Τα επίπεδα παραγωγής και προσφοράς ημιαγωγών δεν επαρκούν για να καλύψουν πλήρως τη ζήτηση σε ένα χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον μέχρι το 2024. Την απαισιόδοξη αυτή εκτίμηση διατύπωσε σε συνέντευξη του στη σαββατιάτικη έκδοση της γερμανικής εφημερίδας Boersen-Zeitung ο CFO της Volkswagen, Άρνο Άντλιτζ.

Το ανώτατο στέλεχος της κορυφαίας βιομηχανίας αυτοκινήτου υποστήριξε πως πιθανότατα τα προβλήματα στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα θα υποχωρήσουν προς τα τέλη της χρονιάς. Όμως, παρά το θετικό αυτό στοιχείο, όπως και την αποκατάσταση των επιπέδων παραγωγής ημιαγωγών στα προ της πανδημίας επίπεδα από την επόμενη χρονιά, οι ελλείψεις θα διατηρηθούν λόγω της σταθερά αυξανόμενης ζήτησης από πολλούς κλάδους.

Εξάλλου, ο πόλεμος στην Ουκρανία και τα προβλήματα παραγωγής σε κάποια σημαντικά υλικά έχουν συμβάλει στη διαταραχή στον κλάδο. Μάλιστα η ίδια η VW προσπαθεί να ξεκινήσει συνεργασία και με νέους προμηθευτές.

Στο ερώτημα κατά πόσο η κατάσταση αυτή μπορεί να επηρεάσει την πολυσυζητημένη πιθανή δημόσια εγγραφή της Porsche AG προς τα τέλη της χρονιάς, ο CFO του ομίλου εμφανίστηκε θετικός, εξηγώντας μάλιστα πως τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα αξιοποιηθούν συνολικά στον όμιλο με σημείο αιχμής την χρηματοδότηση της μονάδας software της εταιρείας, όπως και τη δημιουργία μονάδων παραγωγής μπαταριών. Άλλωστε, όπως τόνισε, μόνο οι εταιρείες εκείνες που μπορούν να διασφαλίσουν κάλυψη της εφοδιαστικής τους αλυσίδας σε μπαταρίες θα έχουν πλεονέκτημα στη μάχη της ηλεκτροκίνησης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία