
Ο Ίλον Μασκ εκτελεστικός διευθυντής της Tesla Inc κατηγόρησε χθες την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ (SEC) ότι παρενοχλεί τον ίδιο και την εταιρία του, με μία «ατελείωτη» και «αδιάκοπη» έρευνα, προκειμένου να τιμωρηθεί ο Μασκ για τη στάση του να επικρίνει δημόσια την αμερικανική κυβέρνηση.
Η καταγγελία αυτή έγινε με μία επιστολή προς τον περιφερειακό δικαστή Άλισον Νέιθαν στο Μανχάταν, ο οποίος προήδρευσε σε έναν διακανονισμό του 2018, μετά από μία ανάρτηση του Μασκ στο Twitter, σχετικά με μία πιθανή εξαγορά της Tesla.
«Ο κύριος Μασκ και η Tesla επιδιώκουν με σεβασμό μία διόρθωση πορείας» έγραψε ο Άλεξ Σπίρο, ένας δικηγόρος του Μασκ και της Tesla. «Αρκετά έως εδώ».
Η SEC αρνήθηκε από τη μεριά της αρνήθηκε να σχολιάσει τις πιο πάνω δηλώσεις.
Κλιμάκωση αντιπαράθεσης
Η επιστολή της Πέμπτης κλιμακώνει τη μάχη του Μασκ με τις ρυθμιστικές αρχές, καθώς διερευνώνται οι αναρτήσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και η μεταχείριση των εργαζομένων της Tesla από την εταιρία, συμπεριλαμβανομένων και καταγγελιών για διακρίσεις.
Η επιστολή, ακολούθησε μία αποκάλυψη της Tesla στις 7 Φεβρουαρίου, ότι έλαβε μία κλήση από την επιτροπή σχετικά με τη συμμόρφωσή της, στο διακανονισμό του 2018.
Η SEC κατέθεσε αγωγή σε βάρος του Μασκ τον Αύγουστο του 2018, μετά από μία ανάρτησή του στο Twitter, σύμφωνα με την οποία είχε «εξασφαλίσει χρηματοδότηση» για το ενδεχόμενο να καταστήσει ιδιωτική την εταιρία ηλεκτρικών οχημάτων του, με τιμή μετοχής στα 420 δολάρια.
Στην πραγματικότητα, δεν υπήρχε κάποια κίνηση εξαγοράς.
Η Tesla και ο Μασκ έκαναν ένα διακανονισμό συμφωνώντας για την καταβολή αστικών προστίμων 20 εκατομμυρίων δολαρίων, από την εταιρία και τον ιδιοκτήτη της, ενώ οι δικηγόροι της Tesla θα μπορούσαν να διερευνήσουν μερικές από τις επικοινωνίες του Μασκ, συμπεριλαμβανομένων και αναρτήσεων στο Twitter, οι οποίες θα μπορούσαν να επηρεάσουν την πορεία της τιμής των μετοχών της Tesla.
Ο Μάσκ παραιτήθηκε επίσης από την προεδρία της Tesla.
H τελευταία κλήση προς κατάθεση εκδόθηκε στις 16 Νοεμβρίου, δέκα ημέρες μετά από τη δημοσκόπηση που έκανε ο Μασκ μεταξύ των ακολούθων του στο Twitter, σχετικά με το αν έπρεπε να πωλήσει ποσοστό 10% του μετοχικού κεφαλαίου του στην Tesla, προκαλώντας ένα ξεπούλημα μετοχών.


Latest News

Εθνική Τράπεζα Ελβετίας: Όχι στο bitcoin ως συναλλαγματικό απόθεμα
Τι είπε για το Bitcoin ο διοικητής της Εθνικής Τράπεζας της Ελβετίας

Τραμπ: Ποια είναι ερώτηση που κάνει συχνά στον Όρμπαν
Ο Ούγγρος πρόεδρος Βίκτορ Όρμπαν δήλωσε ότι ο Πρόεδρος των ΗΠΑ τον καλεί τακτικά για να τον ρωτήσει πότε θα αποχωρήσει η Ουγγαρία από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Αναβρασμός με τους δασμούς Τραμπ - Μπορούν οι αναδυόμενες ασιατικές αγορές να βγουν κερδισμένες;
Οι αναδυόμενες αγορές βρίσκονται ανάμεσα στις ΗΠΑ και στην Κίνα - Πώς θα ισορροπήσουν στον εμπορικό πόλεμο

Ο πυρετός του χρυσού στην Κίνα - Οι μικροεπενδυτές και οι προειδοποιήσεις των αρχών
Γιατί οι Κινέοι δανείζονται ή βάζουν τις αποταμιεύσεις τους στον χρυσό

Η μεγάλη επιστροφή του σαουδάραβα κολλητού του Μασκ - Η ταραχώδης ζωή του Αλουαλίντ μπιν Ταλάλ
Ο φανταχτερός Σαουδάραβας δισεκατομμυριούχος επενδυτής Αλουαλίντ επιστρέφει στο προσκήνιο, ενθαρρυμένος από την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο.

Το Πεκίνο εξετάζει εξαιρέσεις στους δασμούς 125% - Ποια προϊόντα αφορούν
Η Κίνα εξετάζει τώρα εξαιρέσεις από τους δασμούς, στο πνεύμα των αντίστοιχων πρόσφατων αμερικανικών ανακοινώσεων

Goldman: Η Κίνα μπορεί να εξαιρέσει το αιθάνιο και το υγραέριο από υψηλούς δασμούς
Η σημαντική εξάρτηση της κινεζικής βιομηχανίας πλαστικών από τις αμερικανικές εισροές βάζει σε σκέψεις το Πεκίνο, σύμφωνα με τους αναλυτές της Goldman

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Ο κινέζος χειριστής ρομποταξί Pony.ai εξετάζει IPO σε άλλα χρηματιστήρια
Λιγότερο από έξι μήνες μετά την IPO της Νέας Υόρκης, οι αυξανόμενοι φόβοι διαγραφής από ΗΠΑ ωθούν την Pony.ai σε αναζήτηση εναλλακτικής IPO

ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους τομείς στους οποίους «οι προβλέψεις των τραπεζών δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επαρκώς τους καθοδικούς κινδύνους