
Στην άντληση 100 εκατ. ευρώ προχώρησε η Safe Bulkers λόγω της έκδοσης κοινού ομολογιακού δανείου , σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση.
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 4.1.2 του Κανονισμού του Χρηματιστηρίου Αθηνών (το «Χ.Α.») και την απόφαση υπ’ αριθ. 25 του Διοικητικού Συμβουλίου του Χ.Α. γνωστοποιείται ότι, από την έκδοση Κοινού Ομολογιακού Δανείου ποσού ευρώ εκατό εκατομμυρίων (€100.000.000) διάρκειας πέντε (5) ετών, διαιρούμενου σε 100.000 άυλες, κοινές, ανώνυμες ομολογίες με ονομαστική αξία €1.000 εκάστη σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4548/2018 και, κατόπιν θέσης σε ισχύ του νόμου αυτού, όσες διατάξεις του Ν. 3156/2003 συνεχίζουν να ισχύουν, από την εταιρεία με την επωνυμία «SAFE BULKERS PARTICIPATIONS PLC» (η «Εταιρεία»), με την εγγύηση της εταιρείας με την επωνυμία «SAFE BULKERS INC.» (η «Εγγυήτρια»), που πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με την από 19.01.2022 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας και την από 19.01.2022 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Εγγυήτριας καθώς και την από 31.01.2022 απόφαση έγκρισης του περιεχομένου του Ενημερωτικού Δελτίου από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, αντλήθηκαν συνολικά κεφάλαια ύψους εκατό εκατομμυρίων ευρώ (€100.000.000). Οι δαπάνες έκδοσης ανήλθαν σε τρία εκατομμύρια ευρώ (€3.000.000) περίπου και μείωσαν αντιστοίχως τα συνολικά αντληθέντα κεφάλαια.
Η πιστοποίηση της καταβολής των αντληθέντων κεφαλαίων έγινε από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας στις 11.2.2022. Τα αντληθέντα κεφάλαια διατέθηκαν σύμφωνα με τα κατωτέρω σε Ευρώ, δεδομένου ότι είναι κατατεθειμένα σε τραπεζικούς λογαριασμούς της Εταιρείας σε Ευρώ και θα παραμείνουν κατατεθειμένα σε τραπεζικούς λογαριασμούς της Εταιρείας σε Ευρώ ή σε δολάρια Η.Π.Α., κατ’ επιλογή της Εταιρείας, έως την πλήρη διάθεσή τους σύμφωνα με τον όρο 3.2 του Προγράμματος Ομολογιακού Δανείου.
Σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που διατυπώνονται στο σχετικό Ενημερωτικό Δελτίο που εγκρίθηκε από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και την από 17.02.2022 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας, γνωστοποιείται ότι τα αντληθέντα κεφάλαια ποσού ύψους εκατό εκατομμυρίων ευρώ (€100.000.000), μείον ποσό ύψους τριών εκατομμυρίων ευρώ (€3.000.000) το οποίο αφορά δαπάνες έκδοσης, διατέθηκαν μέχρι την 18.02.2022 ως ακολούθως:
Χάριν πληρότητος σημειώνεται ότι το ποσό των €9,71 εκατ. αντιστοιχεί σε προκαταβολή ύψους 10% του τιμήματος σε δολάρια Η.Π.Α. για την αγορά των πλοίων Koulitsa 2, Paraskevi 2, Troodos Air και Venus Harmony και διατέθηκε βάσει εκάστου συναφθέντος Μνημονίου Συμφωνίας μεταξύ των εξ ολοκλήρου (100%) Θυγατρικών της Εταιρείας «Stalem Shipping Corporation», «Napalem Shipping Corporation», «Kastrolem Shipping Corporation» και «Vaslem Shipping Corporation» ως Αγοραστριών και των εξ
ολοκλήρου (100%) Θυγατρικών της Εγγυήτριας «Kyotofriendo Two Shipping Corporation», «Kyotofriendo One Shipping Corporation», «Shikokuexi Shipping Inc.» και «Armonikos Shipping Corporation» ως Πωλητριών σε Ευρώ. Το ως άνω ποσό διατέθηκε μέσω αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου των θυγατρικών της Εταιρείας «Stalem Shipping Corporation», «Napalem Shipping Corporation», «Kastrolem Shipping Corporation» και «Vaslem Shipping Corporation» που θα αποκτήσουν τα υπό εξαγορά πλοία.
Η Εταιρεία θα συνεχίσει να ενημερώνει τη Διοίκηση του Χ.Α. και της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, σχετικά με τη χρήση των αντληθέντων κεφαλαίων έως την πλήρη και οριστική διάθεση των αντληθέντων κεφαλαίων. Η ενημέρωση του επενδυτικού κοινού για τη διάθεση των αντληθέντων κεφαλαίων θα γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας του Χ.Α., της Εταιρείας και του Ημερήσιου Δελτίου Τιμών του Χ.Α.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες