Σε νέα συμφωνία για τη ναυπήγηση ακόμη τεσσάρων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προχώρησε η Capital, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη.
Τα πλοία θα κατασκευαστούν στα κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard και πρόκειται για τέσσερα chittagong max μεταφορικής ικανότητας 2.800 εμπορευματοκιβωτίων το καθένα.
Τα πλοία θα ονομαστούν Adonis, Anaxagoras, Acheloos και Acastos και η παράδοση τους προγραμματίστηκε να αρχίσει τον Οκτώβριο του 2023 και να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2024.
Η νέα παραγγελία ανεβάζει στα 19 τον συνολικό αριθμό των υπό ναυπήγηση containerships του Ομίλου της Capital. Οι πρώτες εννέα παραγγελίες αφορούν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 1.809 κουτιών το καθένα. Άλλα έξι υπό ναυπήγηση containerships είναι μεταφορικής ικανότητας 13.278 Teu το κάθε ένα και τα πρόσφατα τέσσερα 2.800 teu το κάθε ένα.
Τα πλοία θα είναι διπλού καυσίμου ενώ θα μπορούν να αξιοποιήσουν στο μέλλον και εναλλακτικά καύσιμα.
Τα υπό ναυπήγηση containerships είναι μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος ναυπήγησης συνολικού ύψους περί των 4 δισ. δολαρίων σε αξία που υλοποιεί ο Όμιλος της Capital. Πρόκειται για σύγχρονα πλοία που αξιοποιούν τις πλέον εξελιγμένες τεχνολογίες αιχμής στον σχεδιασμό, στην κατασκευή και τη διαχείριση, με απώτερο στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος,
Αυτές οι παραγγελίες εκτείνονται σε διαφορετικούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένων των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, των πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς πετρελαίου, των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαιοειδών και προϊόντων και των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Latest News
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών