
Οι κινεζικές start-up εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων Nio, Xpeng και Li Auto κατάφεραν να παραδώσουν περισσότερα αυτοκίνητα τον Μάρτιο σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο, παρόλο που αντιμετώπισαν μια σειρά από προκλήσεις τις τελευταίες εβδομάδες.
Οι κινεζικές εταιρείες κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων δίνουν αγώνα να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες που έχει διαμορφώσει η αύξηση των κρουσμάτων Covid στην Κίνα, η οποία απειλεί να διαταράξει την παραγωγή και τις παραδόσεις, ενώ το κόστος των πρώτων υλών συνεχίζει να αυξάνεται. Αυτό ανάγκασε πολλές εταιρείες αυτοκινήτων στην Κίνα, από την Tesla έως την Xpeng και τη Li Auto, να αυξήσουν τις τιμές των αυτοκινήτων τους.
Xpeng

Η Xpeng παρέδωσε τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ανάμεσα στις τρεις προαναφερθείσες εταιρείες, τον Μάρτιο. Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Γουανγκτζού ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 15.414 οχήματα τον Μάρτιο, αριθμός αυξημένος κατά 148% σε σχέση με τον Φεβρουάριο. Στο πρώτο τρίμηνο του 2022, η Xpeng παρέδωσε 34.561 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 159% από έτος σε έτος.
Το κορυφαίο σεντάν P7 της Xpeng ξεπέρασε τις 9.000 παραδόσεις, αριθμός που αποτελεί μηνιαίο ρεκόρ.
«Η εταιρεία αποδίδει τα ισχυρά αποτελέσματα παράδοσης του πρώτου τριμήνου στην αυξανόμενη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και στην υψηλότερη ζήτηση για τα προϊόντα Smart EV της, καθώς και στην επιτάχυνση της παράδοσης των μεγάλων παραγγελιών της από το 2021 και στις νέες παραγγελίες που έλαβε το 2022 μετά την ολοκλήρωση των τεχνολογικών αναβαθμίσεων για το εργοστάσιό της στο Ζαοκίνγκ τον Φεβρουάριο», τόνισε ένας εκπρόσωπος της Xpeng μιλώντας στο CNBC.
Στο Ζαοκίνγκ στη νότια Κίνα, βρίσκεται μια από τις πιο σημαντικές εγκαταστάσεις παραγωγής της Xpeng.
Li Auto

Η κινεζική start-up στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, Li Auto, έκανε λόγο για ανάκαμψη στις παραδόσεις των αυτοκινήτων της τον Φεβρουάριο, αλλά επισήμανε ότι η παραγωγή έχει επηρεαστεί λόγω της αναζωπύρωσης των κρουσμάτων Covid στην Κίνα.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ και του Χονγκ Κονγκ Li Auto παρέδωσε 11.034 Li ONE (SUV) τον Μάρτιο, αριθμός αυξημένος κατά 31% σε σχέση με τον Φεβρουάριο. Για το πρώτο τρίμηνο, η Li Auto ανακοίνωσε ότι είχε παραδώσει 31.716 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 152,1% σε ετήσια βάση.
Ωστόσο, η εταιρεία επισήμανε ότι η παραγωγή έχει επηρεαστεί «από την έλλειψη ορισμένων ανταλλακτικών ως αποτέλεσμα της αναζωπύρωσης των κρουσμάτων COVID-19 πρόσφατα στην περιοχή του δέλτα του ποταμού Γιανγκτσέ», η οποία περιλαμβάνει την περιοχή όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της Li Auto.
Τον περασμένο μήνα, η Li Auto ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει την τιμή του αυτοκινήτου της Li ONE από 338.000 κινεζικά γιουάν (53.147 δολάρια) σε 349.800 γιουάν, με ισχύ από την 1η Απριλίου.
Η Li Auto ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το επόμενο αυτοκίνητό της, το L9 SUV, στις 16 Απριλίου, καθώς ο ανταγωνισμός στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας συνεχίζει να εντείνεται.
Nio

Η Nio ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 9.985 οχήματα τον Μάρτιο, αυξημένα κατά 62,8% σε σχέση με τον Φεβρουάριο. Η εταιρεία έχει παραδώσει 25.768 οχήματα το πρώτο τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 28,5% σε ετήσια βάση, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ τριμήνου παράδοσης για την εταιρεία.
Η Nio είναι η μόνη εταιρεία από τις τρεις κινεζικές που δεν έχει ακόμη αυξήσει τις τιμές των αυτοκινήτων της. Τον επόμενο μήνα, θα κάνει το ντεμπούτο της το νέο της SUV που ονομάζεται ES7.


Latest News

Σχεδόν 4 στις 10 επιχειρήσεις θεωρούν την κυβερνοασφάλεια βασική πρόκληση - Τι δείχνει έρευνα
Σύμφωνα με τη μελέτη, το ένα τρίτο σχεδόν (31,1%) των επιχειρήσεων βασίζεται κυρίως ή εξ ολοκλήρου σε χειροκίνητες διαδικασίες ή βρίσκεται μόλις στο αρχικό στάδιο ενσωμάτωσης ψηφιακών τεχνολογιών

Καταφύγιο... στην Ινδία αναζητά η Apple - Τι σχεδιάζει για τα iPhone
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Κίνας δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη την Apple

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων σε Meta και Apple από την ΕΕ
Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν εντάσεις με τον Τραμπ, ο οποίος έχει απειλήσει με δασμούς χώρες που τιμωρούν τις αμερικανικές εταιρείες

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι της AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli
Οι εικόνες αυτές μπορεί να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω εκπαίδευση των μοντέλων AI ή ακόμα και να συμπεριληφθούν σε δημόσια datasets

SAP: Άνοδος 58% στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας
Η μετοχή του γίγαντα λογισμικού SAP σημειώνει άνοδο 9,3% μετά την αύξηση των κερδών πρώτου τριμήνου

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων