Η Sony θα συνεχίσει να παράγει το προηγούμενο μοντέλο της παιχνιδοκονσόλας PlayStation για όλη τη διάρκεια του 2022 καθώς τα προβλήματα εφοδιαστικής αλυσίδας δεν της επιτρέπουν να παράγει περισσότερα από τα νέα PlayStation5.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, η ιαπωνική εταιρεία ενημέρωσε πριν την πρωτοχρονιά τους συνεργάτες της που ασχολούνται με τη συναρμολόγηση των PlayStation ότι θα συνεχίσουν την παραγωγή του προγενέστερου PlayStation4. Σημειώνεται ότι η ιαπωνική εταιρεία αντιμετωπίζει προβλήματα με την παραγωγή του PS5, λόγω εφοδιαστικής αλυσίδας, από την εποχή που λανσαρίστηκε, το Νοέμβριο του 2020.
Παρά το γεγονός ότι η ίδια η Sony δεν είχε ποτέ ανακοινώσει πότε θα σταματήσει η παραγωγή του PS4, γενική είναι η παραδοχή ότι η γραμμή παραγωγής θα έκλεινε στα τέλη του 2021, σύμφωνα με την ανώνυμη πηγή που επικαλείται το Bloomberg.
Η παραγωγή περίπου ενός εκατομμυρίου πρόσθετων PlayStation4 φέτος θα βοηθήσει την εταιρεία να αντισταθμίσει μέρος της πίεσης που ασκείται στην παραγωγή της νεότερης και ακριβότερης κονσόλας PlayStation5. Η προγενέστερη κονσόλα χρησιμοποιεί λιγότερο προηγμένα μικροτσίπ, είναι ευκολότερη η παραγωγή της και είναι μία οικονομικότερη εναλλακτική του κύριου μοντέλου της εταιρείας.
Διαβάστε επίσης: Η Sony μειώνει την παραγωγή PlayStation
Λίγο μετά το δημοσίευμα, η Sony επιβεβαίωσε και επίσημα ότι η παραγωγή του PS4 θα συνεχιστεί κανονικά για έναν ακόμη χρόνο, ενώ όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση «ποτέ δεν υπήρξαν σχέδια για παύση της παραγωγής».
Αν και η Sony είχε υψηλές φιλοδοξίες για το PlayStation5, η πανδημία δημιούργησε ένα διπλό πρόβλημα: καταρχήν δημιουργήθηκαν προβλήματα στην παραγωγή του ενώ στη συνέχεια παρουσιάστηκε και μία μορφή «έλλειψης» σε τίτλους προηγμένων παιχνιδιών που θα το συνόδευαν.
Το PlayStation4 από την πλευρά του εμφανίστηκε στην αγορά το 2013 και αποτελεί όντως ένα από τα best seller της ιαπωνικής εταιρείας με περισσότερες από 116 εκατομμύρια μονάδες να έχουν πουληθεί. Ακόμη και σήμερα συνεχίζει να φέρνει ένα σημαντικό μερίδιο εσόδων στη Sony μέσω των συνδρομών στη σχετική πλατφόρμα και από τις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών.
Latest News
Κλείνουμε το TikTok στις ΗΠΑ αν αποτύχουν οι νομικές ενέργειες, λέει η ByteDance
Αιτία οι αλγόριθμοι στους οποίους στηρίζεται το TikTok οι θεωρούνται βασικοί για το σύνολο των δραστηριοτήτων της ByteDance
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Πάνω από 24.000 Ακαδημαϊκές Ταυτότητες «κατέβηκαν» στο Gov.gr Wallet
Συνολικά μέχρι σήμερα στο Gov.gr Wallet έχουν εκδοθεί και αποθηκευτεί 2.508.670 δελτία αστυνομικής ταυτότητας,
Η Αpple έχασε το στέμμα της στην Κίνα - Ποιες εταιρείες την ξεπέρασαν σε πωλήσεις
Οι προωθητικές ενέργειας της Apple με καλύτερες τιμές, κατά το πρώτο τρίμηνο, δεν μπόρεσαν να μετριάσουν τον αντίκτυπο του έντονου ανταγωνισμού
Το μεγάλο κόλπο των χάκερς – Ποιες χώρες κάνουν πειραματόζωα για τις επιθέσεις τους
Τι αποκαλύπτει έρευνα σχετικά με τη δράση συμμοριών σε «πεδία δοκιμών»
O CEO του TikTok περνά στην αντεπίθεση - «Δεν φεύγουμε από τις ΗΠΑ»
Η υπογραφή Μπάιντεν στο σχετικό νομοσχέδιο ουσιαστικά ορίζει προθεσμία για την πώληση στις 19 Ιανουαρίου - μία ημέρα πριν από τη λήξη της θητείας του
Η Microsoft μέσω AI κερδίζει μερίδια αγοράς και στο cloud
Τι αναμένεται να δείξουν τα οικονομικά αποτελέσματα των τεχνολογικών κολοσσών των ΗΠΑ
Η Qualcomm μπαίνει και επισήμως στα... χωράφια των Intel και AMD
Η Qualcomm θεωρεί τα X Elite και X Plus άκρως ανταγωνιστικά και απέναντι στα τσιπ M3 της Apple
Υπό ρυθμιστικό έλεγχο στη Βρετανία οι ΑΙ συνεργασίες Microsoft-Amazon
Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών της Βρετανίας ζητά από τα ενδιαφερόμενα τρίτα μέρη τις απόψεις τους σχετικά με τις μεγάλες συνεργασίες που συνήψαν η Microsoft και η Amazon με μικρότερες εταιρείες AI
myAUEB: Η νέα εφαρμογή για το κινητό από το ΟΠΑ
Η πρώτη ολοκληρωμένη εφαρμογή κινητού σε ελληνικό ΑΕΙ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών