Λιμενεργάτες σε λιμάνι στη βορειοδυτική Αγγλία αρνήθηκαν να εργασθούν για να ξεφορτώσει το φορτίο του (προϊόντα πετρελαίου) ένα γερμανικής πλοιοκτησίας δεξαμενόπλοιο τύπου MR.
Το υπό γερμανική σημαία μεταφορικής ικανότητας 40.600 dwt «Seacod» (κατασκευής 2006) ήταν αγκυροβολημένο κοντά στο διυλιστήριο πετρελαίου Stanlow στο Ellesmere Port, Cheshire, αλλά απομακρύνθηκε την Κυριακή, με κατεύθυνση βόρεια, ανέφερε η βρετανική εφημερίδα The Guardian.
Την Παρασκευή, το συνδικάτο Unite ανακοίνωσε ότι ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη του διυλιστηρίου, την ινδική Essar Group, ότι τα μέλη του δεν θα ξεφορτώσουν οποιοδήποτε ρωσικό πετρέλαιο ανεξάρτητα από την εθνικότητα του πλοίου που το παραδίδει.
Η Essar Oil UK ανέφερε σε δήλωσή της ότι παραμένει «βαθιά ανήσυχη για την ανθρωπιστική κρίση που εκτυλίσσεται στην Ουκρανία και συμμορφώνεται πλήρως με το νομοθετικό πλαίσιο που εφαρμόζει η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου όσον αφορά τις οντότητες που σχετίζονται με τη Ρωσία».
Στο πλαίσιο αυτό όπως αναφέρει το Tradewinds η ινδική πετρελαϊκή εταιρεία δήλωσε ότι απομάκρυνε δύο φορτία αργού πετρελαίου μη ρωσικής προέλευσης που θα είχαν παραδοθεί με δεξαμενόπλοια υπό ρωσική σημαία την περασμένη εβδομάδα.
Η Essar θα συνεχίσει να συμμορφώνεται πλήρως και θα ανταποκριθεί άμεσα σε οποιεσδήποτε αλλαγές μπορεί να κάνει η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου στο νομοθετικό πλαίσιο των κυρώσεων, πρόσθεσε η Ινδική εταιρεία στη δήλωση της.
Το διυλιστήριο Stanlow, κοντά στο Λίβερπουλ, έχει μια εμπορική σχέση με τη Litasco, μια εταιρεία εμπορίας καυσίμων που ανήκει στη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία πετρελαίου της Ρωσίας, τη Lukoil, ανέφερε ο Guardian.
Ο υπουργός Μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου, Grant Shapps, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι πλοία που συνδέονται με τη Ρωσία απαγορεύεται να εισέρχονται σε λιμάνι του Ηνωμένου Βασιλείου. Όμως η απαγόρευση αυτή δεν αφορά φορτία και η γενική γραμματέας της Unite, Sharon Graham, προέτρεψε τον Υπουργός να κινηθεί αμέσως για να καλυφθεί αυτό το κενό.
“Τα βρετανικά συνδικάτα ισχυρίζονται επίσης ότι λιμενεργάτες αρνήθηκαν να ξεφορτώσουν φορτία LNG από πλοία μεταφοράς αερίου που επρόκειτο να ελλιμενιστούν στο Ηνωμένο Βασίλειο την περασμένη εβδομάδα.
Πρόκειται για τα πλοία The Fedor Litke και Boris Vilkitsky τα οποία διαχειρίζεται η ελληνικών συμφερόντων Dynagas, φέρουν κυπριακή σημαία και μετέφεραν ρωσικό φυσικό αέριο. Υπενθυμίζεται ότι το φορτίο δεν εμπίπτει στις κυρώσεις που ανακοίνωσε ο βρετανός Υπουργός μεταφορών ενώ και τα πλοία δεν ανήκουν σε ρωσικές οντότητες”
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία