Περίπου 175 με 210 δολάρια σχεδιάζουν να ξοδέψουν οι Αμερικανοί την Ημέρα του Αγ.Βαλεντίνου, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες. Η έρευνα του Lending Tree εκτιμά ότι η μέση δαπάνη για τη μέρα αυτή ανέρχεται στα 208 δολάρια, ενώ η έρευνα της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικής (NFA) θεωρεί ότι το ποσό διαμορφώνεται στα 175 δολάρια.
Οι πιο γαλαντόμοι -κι αυτό ίσως δεν αποτελεί έκπληξη- είναι τα ζευγάρια που είναι μαζί για λιγότερο από δύο χρόνια. Σύμφωνα με το LendingTree εκτιμάται ότι θα ξοδέψουν τη μέρα που γιορτάζεται ο έρωτας 247 δολάρια, ενώ τα ζευγάρια που είναι μαζί περισσότερο από δύο χρόνια θα είναι πιο συγκρατημένα και αναμένεται να ξοδέψουν περίπου 175 δολάρια. «Οι άνθρωποι τείνουν να γίνονται πιο γενναιόδωροι όταν βρίσκονται στα πρώτα στάδια μιας σχέσης», λέει στο CNBC ο Ματ Σουλτς, επικεφαλής αναλυτής στο LendingTree.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι οι άνθρωποι που ξοδεύουν λιγότερα θεωρούν τον σύντροφό τους δεδομένο «Μερικοί μπορεί να γίνουν λίγο πιο πρακτικοί, επιλέγοντας να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε πράγματα που τους εξυπηρετούν καλύτερα ως ζευγάρι, όπως η αποταμίευση για ένα σπίτι ή διακοπές», εξηγεί ο Σουλτς. Ίσως και να είναι η εξήγηση γιατί τα αρραβωνιασμένα ζευγάρια σκοπεύουν να δαπανήσουν 322 δολάρια, περίπου 100 δολάρια περισσότερα από τα παντρεμένα ζευγάρια.
Η γενιά των Millenials, αυτοί που σήμερα είναι 26 ως 41 χρονών, αναμένεται ότι θα ξοδέψει τα περισσότερα χρήματα, σύμφωνα με το LendingTree, ενώ τα λιγότερα η γενιά των Baby boomers, δηλαδή όσοι είναι 57 ως 76 χρονών.
Οι δαπάνες ανά γενιά είναι η ακόλουθη :
Gen Z (ηλικίες 18 έως 25): 164 δολάρια
Millennials (ηλικίες 26 έως 41): 294 δολάρια
Gen X (ηλικίες 42 έως 56): 182 δολάρια
Baby boomers (ηλικίες 57 έως 76): 122 δολάρια
Τι θα αγοράσουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Όσοι σχεδιάζουν να γιορτάσουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, τα πλάνα δαπανών τους συνήθως περιλαμβάνουν αγορά καραμέλας (56%), ευχετήριες κάρτες (40%), λουλούδια (37%) και κοσμήματα (22%), αναφέρει η έρευνα της NFA. Σχεδόν το ένα τρίτο των ερωτηθέντων απάντησαν ότι σχεδιάζουν μια «βραδυνή έξοδο», η οποία είναι κοντά στα προ-πανδημικά επίπεδα, δηλαδή κράτηση για δείπνο ή θέατρο.
Το 41% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα ήθελε «δώρα εμπειρίας» φέτος, για πράγματα όπως συναυλίες ή αθλητικές εκδηλώσεις, κάτι που και πάλι ταιριάζει με τη ζήτηση πριν από την πανδημία, όπως μετρήθηκε σε προηγούμενες αντίστοιχες έρευνες της NFA.
Σχεδόν το ένα τρίτο των ερωτηθέντων απάντησε επίσης ότι είναι κάπως πιθανό να χρεώσουν τη πιστωτική τους κάρτα για να καλύψουν τα έξοδα για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Ίσως υποδηλώνοντας ότι η αγάπη είναι τυφλή με περισσότερους από έναν τρόπους, το 43% των ερωτηθέντων λέει ότι θα κρύψει το χρέος από τον σύντροφό τους.
Latest News
Βουτιά στα έσοδα της Boeing μετά από 7 τρίμηνα - Ερχονται «δύσκολες στιγμές»
Η Boeing αναφέρει την πρώτη πτώση εσόδων σε 7 τρίμηνα καθώς οι παραδόσεις μειώνονται
Το Κρεμλίνο κατάσχει περίπου μισό δισ. δολ. από την JP Morgan
Πώς απαντά η αμερικανική τράπεζα
Έφοδος στα γραφεία κινεζικής εταιρείας – Οι Βρυξέλλες σφίγγουν τον κλοιό στο Πεκίνο
Ερευνα των αρχών της ΕΕ στοχεύει στην κινεζική αγορά ιατρικών προϊόντων εν μέσω αυξανόμενων εμπορικών εντάσεων με την Κίνα
Σε υψηλό 5μήνου εκτοξεύτηκε το στεγαστικό επιτόκιο στις ΗΠΑ
Οι αγοραστές αντιμετωπίζουν μια δύσκολη αγορά με σφιχτές συνθήκες προσφοράς
Γιατί τη διαφορά στην οικονομία της Ισπανίας κάνουν οι... μετανάστες
Η εισροή ξένων εργαζομένων ενισχύει την προσφορά εργασίας και αυξάνει τον ρυθμό οικονομικής ανάπτυξης της Ισπανίας
Ναι μεν αλλά... από τον Στουρνάρα για την πρόβλεψη των επιτοκίων
Η θέση του διοικητή της ΤτΕ σχετικά με τη δημοσίευση προσωπικών προβλέψεων για τα επιτόκια
Στον πυρετό… του κακάο – Ξεριζώνουν μπανανιές, φυτεύουν κακαόδεντρα
Η συνολική καλλιεργούμενη έκταση κακάο αναμένεται να ξεπεράσει τα 600.000 εκτάρια φέτος, από 500.000 πέρυσι
Η γρίπη των πτηνών εκτοξεύει τις τιμές των αυγών
Τι συμβαίνει σε ΗΠΑ, Ιαπωνία, Μεξικό και Ινδονησία
Στα «καλάθια» των προσφορών τα ρούχα Gucci – Τι συμβαίνει με την «αυτοκρατορία» των Pinaults
Μόδα και πολυτέλεια
Η νέα στρατηγική της Unilever για τους... λεκέδες με στόχο νέα μερίδια αγοράς
Το νέο απορρυπαντικό με τα 35 διπλώματα ευρεσιτεχνίας