Την δική του ναυτιλιακή εταιρεία που ονομάζεται Tailwind Shipping Lines, δημιούργησε ο γερμανικός κολοσσός λιανικού εμπορίου Lidl.
Ο όμιλος Lidl προχωρεί στην ίδρυση ναυτιλιακής εταιρείας για να ξεπεράσει τα προβλήματα που παρουσιάζονται στην εφοδιαστική αλυσίδα και το υψηλό κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η Lidl έχει υποβάλει αίτηση στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (European Union Intellectual Property Office) για χρήση της επωνυμίας «Tailwind» για σκοπούς που περιλαμβάνουν τη μεταφορά φορτηγών πλοίων, την παράδοση αγαθών και την αποστολή εμπορευμάτων. Σχεδιάζει να θέσει σε λειτουργία τα δικά της πλοία μέχρι τα μέσα του έτους, σύμφωνα με πηγές των γερμανικών μέσων ενημέρωσης.
Υπενθυμίζεται ότι στο παρελθόν βιομηχανίες αλλά και εμπορικές επιχειρήσεις έχουν προχωρήσει στην απευθείας ναύλωση πλοίων προκειμένου να ξεπεράσουν τις δυσλειτουργίες της εφοδιαστικής αλυσίδας. Επίσης πρόσφατα η κινεζική εταιρεία κατασκευών επίπλων Loctek παρήγγειλε για δική του χρήση ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.800 teu έναντι 32,6 εκατομμύρια δολάρια από την Huanghai Shipbuilding.
Παλαιότερα εταιρίες όπως η Ikea, η Walmart, η Costco, η Home Depot, η Starbucks αλλά και η Coca-Cola, είχαν ναυλώσει απευθείας πλοία, μέχρι και bulk carriers για να μεταφέρουν τα προϊόντα τους.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση