
Κέρδη ρεκόρ για το 2021 ανακοίνωσε η A.P. Moller – Maersk σαν αποτέλεσμα των εξαιρετικών συνθηκών στην αγορά όπως δήλωσε ο Soren Skou διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Ο ίδιος συμπλήρωσε ωστόσο ότι καταγράφηκε και αναταραχή στην εφοδιαστική αλυσίδα όμως η εταιρεία κατέβαλε τεράστιες προσπάθειες για περιορισμό της συμφόρησης, επεκτείνοντας τη χωρητικότητα σε όλες τις θάλασσες , βελτιώνοντας την παραγωγικότητα στα terminals και αυξάνοντας το παγκόσμιο μας αποτύπωμα logistics. Θα συνεχίσουμε αυτές τις προσπάθειες, σημείωσε ο Soren Skou καθώς διαπιστώνει ότι η τρέχουσα κατάσταση της αγοράς συνεχίζεται και στο δεύτερο τρίμηνο του 2022, με την σχετική εξομάλυνση να έρχεται προς το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Ταυτόχρονα, επισημαίνει, οι συνομιλίες με τους πελάτες της Maersk επεκτείνονται από τους ναύλους σε πιο ολιστικού χαρακτήρα συζητήσεις σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται οι δυο πλευρές για να διατηρηθεί αλυσίδες εφοδιασμού από άκρη σε άκρη, κάτι που επικυρώνει ξεκάθαρα τη στρατηγική της Maersk.
Το 2021, τα έσοδα της Maersk αυξήθηκαν κατά 55%. στα 61,8 δισ. δολάρια, το EBITDA τριπλασιάστηκε στα 24 δισ. δολάρια και οι ελεύθερες ταμειακές ροές ήταν 16,5 δισ. δολάρια και τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν στα 18,033 δισ. δολ. έναντι 2,9 δισ. δολ. ένα χρόνο πριν και μόλις 509 εκατ. δολ. το 2019.
Η εταιρεία συνέχισε να ενισχύει τις δραστηριότητες Logistics & Services καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021, ξεπερνώντας την ανάπτυξη της αγοράς με αύξηση εσόδων κατά 41%. σε 9,8 δισ. USD. Στο ναυτιλιακό κλάδο η κερδοφορία αυξήθηκε σημαντικά με έσοδα 48,2 δισ. δολ το 2021, σε σύγκριση με 29,2 δισ. δολ το προηγούμενο έτος, λόγω των υψηλών ναύλων λόγω και των συνεχιζόμενων επιπτώσεων από την πανδημία που έχει οδηγήσει σε διακοπές των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού. Κατά τη διάρκεια του έτους, η χρήση ψηφιακών λύσεων και υπηρεσιών αυξήθηκε σημαντικά, με τον κύκλο εργασιών στο Maersk.com να φτάνει τα 38 δισ. δολ .
Η A.P. Moller – Maersk αναμένει ότι η τρέχουσα κατάσταση της αγοράς θα συνεχιστεί και στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 με την εξομάλυνση να σημειώνεται προς το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους Με βάση αυτές τις παραδοχές η A.P. Moller – Maersk αναμένει για ολόκληρο το έτος 2022 EBITDA ύψους 24 δις. δολ.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα