Την ένταξη των υπηρεσιών Deloitte Digital στο χαρτοφυλάκιο της ανακοίνωσε σήμερα η Deloitte Ελλάδος. Όπως ανακοινώθηκε, η Deloitte Digital αποτελεί ένα ξεχωριστό κομμάτι της Deloitte που προσφέρει στις επιχειρήσεις σχεδιασμό πελατοκεντρικών ψηφιακών υπηρεσιών, βοηθώντας τις να αναβαθμίσουν την εμπειρία του πελάτη.
Ειδικότερα, η Deloitte Digital φέρνει και στη χώρα μας την τεχνογνωσία της διεθνούς παρουσίας της, η οποία αριθμεί περισσότερα από 50 γραφεία σε 61 χώρες. Συνδυάζει μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη εμπειρία και γνώση στον δημιουργικό σχεδιασμό ψηφιακών υπηρεσιών για πελάτες.
«Καινοτόμες λύσεις»
Στη συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση της Deloitte Digital, ο κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος, CEO Deloitte Ελλάδος, σημείωσε: «H Deloitte Digital συνδυάζει τη δύναμη της Deloitte στον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και στις τεχνολογικές εφαρμογές με τις ικανότητες ενός παγκόσμιας κλάσης digital agency. Από τη χάραξη της στρατηγικής προσέγγισης για τους πελάτες της μέχρι την υλοποίησή της, η Deloitte Digital θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις που αυξάνουν το ψηφιακό τους αποτύπωμα».
«Μοναδικός συνδυασμός»
O κ. Nίκος Χριστοδούλου, Partner, Consulting Leader της Deloitte Ελλάδος δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Ελλάδα προστίθεται στο διεθνές δίκτυο της Deloitte Digital. H Deloitte Digital είναι ένας μοναδικός συνδυασμός digital agency και συμβουλευτικής εταιρείας κάτω από μια παγκόσμια ομπρέλα. Με την Deloitte Digital στο portfolio μας, μπορούμε πλέον να είμαστε ένα one-stop-shop για τις επιχειρήσεις, παρέχοντας συνολικές λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού. Η δύναμή μας πλέον θα έγκειται στην ικανότητά μας να παρέχουμε στρατηγικές κατευθύνσεις, συνδυαστικά με δεξιότητες στο marketing και την τεχνολογία, κάτι που δεν μπορούν να παρέχουν άλλες συμβουλευτικές εταιρείες και agencies».
«Ταξίδι αλλαγής και καινοτομίας»
Ο κ. Κωστής Χλουβεράκης, Principal, Consulting, Deloitte Digital Leader για την Ελλάδα, σημείωσε επίσης: «Το να γίνει μια εταιρεία ψηφιακή σημαίνει ότι ξεκινά ένα ταξίδι αλλαγής και καινοτομίας, που μπορεί να οδηγήσει σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Σχεδιάζοντας εκ νέου την εμπειρία του πελάτη σχεδιάζουμε την επιχείρηση του μέλλοντος. Για τη χάραξη αυτού του ταξιδιού συνδυάζουμε τις δημιουργικές ιδέες της Deloitte Digital με τις αμέτρητες πλέον τεχνολογικές δυνατότητες που μας δίνουν τα δεδομένα, η τεχνητή νοημοσύνη και οι εξειδικευμένες γνώσεις μας για κάθε κλάδο της αγοράς».
Στην Ελλάδα, η Deloitte Digital προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες για την ισχυροποίηση των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους, ενισχύοντας παράλληλα την ανάπτυξη και τη διείσδυση σε νέα κοινά.
Οι υπηρεσίες
Ειδικότερα, οι υπηρεσίες της Deloitte Digital εντάσσονται στους παρακάτω πυλώνες:
• Customer Strategy: Δημιουργία πελατοκεντρικής στρατηγικής, με σχεδιασμό νέων προσωποποιημένων, ανθρωποκεντρικών εμπειριών, που προσφέρουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να διατηρήσουν αλλά και να αναπτύξουν τη βάση των πελατών τους.
• Design: Σχεδιασμός και δημιουργία νέων ψηφιακών εμπειριών και καινοτόμων δυνατοτήτων με ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό.
• Creativity, Brand and Advertising: Νέες δημιουργικές ιδέες που ενισχύουν και προωθούν το brand μιας εταιρείας. Ιδέες που διαφοροποιούν τις εταιρείες και τους επιτρέπουν να αλληλεπιδράσουν αποτελεσματικά με τους πελάτες τους.
• Experience Management & Marketing: Ολοκληρωμένες λύσεις σχεδιασμού και διαχείρισης του κύκλου ζωής των πελατών από την προσέλκυση, μέχρι τη διατήρησή τους.
• eCommerce: Στρατηγικός εμπορικός σχεδιασμός στην υλοποίηση και λειτουργία ψηφιακών B2C και B2B καναλιών πωλήσεων.
• Sales Transformation: Καινοτόμες μέθοδοι και εργαλεία ψηφιακού μετασχηματισμού που ενδυναμώνουν τα τμήματα πωλήσεων, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία του πελάτη, μέσα από την εφαρμογή προηγμένων λύσεων, όπως το Salesforce.
• Service Excellence: Καινοτόμες δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών που εστιάζουν στη δημιουργία αναβαθμισμένων εμπειριών εξυπηρέτησης και αλληλεπίδρασης μέσα από ενοποιημένη, πολυκαναλική, ψηφιακή προσέγγιση.
Latest News
Ακόμη μια Κυριακή ανοιχτά τα καταστήματα - Τι περιμένει η αγορά
Το 54% των Ελλήνων δήλωσαν ότι θα ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρυσι για εορταστικές αγορές, ενώ περισσότερα προτίθενται να ξοδέψει το 4%
Προϋπολογισμός 2025: Οι παροχές 1,1 δισ. και η δέσμη μέτρων για τις προμήθειες των τραπεζών
Ο προϋπολογισμός 2025 ψηφίζεται σήμερα Κυριακή 15 Δεκεμβρίου - Ο Μητσοτάκης για παροχές και προμήθεια τραπεζών
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Πώς θα κινηθεί η αγορά τα Χριστούγεννα - Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι παραδοσιακές αγορές - το βάρος και τα ερωτηματικά για τις «δεύτερες ανάγκες» μετατίθενται για την εκπτωτική σεζόν του Ιανουαρίου
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα