Ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο οι απαντημένες κλήσεις στο 1555 με το 97,5% των ερωτημάτων να έχουν απαντηθεί, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εργασίας.
Αναλυτικά, μέσα στους 6 μήνες λειτουργίας του 1555:
- Έχουν απαντηθεί 1.051.176 κλήσεις πολιτών
- Το 97,5% των ερωτημάτων και αιτημάτων των πολιτών που επικοινώνησαν με το 1555 διεκπεραιώθηκε άμεσα είτε κατά την ώρα της κλήσης είτε μετά από λίγες ημέρες. Το υπόλοιπο 2,5% πρόκειται για σύνθετα ερωτήματα τα οποία αντιμετωπίζονται κατά προτεραιότητα και πρόκειται να απαντηθούν το προσεχές διάστημα.
- Το σύνολο των κλήσεων προς το 1555 ανέρχεται σε 1.131.391 (ποσοστό απόκρισης 93%).
- Ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 1,12 λεπτά.
- O μέσος όρος των απαντημένων κλήσεων ανά ημέρα φθάνει τις 10.433.
Τι αφορούν οι κλήσεις
Ο ΕΦΚΑ είναι ο φορέας που συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο αριθμό κλήσεων, καθώς μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 746.517 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του.
Για τα θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 136.677 κλήσεις, για θέματα ΟΠΕΚΑ 124.141 κλήσεις και για θέματα Εργασιακών Σχέσεων 31.814 κλήσεις, ενώ ακολουθούν τα θέματα αρμοδιότητας ΣΕΠΕ με 7.359 κλήσεις, τα θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης με 3.205 κλήσεις και Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής με 1.463 κλήσεις.
Επιπλέον, το 1555 έχει προωθήσει συνολικά 1.655 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, η οποία παρέχει άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας.
Ψηφιακή εφαρμογή για κινητά
Σημειώνεται ότι το 1555 λειτουργεί σε 24ωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα και είναι δωρεάν για όσους καλούν. Οι κύριες δραστηριότητες του τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν την υποδοχή των αιτημάτων των πολιτών, την παροχή πληροφόρησης, την καταγραφή και επίλυση εξατομικευμένων θεμάτων, μέσω συστήματος ticketing.
Η λειτουργία του υποστηρίζεται από ομάδα 1.000 συνολικά ατόμων, στελεχών του υπουργείου, των εποπτευόμενων φορέων και εταιριών του ιδιωτικού τομέα με υψηλή τεχνογνωσία και εξειδίκευση στο σχεδιασμό και την παροχή υπηρεσιών.
Στο αμέσως επόμενο διάστημα το 1555 θα ενισχυθεί περαιτέρω, καθώς μέσω της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας του, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν εξατομικευμένα αιτήματα online και να δημιουργούν τα σχετικά tickets, χωρίς να απαιτείται τηλεφωνική κλήση. Επίσης, σύντομα τίθεται σε λειτουργία και ειδική ψηφιακή εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα.
Ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε σχετικά: «Και στην περίπτωση του νέου αριθμού εξυπηρέτησης 1555 οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Το 1555 έχει εξυπηρετήσει μέσα στους πρώτους 6 μήνες λειτουργίας του πάνω από 1 εκατομμύριο κλήσεις πολιτών με μέσο χρόνο αναμονής το 1 λεπτό. Αποδεικνύεται πως το 1555 είναι όντως μια γραμμή για να βρίσκεις άκρη. Οι πολίτες «αγκάλιασαν» το 1555 και στη συντριπτική τους πλειονότητα εξυπηρετήθηκαν στο θέμα που τους απασχολεί. Είναι χαρακτηριστικό πως το 97,5% των ερωτημάτων απαντήθηκαν είτε άμεσα την ώρα της κλήσης είτε έπειτα από λίγες ημέρες, ενώ το υπόλοιπο 2,5% πρόκειται να απαντηθεί κατά προτεραιότητα το επόμενο διάστημα. Βεβαίως υπάρχουν και εκείνοι οι πολίτες που δεν ικανοποιήθηκαν από την απάντηση που έλαβαν. Πήραν όμως μια άμεση και τεκμηριωμένη απάντηση χωρίς να χρεωθούν και χωρίς να περιμένουν για ώρες στο ακουστικό τους.
»Βεβαίως εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και το 1555 συνεχώς βελτιώνεται σε επίπεδο συνολικής οργάνωσης, ταχυτήτων και λειτουργίας. Δημιουργούμε νέες ψηφιακές δυνατότητες για την εξυπηρέτηση του πολίτη όπως η νέα ιστοσελίδα του 1555 που πρόκειται σύντομα να τεθεί σε πλήρη λειτουργία και μέσω της οποίας οι πολίτες θα μπορούν να υποβάλλουν ερωτήματα και να βρίσκουν άμεσα απαντήσεις. Παράλληλα εστιάζουμε στη μείωση του χρόνου αναμονής σε ώρες αιχμής αλλά και στην καλύτερη διαχείριση των πιο περίπλοκων υποθέσεων, ώστε οι πολίτες να λαμβάνουν πιο σύντομα τις απαντήσεις που περιμένουν. Σε πείσμα όσων βιάστηκαν να το αμφισβητήσουν, το 1555 έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών και να γίνει μέρος της καθημερινότητάς τους».
Latest News
Στα 830 με 840 ευρώ ο κατώτατος μισθός – Οι τριετίες και τα επιδόματα [πίνακες]
Αναλυτικά παραδείγματα με τα δύο σενάρια
Πληρωμές με κάρτα σε ταξί,περίπτερα, λαϊκές αγορές από τη Δευτέρα
Πρόστιμα 1.500 ευρώ σε όσους δεν θα έχουν συμμορφωθεί – Ποιοι θα πρέπει να έχουν POS από την Πρωταπριλιά
«Κληρώνει» για τον κατώτατο μισθό - Στο υπουργικό οι ανακοινώσεις
Τη σχετική εισήγηση θα κάνει η Δόμνα Μιχαηλίδου
Βροχή τα emails από την ΑΑΔΕ - Τι ζητά από 136.673 επαγγελματίες
Τι συμβαίνει με όσους δεν έχουν ακόμα προχωρήσει στη διασύνδεση ταμειακής μηχανής με POS
Επιστολή Καφούνη σε Θεοχάρη, Πιτσιλή για την διασύνδεση POS - Ταμειακών: Tα 7 ζητήματα που ταλαιπωρούν την αγορά
«Οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν τι να κάνουν για να αποφύγουν τα υπερβολικά και εξοντωτικά πρόστιμα», επισημαίνει ο πρόεδρος του ΕΣΑ
Αύριο τα... σπουδαία για τον κατώτατο μισθό - Πού θα «καθίσει η μπίλια»
Ο κατώτατος μισθός αναμένεται να ξεπερνάει τα 800 ευρώ και θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Απριλίου.
Στην ουρά για σύνταξη 40.000 δημόσιοι υπάλληλοι - Οι προϋποθέσεις
Οι περισσότεροι εργαζόμενοι αναμένεται να κάνουν χρήση των πλασματικών ετών και να βγουν πριν από τα 62 έτη – Αναμένεται διπλάσια ροή συνταξιοδοτήσεων στη 15ετία 2030-2045
Η πιο συνηθισμένη παράβαση των εργοδοτών – Οι έλεγχοι της Επιθεώρησης Εργασίας
Τα πρόστιμα και το μήνυμα της υπουργού Εργασίας Δόμνα Μιχαηλίδου
Έρχονται ειδικοί «Ράμπο» για όλα τα ακίνητα - Τι θα «σκανάρουν»
Πιάνουν δουλειά τα Κέντρα Φορολογίας Κεφαλαίου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - «Φύλλο και φτερό» όλες οι μεταβιβάσεις ακινήτων
Παρατείνονται οι προθεσμίες καταβολής λόγω τραπεζικής αργίας
Η παράταση που δίνεται θα είναι μέχρι και την επόμενη εργάσιμη ημέρα, δηλαδή μέχρι και τις 2 Απριλίου 2024