
Τέλος στην προώθηση και στη διαφήμιση τροφίμων και αναψυκτικών σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βάζει η Unilever, επικαιροποιώντας τις παγκόσμιες δεσμεύσεις της για το marketing που απευθύνεται σε παιδιά.
Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία προχωράει σε αυτή την κίνηση, θέτοντας τα πρότυπα για τον διαρκώς αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο. Οι δεσμεύσεις θα ισχύουν σε όλο το χαρτοφυλάκιο τροφίμων και αναψυκτικών της Unilever και η εφαρμογή τους θα καθοδηγείται από την ομάδα παγωτού.
Η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, στηρίζοντας αυτήν την παγκόσμια πρωτοβουλία, συμμετέχει στο Ελληνικό PLEDGE, που υλοποιείται από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος. Κύριος στόχος του είναι η ανάδειξη του ενδιαφέροντος και της ουσιαστικής συμβολής της Βιομηχανίας Τροφίμων στην υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής ήδη από την παιδική ηλικία.
Το Ελληνικό PLEDGE αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων & δεσμεύσεων, έναν Κώδικα Αυτοδέσμευσης, από επιχειρήσεις προϊόντων διατροφής με στόχο τη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης των τροφίμων & ποτών σε παιδιά κάτω των 13 ετών, συμβάλλοντας έτσι στην αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων.


Latest News

600.000 πλειστηριασμοί περιμένουν την απόφαση του Αρείου Πάγου
Η ετυμηγορία είναι κρίσιμη καθώς αφορά χιλιάδες πλειστηριασμούς, προκαλώντας ανατροπές στον σχεδιασμό των funds και της κυβέρνησης

Alumil: Τριετές πλάνο με στόχους ESG για ενίσχυση της βιωσιμότητας
Οι δεσμεύσεις της Alumil ανά πεδίο έως το 2025

Τα επιμελητήρια υποστηρίζουν τον κοινωνικό διάλογο για την αγορά εργασίας
«Ο κοινωνικός διάλογος είναι το καλύτερο εργαλείο για την προσαρμογή των αγορών εργασίας σε καλές και κακές στιγμές»

Οι λεπτομέρειες της πώλησης της Intersport στην Τουρκία από τη Fourlis
Κατά την υπογραφή της σύμβασης αγοραπωλησίας των μετοχών καταβλήθηκε το 83% του τιμήματος

Τι συστήνουν επτά οίκοι για τις τράπεζες
Οι τιμές στόχοι και οι συστάσεις για τις τράπεζες

Κόμβος καινοτομίας από την Deloitte στην Πάτρα
Η Deloitte εγκαινίασε τα νέα της γραφεία στην Πάτρα ενώ δημιούργησε και το Βrainzone, ένα Innovation Hub για την ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων

Απολογισμός της Παπαστράτος για τη δράση στις αναδασωτέες περιοχές της Αττικής
Στόχος είναι τουλάχιστον το 75% των δέντρων που θα φυτευτούν να καταφέρουν να επιβιώσουν

Ορισμός Νέου Εσωτερικού Ελεγκτή στον Αγροτικό Οίκο Σπύρου
Την θέση αναλαμβάνει η κ. Άννα Ρουμελιώτη

Στις στρατηγικές επενδύσεις η «Διώρυγα Gas» - Επένδυση 339,6 εκατ.
Αφορά την κατασκευή και λειτουργία ενός Τερματικού Σταθμού Φυσικού Αερίου

Τα αποτελέσματα για το νέο πρόγραμμα νέων επιχειρηματιών 30-45 ετών - Ποιους αφορά
Απευθύνεται 6 περιφέρειες με επιχορήγηση 14.800