Σε πυρήνα των δραστηριοτήτων της στη Νότια Αμερική –ενισχύοντας την παρουσία της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας– σχεδιάζει να μετατρέψει τη μονάδα παραγωγής αυτοκινήτων στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας που εξαγόρασε από την Daimler, η Great Wall Motor (GWM), η Νο 5 κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία και η μεγαλύτερη κινεζική κατασκευάστρια SUV και pickup.
Το εργοστάσιο, στο οποίο από το 2016 κατασκευάζονταν αυτοκίνητα Mercedes-Benz, πέρασε από την Daimler στην GWM τον περασμένο Αύγουστο, με την παραγωγική δραστηριότητα ήδη σε παύση μετά την κατάρρευση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας.
Σύμφωνα με τα σχετικά δημοσιεύματα, η GWM στοχεύει να προσαρμόσει το εργοστάσιο στις δικές της ανάγκες και να το θέσει σε λειτουργία το δεύτερο εξάμηνο του 2023 με αρχική παραγωγική δυναμικότητα 100.000 οχημάτων τον χρόνο.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο Τύπου της, τα επόμενα 10 χρόνια η GWM σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια ή 11,5 δισ. γουάν στις δραστηριότητές της στη Βραζιλία. Μεταξύ άλλων επιδιώκει να δημιουργήσει τοπικές επιστημονικές και τεχνολογικές επιχειρήσεις, να επικεντρωθεί στην ηλεκτροκίνηση και να αποκτήσει ηγετική παρουσία στα οχήματα νέας ενεργειακής τεχνολογίας στην αγορά της Βραζιλίας.
Σε αυτό το πλαίσιο σχεδιάζει να επενδύσει σταδιακά σε τοπικά ανταλλακτικά αυτοκινήτων, μέσα από συνεργασίες με τοπικούς προμηθευτές, καλύπτοντας το 60% των ανταλλακτικών από τη χώρα, να επενδύσει στο δίκτυο φόρτισης με στόχο να επεκταθεί η κάλυψη σε μεγάλες πόλεις της Βραζιλίας, μέχρι το 2025.
Ακόμη, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, πρόκειται να λανσάρει 10 νέα μοντέλα στη Βραζιλία, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων με μπαταρία και έξι υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων. Όλα θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα υποβοήθησης οδηγού IoV και L2.
Η παραγωγή του εργοστασίου της εταιρείας η οποία εξάγει αυτοκίνητα στη Λατινική Αμερική πάνω από 10 χρόνια, θα διοχετεύεται αρχικά στην αγορά της Βραζιλίας και αργότερα στη συνέχεια στην υπόλοιπη Νότια Αμερική.
Το συγκεκριμένο εργοστάσιο θα είναι το τρίτο της GWM εκτός Κίνας, μετά τη Ρωσία και την Ταϊλάνδη.
Η GWM διαθέτει επίσης διατηρεί δύο ακόμη χαμηλού κόστους μονάδες συναρμολόγησης έτοιμων κιτ στο Εκουαδόρ, στη Μαλαισία, στην Τυνησία και στη Βουλγαρία, και περίπου 500 αντιπροσωπείες σε 60 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 1,28 εκατομμύρια οχήματα το 2021 και στοχεύει σε 4 εκατομμύρια το 2025, όταν η ηγέτιδα Toyota πούλησε 9,56 εκατομμύρια οχήματα.
Latest News
Αστρονομικές ζημιές - Πόσο κόστισε στις μεγάλες πολυεθνικές η έξοδος από την Ρωσία
Περίπου 1,000 επιχειρήσεις έχουν αποχωρήσει από την Ρωσία
Ποιος πρέπει να πληρώσει για την κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη
Η γέφυρα κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1970 για περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια, αλλά το κόστος της ανοικοδόμησής της θα μπορούσε να είναι δεκαπλάσιο της αρχικής της τιμής
Επιβίωση ή ευημερία - Οι επιλογές της Macy's
Ο Tony Spring, ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι μόλις τον περασμένο μήνα, παραμένει βέβαιος ότι το πολυκατάστημα εξακολουθεί να κατέχει σημαντικό ρόλο στη ζωή των καταναλωτών - Αρκεί όμως κάτι τέτοιο για το μέλλον;
Στα 58,4 δισ. ο τζίρος της βιομηχανίας του σεξ - Οι περιζήτητες θέσεις εργασίας «λευκού κολλάρου»
Με τον σημερινό ρυθμό ανάπτυξής της η βιομηχανία «ψυχαγωγίας ενηλίκων» εκτιμάται ότι θα εκτιναχθεί στα 96,2 δισ. δολάρια το 2032
Πως οι Σουηδοί κινδύνευσαν να χάσουν συντάξεις
Κακές επενδυτικές αποφάσεις, αποχωρήσεις στελεχών και κρατικές έρευνες απασχολούν την κοινή γνώμη
Πώς θα μετρήσει ένα δικαστήριο των ΗΠΑ το κόστος των εγκλημάτων του Sam Bankman-Fried;
O δικαστής θα κρίνει πόσο κόστισαν οι ενέργειές του στους επενδυτές και τους πελάτες του ανταλλακτηρίου κρυπτονομισμάτων FTX
Η Αμερική δεν έχει γέφυρες, λιμάνια, αεροδρόμια, δρόμους και σιδηροδρόμους
Το δυστύχημα στη Βαλτιμόρη φέρνει στην επικαιρότητα τις απαρχαιωμένες υποδομές – Επιταχύνεται το πρόγραμμα επενδύσεων $1,2 τρισ. του Μπάιντεν
Πρώτα ο Πούτιν, τώρα ο Σι, μετά ο Τραμπ; H Ευρώπη βάλλεται από παντού
Πανταχόθεν βάλλεται το τελευταίο διάστημα η χειμαζόμενη οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης
JP Morgan: Η ακρίβεια θα παραμείνει και το 2024
Οι πιέσεις που οδήγησαν στην μερική αποκλιμάκωση των τιμών καταναλωτή τους προηγούμενους μήνες σταδιακά θα εξανεμιστούν
ΕΕ: «Φρένο» στις εισαγωγές πουλερικών από την Ουκρανία
Προσπάθεια κατευνασμού των ευρωπαίων αγροτών που διαδηλώνουν και διαμαρτύρονται για τις ουκρανικές εισαγωγές που ρίχνουν τις τιμές