείες που εμπορεύονται είδη σπιτιού.
Επιπλέον, αλυσίδες ένδυσης και πολυκαταστήματα προσφέρουν ήδη από την Πρωτοχρονιά ειδικά εκπτωτικά «πακέτα» online για ορισμένα από τα προϊόντα τους.
Προσοχή στις εκπτώσεις
Για την καλύτερη ενημέρωση και προετοιμασία των καταναλωτών αλλά και για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των ευκαιριών, που προσφέρει η αγορά, ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας συστήνουν στους καταναλωτές τα ακόλουθα:
– Να προσέχουν κατά την ηλεκτρονική εγγραφή τους σε ενημερωτικά δελτία (newsletters), με τα οποία καλούνται να δηλώσουν έγκαιρα τις προτιμήσεις τους σε συγκεκριμένα προϊόντα και να ενημερωθούν, έτσι, νωρίτερα για τις εκπτώσεις που θα γίνουν σε αυτά. Ιδίως, να είναι επιφυλακτικοί με τις προσωπικές πληροφορίες που χορηγούν μέσω αυτών των newsletters, δεδομένου ότι αποτελούν, στην ουσία, μορφή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους προμηθευτές για τη δημιουργία προσωποποιημένων προφίλ πελατών και για τη διενέργεια εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών που τους ακολουθούν παντού κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο.
– Να διαχωρίζουν τις αληθινές από τις εικονικές προσφορές, κάνοντας δική τους έρευνα αγοράς αρκετό διάστημα πριν για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, σε συνδυασμό και με τη χρήση ειδικών εργαλείων που διατίθενται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης προϊόντων και πραγματοποίησης αγορών, τα οποία αναπαριστούν τη διαχρονική διακύμανση των τιμών.
– Κατά την τοποθέτηση των παραγγελιών τους, να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και σημασία, εκτός από την τιμή, και σε άλλες κρίσιμες πληροφορίες που σχετίζονται με την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα:
(α) στη διαθεσιμότητα, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη εμπόδια και περιορισμούς που, σε διεθνές επίπεδο, επηρεάζουν την παραγωγή και διακίνηση των αγαθών, καθώς και
(β) στον αναμενόμενο χρόνο αποστολής των προϊόντων μέσω των ταχυδρομικών παρόχων. Στόχος είναι οι καταναλωτές να μη βιώνουν αργότερα δυσαρέσκεια και απογοήτευση από τυχόν υπερβολικούς ή/και απροσδιόριστους χρόνους αναμονής.
– Να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες (πχ δεν περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία έδρας και επικοινωνίας, περιέχουν «νεκρές» συνδέσεις ή συνδέσεις σε όρους χρήσης ή πολιτικής προστασίας απορρήτου με ασυνάρτητο παρεχόμενο, διοχετεύουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές αποκλειστικά μέσω social media εφαρμογών, όπως viber, messenger, κ.λπ.).


Latest News

Πιστοποιήθηκε με ISO για την Επιχειρησιακή Συνέχεια το ΤΑΙΠΕΔ
Με την πιστοποίηση βάσει του προτύπου ISO 22301:2019 το ΤΑΙΠΕΔ υιοθετεί και εδραιώνει τις βασικές αρχές του Συστήματος Επιχειρησιακής Συνέχειας

Aegean: «Πτήση» προς την κερδοφορία
Μικρή καθυστέρηση στις νέες παραλαβές αεροσκαφών λόγω της επιβράδυνσης στην παραγωγή

Οι νικητές του Εθνικού Διαγωνισμού Ecotrophelia 2022
Στην τελική φάση του διαγωνισμού συμμετείχαν 12 ομάδες φοιτητών

Το νέο IQOS της Παπαστράτος
Οι προδιαγραφές του νέου προϊόντος της Παπαστράτος

Ανοδικά πωλήσεις και κέρδη για την Κωτσόβολος – Μείωση στον online τζίρο
Με πωλήσεις πάνω από την προ Covid περίοδο η Κωτσόβολος – Πρωταγωνιστούν τα κλιματιστικά

Οι προκλήσεις για τον κύκλο πληρωμών των ελληνικών επιχειρήσεων
Τι δείχνει η έρευνα

Ανοδικά κατά 12,8% οι πωλησεις της Jumbo το πρώτο εξάμηνο
Τι αναφέρει η εταιρεία για την κρίση και τα νέα καταστήματα

FAMAR: Αύξηση των καθαρών κερδών κατά 30,96%
Tα ενοποιημένα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 1,986 εκατ. ευρώ

Το τελευταίο μεγάλο οικόπεδο στην Κηφισίας, η Aldi και το deal της Dimand με την PwC
Πώς ο επίμονος Δημήτρης Ανδριόπουλος απέκτησε 11 στρέμματα στην Κηφισίας και τι περιλαμβάνει το state of the art κτίριο γραφείων με μισθωτή την PwC

Λαζαρίδου (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Υποσχόμενοι τομείς κατασκευές, ενέργεια και υποδομές
Σημαντικές ευκαιρίες για επενδύσεις στον τομέα της αποθήκευσης ενέργειας