Σε νέα συμφωνία για τη ναυπήγηση ακόμη τεσσάρων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προχώρησε η Capital, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη.

Τα πλοία θα κατασκευαστούν στα κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard και πρόκειται για τέσσερα chittagong max μεταφορικής ικανότητας 2.800 εμπορευματοκιβωτίων το καθένα.

Τα πλοία θα ονομαστούν Adonis, Anaxagoras, Acheloos και Acastos και η παράδοση τους προγραμματίστηκε να αρχίσει τον Οκτώβριο του 2023 και να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2024.

Η νέα παραγγελία ανεβάζει στα 19 τον συνολικό αριθμό των υπό ναυπήγηση containerships του Ομίλου της Capital. Οι πρώτες εννέα παραγγελίες αφορούν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 1.809 κουτιών το καθένα. Άλλα έξι υπό ναυπήγηση containerships είναι μεταφορικής ικανότητας 13.278 Teu το κάθε ένα και τα πρόσφατα τέσσερα 2.800 teu το κάθε ένα.

Τα πλοία θα είναι διπλού καυσίμου ενώ θα μπορούν να αξιοποιήσουν στο μέλλον και εναλλακτικά καύσιμα.

Τα υπό ναυπήγηση containerships είναι μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος ναυπήγησης συνολικού ύψους περί των 4 δισ. δολαρίων σε αξία που υλοποιεί ο Όμιλος της Capital. Πρόκειται για σύγχρονα πλοία που αξιοποιούν τις πλέον εξελιγμένες τεχνολογίες αιχμής στον σχεδιασμό, στην κατασκευή και τη διαχείριση, με απώτερο στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος,

Αυτές οι παραγγελίες εκτείνονται σε διαφορετικούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένων των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, των πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς πετρελαίου, των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαιοειδών και προϊόντων και των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης