Ισχυρή ανάπτυξη κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του 2022 η Παπουτσάνης, με τον κύκλο εργασιών να παρουσιάζει αύξηση κατά 45% με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 14,9 εκατ. ευρώ έναντι 10,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021.
Η σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στη μερική επανεκκίνηση της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και κυρίως στο εξωτερικό, στο διπλασιασμό των πωλήσεων ειδικών σαπωνομαζών στο εξωτερικό και τέλος στην ενίσχυση των παραγωγών για τρίτους, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
Η αξία των εξαγωγών για την Παπουτσάνης, μία εκ των μεγαλύτερων παραγωγών σαπουνιών στην Ευρώπη, ανήλθε σε 11,1 εκατ. ευρώ έναντι 6,1 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2021, αντιπροσωπεύοντας το 74% του συνολικού κύκλου εργασιών και παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά 83%.
Όσον αφορά τη συνεισφορά των τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 16% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 18% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 46% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 20% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Επισκόπηση ανά τομέα δραστηριότητας
Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει οριακή μείωση κατά 3% συγκρινόμενη με ένα υψηλό πρώτο τρίμηνο του 2021, όταν η Εταιρία ξεκίνησε να εξυπηρετεί απευθείας τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής, αλλά κυρίως λόγω της σημαντικής πτωτικής πορείας της συνολικής αγοράς του λιανεμπορίου σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο δίμηνο του 2022 οι αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Παπουτσάνης σημείωσαν πτώση της τάξεως του 8%, ενώ και η πρόβλεψη του Μάρτιου είναι αρνητική. Η Παπουτσάνης έχει αυξήσει σημαντικά το μερίδιο της στις κατηγορίες αυτές, καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο της πτώσης που προέρχεται από τη μείωση της καταναλωτικής ζήτησης, και το δυνατό πλάνο πίσω από τα επώνυμα προϊόντα μας επιτρέπει να προσδοκούμε ένα δυναμικό β’ τρίμηνο.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Σημαντική αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2021. Η κατηγορία αυτή την αντίστοιχη περσυνή περίοδο κινήθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα λόγω της πανδημίας ενώ φέτος οι σχετικές πωλήσεις ενισχύονται και στην Ελλάδα αλλά κυρίως στο εξωτερικό.
Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Αύξηση πωλήσεων κατά 14% σε σχέση με το 2021. Η αύξηση προήλθε από την σημαντική περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρίες για την παραγωγή προϊόντων τους, την ανάπτυξη του πελατολογίου και τη συνεχή διεύρυνση της γκάμας προϊόντων που προσφέρει η Παπουτσάνης.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Σημειώθηκε αύξηση κατά 106% το 2022 στη συγκεκριμένη κατηγορία που αφορά κυρίως εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρίας ως ένας εκ των βασικότερων προμηθευτών ειδικών σαπωνομαζών στη διεθνή αγορά, στη διεύρυνση του πελατολογίου καθώς και στη συνεχή ενίσχυση της προσφερόμενης γκάμας προϊόντων. Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι από το δεύτερο μισό του 2021 έχει τεθεί σε λειτουργία η νέα μονάδα παραγωγής σαπωνόμαζας διπλασιάζοντας το παραγωγικό δυναμικό της εταιρίας σε αυτά τα προϊόντα. Παράλληλα, η έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, που αποτελούν εξειδικευμένα και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω την κατηγορία.
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Παρά τις συνεχιζόμενες αναταράξεις εξαιτίας των επιπτώσεων της πανδημίας αλλά και της επίδρασης των γεωπολιτικών εξελίξεων, και κατά το Α’ Τρίμηνο του 2022 πετύχαμε σημαντική ενίσχυση του κύκλου εργασιών μας. Η εξαιρετική πορεία των εξαγωγών με την πολύ μεγάλη αύξηση των πωλήσεων στα ξενοδοχειακά προϊόντα και την ενίσχυση των βιομηχανικών πωλήσεων σαπωνομαζών, επιβεβαιώνουν τη σημαντική θέση της Παπουτσάνης στον κλάδο σε διεθνές επίπεδο. Επιπρόσθετα οι αυξημένες πωλήσεις στα προϊόντα τρίτων και η ενίσχυση των επώνυμων προϊόντων μας στη λιανική με νέα και καινοτόμα προϊόντα, όπως είναι το νέο κρεμοσάπουνο Natura Advanced Protect, ενισχύουν περαιτέρω τη θέση μας. Συνεχίζουμε πάντα σύμφωνα με το επενδυτικό μας πλάνο στοχεύοντας σε υψηλές αποδόσεις για το σύνολο της χρονιάς».
Latest News
Mε εφαρμογή «πράσινων» κριτηρίων οι δανειοδοτήσεις από τις τράπεζες
Εκτός από την οικονομική βιωσιμότητα στην χρηματοδότηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου δίνεται μεγάλη σημασία και στην ενσωμάτωση Περιβαλλοντικών, Κοινωνικών κριτηρίων
Πρόταση του ΔΣ της Trastor για τη διανομή μερίσματος €0,02/μετοχή
Η ημερομηνία αποκοπής του δικαιώματος συμμετοχής στο μέρισμα θα γίνει γνωστή μετά τη ΓΣ των Μετόχων της 17ης Μαϊου
Στα 2,045 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Unibios το 2023
Ο όμιλος ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα της χρήσης 2023
Epsilon Net: Η ανακοίνωση της Εθνικής Τράπεζας για τη Δημόσια Πρόταση
Η Εθνική Τράπεζα και ο Γιάννης Μίχος ελέγχουν το 62,92% της Epsilon Net
ΑKRITAS: Mείωση 6,5% στον κύκλο εργασιών το 2023
Η χρήση του 2023 χαρακτηρίζεται από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αναδιάρθρωσης του τραπεζικού δανεισμού
Τροποποίηση όρων ομολογιακού δανείου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Στην επαναληπτική Συνέλευση παρέστησαν, Ομολογιούχοι δανειστές που εκπροσωπούσαν συνολικά 183.438 ομολογίες, επί συνόλου 500.000 ομολογιών, ήτοι ποσοστό 36,70% του συνολικού ανεξόφλητου υπολοίπου του ΚΟΔ 2020
Η Mytilineos θα δώσει ώθηση στο LSE - Τι είπε ο Μυτιληναίος για το πιθανό listing
Ο Ευάγγελος Μυτιλιναίος μίλησε στο ραδιόφωνο του BBC και εξέφρασε ισχυρή εμπιστοσύνη για τον διαρκή ρόλο του Λονδίνου ως τον κύριο οικονομικό κόμβο της Ευρώπης
Συμφωνία Eurobank με Ταμείο Επενδύσεων για τη χρηματοδότηση επιχειρήσεων
Τα νέα προγράμματα στοχεύουν σε δράσεις σε τρία πεδία: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, ανάπτυξη καινοτομίας & ψηφιοποίησης και ενίσχυση της βιωσιμότητας
MoU μεταξύ Lamda και Ιατρικού Αθηνών για Healthcare Park στο Ελληνικό
Το Healthcare Park θα αναγερθεί σε προνομιακή και εύκολα προσβάσιμη τοποθεσία δίπλα από το The Ellinikon Mall και θα εκτείνεται σε επιφάνεια χώρου κύριας χρήσης περίπου 6.000τμ.
Με ρυθμό 3% «έτρεξαν» τα δάνεια στους ιδιώτες τον Μάρτιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος