Η Amazon ανακοίνωσε τον χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης των τελευταίων τεσσάρων χρόνων, σε επίπεδο πωλήσεων, περνώντας κάτω από τον πήχη που είχαν θέσει οι αναλυτές. Ωστόσο, οι τομείς του cloud computing και της ψηφιακής διαφήμισης, εκεί όπου η Amazon παράγει σημαντικό μέρος των εσόδων της, εμφάνισαν εντυπωσιακή ανάπτυξη.
Πιο αναλυτικά, η Amazon Web Services, δηλαδή ο τομέας cloud computing, αποθήκευσης και υπηρεσιών βάσης δεδομένων, ανέφερε άλμα εσόδων σχεδόν 40% σε σχέση με πέρυσι στα 17,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τα αναμενόμενα 17,37 δισεκατομμύρια δολάρια των προβλέψεων των αναλυτών.
Επιπλέον, η Amazon εξέπληξε τους επενδυτές όταν «έσπασε» τον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης σε ξεχωριστό τομέα, για πρώτη φορά. Τα διαφημιστικά έσοδα παρουσίασαν αύξηση 32% στα 9,7 δισεκατομμύρια δολάρια, σχεδόν ισοφαρίζοντας τα επίπεδα ανάπτυξης του αντίστοιχου τομέα της Google για το τελευταίο τρίμηνο.
Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα η Amazon ταξινομούσε τον τομέα της διαφήμισης στον τομέα «άλλες επιχειρήσεις» της δραστηριότητάς της, με αποτέλεσμα αναλυτές και επενδυτές ουσιαστικά να μαντεύουν για το πραγματικό μέγεθος του συγκεκριμένου τομέα.
Οι πωλήσεις του δ’ τριμήνου αυξήθηκαν κατά 9,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος στα 137,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ελάχιστα χαμηλότερα από τα έσοδα των 137,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων που προέβλεπαν οι αναλυτές. Αυτή η εξέλιξη σηματοδότησε την πρώτη περίοδο μονοψήφιας ανάπτυξης της Amazon από το γ’ τρίμηνο του 2017, ενώ συγχρόνως αντιπροσωπεύει σημαντική επιβράδυνση σε σχέση με το δ’ τρίμηνο του 2020, όταν οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 43,6%.
Την ίδια στιγμή τα έσοδα από τα ηλεκτρονικά καταστήματα της Amazon έπεφταν κατά 1% στα 66,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Ειδικά ο τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ εμφάνισε λειτουργικές απώλειες 206 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ ο διεθνής τομέας είχε απώλειες 1,63 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Γενικότερα ο τομέας του λιανεμπορίου αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα λόγω τριών παραγόντων: καταρχήν λόγω των θεμάτων που υπάρχουν σε επίπεδο εφοδιαστικής αλυσίδας, λόγω της κρίσης στην αγορά εργασίας που συνεχίζεται λόγω της παραλλαγής Όμικρον και τέλος λόγω των πληθωριστικών πιέσεων που ασκούνται στους καταναλωτές.
Latest News
Περισσότερες παραδόσεις αεροσκαφών αλλα και επενδύσεις ανακοινώνει ο CEO της Embraer
Η βραζιλιάνικη εταιρεία εκτιμά ότι οι παραδόσεις αεροσκαφών (jets) θα κυμανθούν μεταξύ 125 και 135 φέτος, έναντι 115 το 2023.
Goldman σε μεγαλοστελέχη: Κομμένα τα ταξίδια στο Παρίσι στη διάρκεια των Ολυμπιακών
Οι υπάλληλοι της τράπεζας ειδοποιήθηκαν πως τα ταξίδια στη γαλλική πρωτεύουσα μεταξύ 24 Ιουλίου και 14 Αυγούστου πρέπει πρώτα να λάβουν έγκριση από το αρμόδιο τμήμα
Ποια εταιρεία θα κατασκευάσει για 13 δισ. δολάρια το νέο αεροσκάφος της «Ημέρας της Κρίσεως»
Η ύψους 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων σύμβαση αφορά στην ανάπτυξη του νέου αεροσκάφους της «Ημέρας της Κρίσεως» λόγω της ικανότητάς του να επιβιώσει σε πυρηνικό πόλεμο.
Η Ιταλία πιέζει την G7 για ημερομηνία σταδιακής κατάργησης του άνθρακα
Η Ιταλία, η οποία ηγείται της εκ περιτροπής προεδρίας της G7 φέτος, σχεδιάζει επί του παρόντος να απενεργοποιήσει τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας από άνθρακα έως το 2025
Γιατι προσφεύγει κατά της κυβέρνησης των ΗΠΑ η Google;
Η κυβέρνηση των ΗΠΑ κατηγορεί την εταιρεία για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης
Ανησυχία για την επιβράδυνση των βιομηχανικών κερδών στην Κίνα
Ο ρυθμός αύξησης των βιομηχανικών κερδών στην Κίνα το πρώτο τρίμηνο προκαλεί αμφιβολίες για την οικονομική ανάκαμψη
Η γερμανική οικονομία διέψευσε την Bundesbank - Ανακάμπτει μετά από 2 χρόνια στον πάγο
Η αντιστροφή του αρνητικού κλίματος στη λεγόμενη ατμομηχανή της Ευρώπης κερδίζει δυναμική σε τομείς υπηρεσιών
Ο υψηλός πληθωρισμός «περιορίζει» την Fed - Τι θα κάνει με τα επιτόκια
Η οικονομία έχει καταφέρει να αποφύγει την ευρύτερη ζημιά από το πρόβλημα του πληθωρισμού, αν και υπάρχουν κάποιες αξιοσημείωτες ρωγμές
Σκληρό πόκερ για την Gen Z - Η Adidas κοντράρει στα... ίσια τη Nike
Η ανάπτυξη της Adidas ξεπερνάει αυτήν της Nike για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια το 2024
Τι πάει λάθος με τον ΦΠΑ της Βρετανίας;
Οι φτωχοί τείνουν να δαπανούν περισσότερο από το εισόδημά τους από ό,τι οι πλούσιοι, καθιστώντας τον ΦΠΑ εγγενώς οπισθοδρομικό