Σύμβαση για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Eco design, υπέγραψε η Euroseas με τα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard Co. στη Νότια Κορέα.
Τα δύο νέα πλοία θα είναι μεταφορικής ικανότητας περίπου 2.800 teu το καθένα και έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023 και το πρώτο τρίμηνο του 2024, αντίστοιχα. Το συνολικό τίμημα για την ναυπήγηση αυτών των δυο πλοίων ανέρχεται στα 85 εκατομμύρια δολάρια και θα χρηματοδοτηθεί με συνδυασμό χρέους και ίδιων κεφαλαίων. Τα πλοία είναι αδελφά ζεύγους πλοίων που παραγγέλθηκαν από την Euroseas Ltd. τον Ιούνιο του 2021.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την παραγγελία δύο επιπλέον πλοίων οικολογικής σχεδίασης 2.800 teu το ένα σε κορυφαίας ποιότητας ναυπηγεία στον κόσμο.
Οι τρέχουσες συμβάσεις, μαζί με μια παραγγελία που δώσαμε τον Ιούνιο του 2021 για ένα ζευγάρι παρόμοια πλοία, θα μας επιτρέψουν να χτίσουμε μια ισχυρή παρουσία στον τομέα των μεγάλων τροφοδοτικών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με ένα κουαρτέτο σύγχρονων πλοίων και αποδοτικών.
Αυτή η νέα παραγγελία υπογραμμίζει επίσης το επιθετικό μας σχέδιο για την ανανέωση του στόλου μας και την επέκταση του αποτυπώματός μας στον κλάδο, ενώ τηρούμε τη δέσμευσή μας για περιβαλλοντικά βιώσιμες λειτουργίες.
Με την κερδοφορία να προβλέπεται ισχυρή μέχρι το 2024, πιστεύουμε ότι η επένδυση σε νέα οικολογικά πλοία αποτελεί καλή χρήση των ταμιακών ροών που δημιουργεί ο υφιστάμενος στόλος μας. Παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για την αγορά εμπορευματοκιβωτίων τα επόμενα χρόνια και πιστεύουμε ότι το επενδυτικό μας πρόγραμμα θα ενισχύσει περαιτέρω τις προοπτικές της εταιρείας μας προς όφελος των μετόχων μας.
Η Euroseas Ltd. ελέγχει ένα στόλο 16 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αποτελείται από 10 Feeder και 6 Intermediate containerships, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 50.371 teu. Όταν παραδοθούν και τα υπό ναυπήγηση, ο στόλος της εταιρείας θα αυξηθεί σε 20 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με χωρητικότητα φορτίου περίπου 61.5 71 teu.
Latest News
Τέλος η Βαλτιμόρη και για την MSC - Πού θα στέλνει τώρα τα εμπορεύματα
Οι εταιρείες logistics προσπαθούν μετά το ατύχημα να κάνουν εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς και να συμβαδίσουν με τις εκτροπές των μεταφορέων
«Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του ΙΜΟ ξανά ο Λ. Δημητριάδης - Ευγενίδης
Ο Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης ανανέωσε τη θητεία του ως «Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού
Καμπανάκι Lloyd's: Η καταστροφή της Βαλτιμόρης θα φέρει αποζημιώσεις ρεκόρ
Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες απώλειες από την καταστροφή θα ανέρχονται σε μονοψήφια δισεκατομμύρια
Σε λειτουργία η μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή της χώρας
Χάρη στην επαναλειτουργία της «Σταύρος Νιάρχος» δημιουργούνται πάνω από 500 θέσεις εργασίας
Ποια λιμάνια χάνουν, ποια κερδίζουν απο τις... ρουκέτες των Χούθι - Η εικόνα του Πειραιά [γραφήματα]
Τον Ιανουάριο του 2024, οι όγκοι που διακινήθηκαν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά μειώθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση
Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Τα κρουαζιερόπλοια της MSC Cruises προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια από τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας την επέκταση της λειτουργίας τους στην περιοχή όλο τον χρόνο
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Στο στόχαστρο τέσσερα εμπορικά πλοία τις τελευταίες 72 ώρες - Τι υποστηρίζουν οι Χούθι
Στο στόχαστρο των ανταρτών μπήκαν με μη επανδρωμένα αεροσκάφη δύο αμερικανικά αντιτορπιλικά στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και το λιμάνι Eilat του Ισραήλ
Βαλτιμόρη: Το ίδιο πλοίο είχε εμπλακεί σε συμβάν και στο λιμάνι της Αμβέρσας
Το πλοίο είχε χρειαστεί να παραμείνει στην αποβάθρα για επισκευές
Ιταλική συμμαχία για την απαλλαγή των θαλάσσιων μεταφορών από τον άνθρακα
Οι τρεις εταιρείες θα προβούν σε ολοκληρωμένη ανάλυση και αξιολόγηση των πιο βιώσιμων εναλλακτικών λύσεων