Την επιστροφή της στην κερδοφορία ανακοίνωσε σήμερα η Renault μετά από δύο χρόνια αρνητικών αποτελεσμάτων. Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές, η επιστροφή σε θετικά αποτελέσματα έγινε σε μια περίοδο δύσκολη για την αυτοκινητοβιομηχανία, λόγω της πανδημίας και της έλλειψης ημιαγωγών που επηρέασε την παραγωγή και τις πωλήσεις της.
Ειδικότερα, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 888 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών για κέρδη της τάξης των 818,7 εκατ. ευρώ.
Τo αποτέλεσμα αυτό έρχεται μετά από μια τεράστια προσπάθεια αναδιάρθρωσης της εταιρείας που ονομάστηκε «Renaulution», και η οποία επικεντρώθηκε στη δραστική μείωση του λειτουργικού κόστους και στην παραγωγή μοντέλων που παρουσιάζουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
«Ο Όμιλος Renault ξεπέρασε σε μεγάλο βαθμό τους οικονομικούς του στόχους για το 2021 παρά το πρόβλημα της έλλειψης ημιαγωγών και της αύξησης των τιμών των πρώτων υλών», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Λούκα ντι Μέο, ο οποίος εξήγησε ότι αυτό οφείλεται στη στρατηγική του ομίλου να επιλέγει «την αξία έναντι του όγκου» και την «οικονομική πειθαρχία».
Να σημειώσουμε πως το θετικό αποτέλεσμα του 2021 ήρθε μετά τις σημαντικές ζημιές ύψους 8,01 δισ. ευρώ το 2020 και 141 εκατ. ευρώ του 2019.
300.000 λιγότερα οχήματα το 2022
Καθώς η παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών συνεχίζεται, η Renault εκτιμά ότι θα κατασκευάσει 300.000 λιγότερα αυτοκίνητα το 2022, σύμφωνα σημερινή δήλωση του Λούκα ντι Μέο, CEO της εταιρείας.
Η Renault παρήγαγε 500.000 λιγότερα αυτοκίνητα πέρυσι ως αποτέλεσμα της έλλειψης ημιαγωγών. Τον Σεπτέμβριο, η συμβουλευτική εταιρεία AlixPartners προέβλεψε ότι η έλλειψη ημιαγωγών θα κόστιζε στην αυτοκινητοβιομηχανία απώλεια εσόδων ύψους 210 δισεκ. Δολαρίων.
«Η κατάσταση αυτή τη στιγμή είναι ακόμα αρκετά περίπλοκη», είπε ο de Meo στο CNBC, εκτιμώντας ωστόσο ότι θα προβλήματα θα αρχίσουν να περιορίζονται, για να επιστρέψουμε σε μια «κανονική κατάσταση» το δεύτερο εξάμηνο του 2022.
Latest News
Πώς το Brexit πλήττει τις μικρές επιχειρήσεις
Οι εμπορικοί σύλλογοι λένε ότι οι δασμοί που θα πρέπει να πληρώνουν οι εισαγωγείς τροφίμων και φυτών από την ΕΕ θα αυξηθούν γρήγορα
Τι ψάχνει ο σκηνοθέτης του «Εξολοθρευτή» στην Αγγλία
Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ένας από τους μεγαλύτερους χώρους παραγωγής ταινιών εκτός των ΗΠΑ
Πώς η αγορά εργασίας των ΗΠΑ επηρεάζει τις αποφάσεις της Fed - Ανάλυση Alpha Bank [γραφήματα]
Πότε θα ξεκινήσει η μείωση των επιτοκίων
Η Ουκρανία κινδυνεύει να χάσει τον πόλεμο λόγω black out
Οι Ρώσοι έχουν καταστρέψει το 80% των μονάδων παραγωγής ηλεκτρισμού της μεγαλύτερης ιδιωτικής ενεργειακής εταιρείας DTEK
Η μεγάλη ανατροπή στη Fed – Δεν αποκλείει ακόμη και αύξηση επιτοκίου η Wall Street
Η μετατόπιση των προσδοκιών έπληξε τις αγορές ομολόγων
Το «ηθικό χρέος» των πλούσιων χωρών προς τις φτωχές
Τι αναφέρει η βραβευμένη με Νόμπελ Οικονομίας Εστέρ Ντιφλό για την ευθύνη που έχουν οι πλούσιες χώρες για την κλιματική αλλαγή
Ισχυρά κέρδη α΄τριμήνου για τη General Motors
Κέρδη 2,62 δολάρια ανά μετοχή για την εταιρεία του Ντητρόϊτ , πάνω απο τις εκτιμήσεις της Wall Street για 2,13 δολάρια
Στα δικαστήρια η διαμάχη Pfizer-Moderna για τις πατέντες του mRNA
Οι εταιρείες αλληλοκατηγορούνται για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας
ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία
Νέους κανόνες για το δημόσιο χρέος εγκρίνει το Ευρωκοινοβούλιο - Οι αυστηροί στόχοι παραμένουν, αλλά οι χειρισμοί για την επίτευξή τους προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε χώρας
«Φούσκα» στις μετοχές τεχνολογίας - Τι είπε ο διαχειριστής του κολοσσιαίου νορβηγικού κρατικού ταμείου
Υπάρχει σαφώς αρκετά μεγάλη “φούσκα” στον τομέα της τεχνολογίας, δηλώνει ο CEO της Norges Bank Investment Management που διαχειρίζεται το κρατικό επενδυτικό ταμείο της Νορβηγίας