Η Boring Company, μία από τις εταιρείες που ελέγχει ο Ίλον Μασκ, κατέθεσε πρόταση για την κατασκευή υπόγειου συστήματος οδικών μεταφορών μήκους 6,2 μιλίων (κάτι λιγότερο από 10 χιλιόμετρα) στην πόλη του Μαϊάμι.

Σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει δημοσίευμα του Business Insider, η Boring Company εκτιμά ότι το σχεδιαζόμενο North Miami Beach Loop θα είναι σε θέση να εξυπηρετεί περίπου 7.500 επιβάτες ανά ώρα, ενώ σταδιακά θα μπορούσε να εξυπηρετεί έως και 15.000 επιβάτες ανά ώρα.

Το κόστος του έργου υπολογίζεται να κυμανθεί από τα 185 έως τα 220 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τον σχεδιασμό της εταιρείας. Μάλιστα, εκτιμάται ότι η κατασκευή θα διαρκέσει λιγότερο από τρία χρόνια εάν η διαδικασία αδειοδότησης επισπευσθεί. Η πρόταση της εταιρείας περιλαμβάνει επίσης αρκετές πιθανές προεκτάσεις προς διάφορες τοποθεσίες.

Σε κάθε περίπτωση το προτεινόμενο North Miami Beach Loop δεν θα είναι τόσο εκτεταμένο όσο το υπό κατασκευή Vegas Loop, ένα σύστημα σηράγγων μήκους 29 μιλίων (περίπου 47 χιλιόμετρα) υπό κατασκευή στην πόλη του Λας Βέγκας. Το Vegas Loop αναμένεται να μεταφέρει οχήματα Tesla σε περισσότερους από 50 σταθμούς σε όλη την πόλη του Λας Βέγκας.

Σημειώνεται ότι το πρώτο υπόγειο σύστημα μεταφορών που έστησε η Boring Company ήταν το Las Vegas Convention Center Loop το οποίο ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Απρίλιο του 2021 και είναι ένα δίκτυο τούνελ 1,7 μιλίων (κάτι λιγότερο από 3 χιλιόμετρα) με τρεις σταθμούς (ο ένας υπόγειος).

Η δημιουργία τούνελ στα οποία οι χρήστες θα χρησιμοποιούν ηλεκτροκίνητα οχήματα ήταν μια ιδέα της Boring Company (και του Ίλον Μασκ φυσικά) για να ξεπεραστούν τα κυκλοφοριακά προβλήματα των μεγαλουπόλεων. Το σκεπτικό είναι αρκετά απλό: αντί να κατασκευάζουμε πανάκριβους, οδικούς κόμβους στην επιφάνειας της γης, ας δοκιμάσουμε να δημιουργήσουμε τούνελ που θα συνδέουν διάφορα σημεία στις πόλεις.

Με τον τρόπο αυτό εξαλείφεται η κίνηση στους δρόμους, αφού αυτή μεταφέρεται… στο υπόγειο, η επιφάνεια αποκτά περισσότερους χώρους που μπορούν να αποκτήσουν χρήσεις με αξία, οι μετακινήσεις γίνονται γρήγορα και με ασφάλεια ενώ υπάρχουν και θετικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις αφού πλέον δεν υπάρχουν καυσαέρια. Σημειώνεται ότι η εταιρεία πειραματίζεται και με την ανάπτυξη συστήματος μετρό υψηλής ταχύτητας, το HyperLoop, το οποίο πρακτικά είναι μία κάψουλα υψηλής ταχύτητας που θα κινείται εντός των τούνελ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή