Πόλεμος για τις… γνωριμίες – Η αμερικανική Bumble εξαγόρασε τη γαλλική Fruitz

Η Bumble προσπαθεί να ενισχύσει τη θέση της στην Ευρώπη, ειδικά απέναντι στον βασικό ανταγωνιστή, Tinder

Πόλεμος για τις… γνωριμίες – Η αμερικανική Bumble εξαγόρασε τη γαλλική Fruitz

Την εξαγορά της γαλλική πλατφόρμας γνωριμιών Fruitz ανακοίνωσε η Bumble, σε μια προσπάθειά της να ενισχύσει τη θέση της στην Ευρώπη, ειδικά απέναντι στον βασικό της ανταγωνιστή, Tinder της Match Group.

Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστοί.

Το Fruitz που ξεκίνησε το 2017, είναι μια freemium εφαρμογή γνωριμιών πολύ δημοφιλής στη γενιά Gen Z και χρησιμοποιείται σε όλη την Ευρώπη. Επιτρέπει στους χρήστες να μεταφέρουν τις προτιμήσεις τους για γνωριμίες μέσω τεσσάρων φρούτων-συμβόλων – κεράσια, σταφύλια, καρπούζια και ροδάκινα.

Η συμφωνία δημιουργεί τους όρους ώστε η Bumble να ανταγωνιστεί την αντίπαλό της Match Group σε ένα πεδίο όπου ο ιδιοκτήτης του Hinge έχει το πλεονέκτημα καθώς έκανε πρώτος την αρχή. Αυτή τη στιγμή, η Bumble λειτουργεί την εφαρμογή γνωριμιών Badoo στη Δυτική Ευρώπη, ανταγωνιζόμενη με άλλες εφαρμογές όπως το eHarmony και το CharmDate.com.

«Το Badoo είναι μια από τις εφαρμογές γνωριμιών με τις περισσότερες λήψεις στη Δυτική Ευρώπη και η Bumble έχει σημειώσει μεγάλη ανάπτυξη και εκεί», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της Bumble, Γουίτνεϊ Βολφ Χερντ.

Η Match αναμένει επίσης να ξεκινήσει την κυκλοφορία της εφαρμογής Hinge σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες το δεύτερο τρίμηνο, είπε νωρίτερα αυτόν τον μήνα.

Δεν αναμένουν άνοδο της δραστηριότητας

Παρόλο που η πανδημία υποχωρεί στις περισσότερες περιοχές του κόσμου, οι εταιρείες γνωριμιών δεν αναμένουν άμεση άνοδο της δραστηριότητάς τους. Η Match μείωσε τις προβλέψεις εσόδων για ολόκληρο το έτος, τον Φεβρουάριο, καθώς αναμένει ότι η παραλλαγή Όμικρον θα συνεχίσει να δημιουργεί προβλήματα στις συναντήσεις μεταξύ ανθρώπων.

Τα δεδομένα από την ερευνητική εταιρεία Apptopia έδειξαν ότι το Bumble «κατέβηκε» περίπου 2,4 εκατομμύρια φορές στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, ενώ το Match έφτασε τις 10,5 εκατομμύρια λήψεις.

Περισσότερα από Τεχνολογία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο