Τέλος στην προώθηση και στη διαφήμιση τροφίμων και αναψυκτικών σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βάζει η Unilever, επικαιροποιώντας τις παγκόσμιες δεσμεύσεις της για το marketing που απευθύνεται σε παιδιά.
Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία προχωράει σε αυτή την κίνηση, θέτοντας τα πρότυπα για τον διαρκώς αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο. Οι δεσμεύσεις θα ισχύουν σε όλο το χαρτοφυλάκιο τροφίμων και αναψυκτικών της Unilever και η εφαρμογή τους θα καθοδηγείται από την ομάδα παγωτού.
Η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, στηρίζοντας αυτήν την παγκόσμια πρωτοβουλία, συμμετέχει στο Ελληνικό PLEDGE, που υλοποιείται από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος. Κύριος στόχος του είναι η ανάδειξη του ενδιαφέροντος και της ουσιαστικής συμβολής της Βιομηχανίας Τροφίμων στην υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής ήδη από την παιδική ηλικία.
Το Ελληνικό PLEDGE αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων & δεσμεύσεων, έναν Κώδικα Αυτοδέσμευσης, από επιχειρήσεις προϊόντων διατροφής με στόχο τη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης των τροφίμων & ποτών σε παιδιά κάτω των 13 ετών, συμβάλλοντας έτσι στην αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων.
Latest News
Δεν θα διεκδικήσει τρίτη θητεία ο πρόεδρος του ΣΕΒ
Την ίδια πρόθεση εξέφρασε και ο πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΣΕΒ, Ευθύμιος Βιδάλης.
Καινοτόμος «πράσινη» τεχνολογία της ΤΙΤΑΝ θα επιχορηγηθεί στις ΗΠΑ
Το εργοστάσιο παραγωγής τσιμέντου Roanoke του Τιτάνα στη Βιρτζίνια των ΗΠΑ θα λάβει επιχορήγηση ύψους έως και 61,7 εκατ. δολαρίων
Αύξηση 39% στα EBITDA της Real Consulting το 2023
Η κύρια πηγή εσόδων της Real Consulting το 2023 προήλθε από τις Υπηρεσίες
KPMG: Πόσο ψυχολογικά ασφαλείς αισθάνονται οι Έλληνες στο εργασιακό τους περιβάλλον
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την ψυχολογική ασφάλεια των εργαζόμενων - Σε ποιους κλάδους αισθάνονται πιο χαρούμενοι
COSMOTE: Για πρώτη φορά ταχύτητες έως και 10Gbps στο δίκτυο COSMOTE Fiber
Πιλοτικό έργο σε Χαλάνδρι, Μαρούσι, Νέο Ψυχικό, Παλαιό Ψυχικό, Φιλοθέη, Χολαργό και Παπάγου - Συνεχής επέκταση του FTTH σε όλη την Ελλάδα
Τα 12+1 «κλειδιά» για πιο ισχυρή και ανταγωνιστική βιομηχανία
Τι δείχνει η κοινή έρευνα του ΣΕΒ με την Ernst and Young
Η Ελλάκτωρ απέκτησε το 38,79% των μετοχών της Reds - Ανοίγει ο δρόμος για έξοδο από ΧΑ
H τιμή αγοράς διαμορφώθηκε σε €2,70 ανά μετοχή - Το συνολικό τίμημα της πρότασης ανήλθε σε 60,14 εκατ. ευρώ
Σε νέα πλατφόρμα επενδύει το Shopflix και πηγαίνει την αγοραστική εμπειρία σε άλλο επίπεδο
Πρόσθεσε στη φαρέτρα του marketplace μία από τις καλύτερες τεχνολογίες ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως
ΒΑΒΕΛ – Γ. Χατζηθεοδοσίου (Πρόεδρος ΕΕΑ): Το 60% των μικρών επιχειρήσεων χρωστάει
«Υπεύθυνος ο Μπρατάκος για την καθυστέρηση των εκλογών στα επιμελητήρια» - «Απαράδεκτες οι δηλώσεις Χατζηδάκη»
Επένδυση 300 εκατ. της Hellenic Cables στις ΗΠΑ – Η φοροαπαλλαγή από το υπ. Ενέργειας
Η Hellenic Cables Americas έλαβε δικαίωμα φορολογικής απαλλαγής IRA 48C για την υπό μελέτη μονάδα παραγωγής καλωδίων στο Μέριλαντ