Αποζημίωση που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 600 ευρώ έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν πολίτες που είχαν προβλήματα με την ηλεκτροδότηση τους και εξαιτίας των προβλημάτων αυτών υπέστησαν κάποια ζημιά σε ηλεκτρική τους συσκευή από την κακοκαιρία «Ελπίδα».

Η αίτηση γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ σε ειδική πλατφόρμα με την διαδικασία να είναι αρκετά απλή.

Οι αιτήσεις για την αποζημίωση για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές υποβάλλονται μέσα από μια ειδική εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ. Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις». Σύμφωνα με τον κανονισμό του ΔΕΔΔΗΕ, η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

Τα βήματα

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

* Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

* Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία

* Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.

* Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:

* Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και

* Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.

* Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποια να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πληρως από αυτήν.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι επιθυμούν να προχωρήσουν σε αυτή τη διαδικασία αναφέρονται στην διεύθυνση https://deddie.gr/media/16985/πρακτικά-βήματα-για-τη-διεκδίκηση-αποζημίωσης-για-βλάβες-σε-ηλεκτρικές-συσκευές-καταναλωτών-που-οφείλονται-σε-υπαιτιότητα-του-δεδδηε-final.pdf

Eξτρα αποζημίωση για τις διακοπές ρεύματος

Πάντως, την ίδια στιγμή, σύμφωνα με το ΥΠΕΝ, εξετάζεται η πιθανότητα να δοθούν αποζημιώσεις, ανεξάρτητα από τις ζημιές.

To επιβεβαίωσε το πρωί του Σαββάτου ο Κώστας Σκρέκας μιλώντας στον ΑΝΤ-1, ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο για αποζημίωση 100 ευρώ για κάθε ημέρα, μετά το πρώτο 24ωρο, που τα νοικοκυριά έμειναν χωρίς ρεύμα.

Χαρακτηριστικά, ο υπουργός τόνισε ότι θα αποζημιωθούν αυτοί που έμειναν χωρίς ρεύμα για πάνω από 24 ώρες, ωστόσο δεν θέλησε να αναφερθεί στα ποσά που σχεδιάζεται να δοθούν. Υπογράμμισε ακόμα ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ξεκινήσει την εγκατάσταση 4 εκατομμυρίων «έξυπνων» μετρητών κάτι που όπως είπε θα βοηθήσει ώστε να γνωρίζουν οι τεχνικοί που ακριβώς υπάρχει βλάβη.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
ΔΥΠΑ – Παιδικές κατασκηνώσεις: Από Μεγάλη Τετάρτη οι αιτήσεις για 70.000 voucher – Δικαιούχοι και διαδικασία
Επικαιρότητα |

Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για 70.000 voucher στις παιδικές κατασκηνώσεις - Δικαιούχοι και διαδικασία

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί από 15 Ιουνίου έως 10 Σεπτεμβρίου για τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης και έως 20 Σεπτεμβρίου για τα παιδιά με αναπηρία με ποσοστό 50% και άνω