Σημαντική αύξηση εσόδων κατά 45%, ανακοίνωσε για το 2021 η Entersoft, η οποία προήλθε κατά το ήμισυ από οργανική ανάπτυξη και κατά το ήμισυ από τις εξαγορές των εταιρειών Optimum και Wedia.

Επιπλέον, επιτεύχθηκε αύξηση του Περιθωρίου Κερδοφορίας (EBITDA margin) από 35% σε 37%, γεγονός που αποδίδεται στην απόδοση των επενδύσεων των προηγούμενων ετών τόσο σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες όσο στην τεχνολογική εξέλιξη των υπαρχόντων προϊόντων της. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 6,5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 51% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2020 (€4,3 εκατ.)

Τα επαναλαμβανόμενα έσοδα ανήλθαν σε 14 εκατ. ευρώ ή 58% των συνολικών εσόδων, αυξημένα κατά 24% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, και σε συνδυασμό με τα νέα έργα και τους νέους πελάτες, αποτελούν τη βάση για την επίτευξη εφάμιλλου με το παρελθόν ρυθμού οργανικής ανάπτυξης στην τρέχουσα χρήση 2022.

Βάσει των ανωτέρω, το Διοικητικό Συμβούλιο θα εισηγηθεί τη διανομή μερίσματος 0,09 λεπτά ανά μετοχή, αυξημένο κατά 50% σε σχέση με το αντίστοιχο της προηγούμενης περιόδου. Παράλληλα, η εταιρεία θα διατηρήσει επαρκή ρευστότητα, η οποία σε συνδυασμό με ενδεχόμενες νέες πηγές δανεισμού και τις ελεύθερες ταμειακές ροές της τρέχουσας χρήσης 2022, εκτιμάται ότι δύναται να χρηματοδοτήσει νέες πιθανές εξαγορές.

Κέντρο υλοποίησης λογισμικού στην Πάτρα

Σε υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού της, η Entersoft στο αμέσως προηγούμενο διάστημα προέβη στην ίδρυση κέντρου υλοποίησης λογισμικού στην Πάτρα, καθώς και στην εξαγορά της εταιρείας LogOn, κινήσεις οι οποίες θα συμβάλουν στην αποκέντρωση των ομάδων υλοποίησης και στην αντιμετώπιση της έλλειψης εξειδικευμένων στελεχών στα μεγάλα αστικά κέντρα Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Επιπλέον, η εξαγορά της LogOn δίνει στην εταιρεία πρόσβαση σε μια μεγάλη βάση μικρών και μεσαίων πελατών στην περιοχή της κεντρικής και βορειοδυτικής Ελλάδας, καθώς και δυνατότητα περαιτέρω διείσδυσης στην συγκεκριμένη αγορά.

Πέραν των ενδεχόμενων νέων εξαγορών, η εταιρεία συνεχίζει τις επενδύσεις σε νέα προϊόντα για Business to Business eCommerce αλλά και για απαιτητικά Business to Consumer (B2C eShops) σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα Backoffice CRM και Analytics προϊόντα της. Ταυτόχρονα η Entersoft επενδύει σε νέο προϊόν για τη Διαχείριση Προσωπικού, Ωρομέτρησης και Μισθοδοσίας και ετοιμάζει την είσοδό της στην ανερχόμενη αυτή αγορά. Έσοδα από τα νέα αυτά προϊόντα, αναμένεται να πραγματοποιηθούν περί το τέλος της τρέχουσας χρήσης 2022.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις