Το ποσοστό ανεργίας στις χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ μειώθηκε για όγδοο συνεχόμενο μήνα στο 5,4% τον Δεκέμβριο του 2021, από 5,5% τον Νοέμβριο, μόλις 0,1 ποσοστιαία μονάδα πάνω από το ποσοστό που είχε καταγραφεί τον Φεβρουάριο του 2020, δηλαδή πριν από την εμφάνιση της πανδημίας.
Στην Ελλάδα, τον Δεκέμβριο 2021, η ανεργία υποχώρησε σε 12,7%, από 13,3% τον Νοέμβριο 2021, καταγράφοντας μια από τις σημαντικότερες μειώσεις σε μηνιαία βάση. Να σημειωθεί ότι σε ετήσια βάση, το 2021, η Ελλάδα με 14,8% φιγουράρει στην πρώτη τριάδα των χωρών με το υψηλότερο ποσοστό ανεργίας, (το 2020 είχε 16,4%). Συγκεκριμένα, έχει το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό, μαζί με την Ισπανία (14,8%), πίσω από την πρώτη Κόστα Ρίκα (16,4%).
Ο αριθμός των ανέργων στις χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ συνέχισε επίσης να μειώνεται (κατά 0,7 εκατομμύρια) φτάνοντας τα 36,1 εκατομμύρια, δηλαδή 0,5 εκατομμύρια άτομα πάνω από το επίπεδο προ πανδημίας. Τον Δεκέμβριο, το ποσοστό ανεργίας ήταν κάτω από το προ-πανδημικό επίπεδο σε Αυστραλία, Χιλή, Γαλλία, Ισλανδία, Ιταλία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία, Πορτογαλία, Ισπανία και Τουρκία.
Το ποσοστό ανεργίας μειώθηκε τόσο στις γυναίκες (σε 5,6%, από 5,7% τον Νοέμβριο) όσο και στους άνδρες (σε 5,2%, από 5,3%). Μειώθηκε με ταχύτερο ρυθμό μεταξύ των νεότερων ατόμων ηλικίας 15 έως 24 ετών (σε 11,5%, από 11,8% τον Νοέμβριο), σε σχέση με τους εργαζομένους ηλικίας 25 ετών και άνω (σε 4,6%, από 4,7%).
Στην ευρωζώνη, το ποσοστό ανεργίας μειώθηκε επίσης για όγδοο συνεχόμενο μήνα τον Δεκέμβριο (στο 7,0%, από 7,1% τον Νοέμβριο), υποχωρώντας κατά 0,3 % ή περισσότερο σε Αυστρία (σε 4,9%, από 5,2%), Λιθουανία (σε 5,6%, από 6,0%), Πορτογαλία (σε 5,9%, από 6,3%) και Ισπανία (σε 13,0%, από 13,4%), ενώ αυξήθηκε κατά 0,4% στη Φινλανδία (σε 7,2%, από 6,8%).
Τον Δεκέμβριο, το ποσοστό ανεργίας μειώθηκε κατά 0,3% ή περισσότερο στην Αυστραλία (σε 4,2%, από 4,6% τον Νοέμβριο), στην Κολομβία (σε 12,6%, από 13,0%) και στις Ηνωμένες Πολιτείες (σε 3,9%, από 4,2% ). Μειώθηκε κατά 0,1% στον Καναδά (στο 6,0%) και την Ιαπωνία (στο 2,7%), αλλά αυξήθηκε κατά 0,1% στο Μεξικό (σε 3,9%) και κατά 0,7% στην Κορέα (σε 3,8%).
Latest News
Ινκόγκνιτο στο Πεκίνο για χάρη της Tesla - Τι θα δει ο Ίλον Μασκ στην Κίνα
Ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της αυτοκινητοβιομηχανίας eπισκέπτεται την Κίνα με το βλέμμα στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης
Ντόμινο στα πόστα της Κομισιόν - Δεύτερη τετραετία για την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν;
Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν είναι το φαβορί για μία δεύτερη θητεία στην Κομισιόν, εκτός εξαιρετικού απροόπτου - Ποιοι είναι οι «αμφισβητίες»
Γιατί η Intel πήρε την κάτω βόλτα -Η βουτιά στα κέρδη και η μάχη επιβίωσης
Η Intel ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα λειτουργικές ζημίες 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2023
Η μετεωρική άνοδος και η εκκωφαντική πτώση της βασίλισσας του Airbnb
Πώς η βασίλισσα έπεσε από τον θρόνο της
Τι φοβάται ο Ελβετός κεντρικός τραπεζίτης
Στο τρέχον περιβάλλον η αβεβαιότητα παραμένει αυξημένη
Game changer για την αγορά πετρελαίου ο σχιστόλιθος των ΗΠΑ
Η αναταραχή στη Μέση Ανατολή δεν αποτελεί πλέον τέτοια απειλή για τους καταναλωτές βενζίνης στον κόσμο
Η General Mills αναζητά αγοραστές για τη δραστηριότητα γιαουρτιού
Την πώληση της επιχείρησης γιαουρτιού στη Βόρεια Αμερική και της δημοφιλούς μάρκας Yoplait, εξετάζει η εταιρεία - Πιθανή μια συμφωνία λίγο πάνω απο τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια
Και η Fitch Ratings υποβαθμίζει τις προοπτικές της Boeing
Η πώληση 100 αεροσκαφών 737 MAX κατασκευής του 2023 θα μπορούσε να αλλαξει τη αξιολόγηση λέει ο επενδυτικός οίκος
Γιατί θα αυξηθούν τα αεροπορικά ναύλα από τον Μάιο
Οι καθυστερήσεις παράδοσης συνδέονται με τις ανησυχίες για την ασφάλεια του 737 Max που έπληξαν τις εταιρείες ενόψει της καλοκαιρινής ταξιδιωτικής περιόδου
Σταμάτησε η έρευνα στις ΗΠΑ για το σκάνδαλο της Mercedes με τις εκπομπές diesel
Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε κατηγορήθει ότι εξαπάτησε τους καταναλωτές για τα οχήματα BlueTEC