Σε συζητήσεις με μεγάλες επενδυτικές εταιρείες και πρόσωπα με ισχυρή περιουσία βρίσκεται ο Ιλον Μασκ, προκειμένου να επιτύχει περισσότερη χρηματοδότηση για την εξαγορά του Twitter ύψους 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων και να δεσμεύσει λιγότερο από τον προσωπική του περιουσία στη συμφωνία, σύμφωνα με πηγές που μίλησαν στο Reuters.

Οι τράπεζες που συμφώνησαν τον περασμένο μήνα να παράσχουν δάνεια 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων με εξασφάλιση έναντι του Twitter απαγόρευσαν να παράσχουν περισσότερα χρήματα για την εξαγορά του Μασκ, ενώ ο ιδιοκτήτης της Tesla και της SpaceX δεσμεύτηκε να προσφέρει 21 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά για τη συμφωνία. Εάν ευοδωθεί η προσπάθειά του, θα μπορούσε να αξιοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση για να μειώσει τη δική του προσωπική συνεισφορά στη μεγάλη αυτή εξαγορά.

Ο Μασκ έχει επίσης έχει δεσμεύσει ορισμένες από τις μετοχές της Tesla σε τράπεζες προκειμένου να λάβει δάνειο έως και 12,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση της συμφωνίας. Μπορεί όμως να επιδιώξει να μειώσει το μέγεθος του δανείου που θα λάβει, ανάλογα με το ενδιαφέρον που θα εκδηλώσουν οι νέοι επενδυτές για τη χρηματοδότηση της συμφωνίας, είπε μια από τις πηγές.

Μεγάλοι επενδυτές, όπως εταιρείες ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων, hedge funds και πρόσωπα με μεγάλη περιουσία, βρίσκονται σε συνομιλίες με τον Μασκ για την παροχή χρηματοδότησης για την εξαγορά, σύμφωνα με τις πηγές του Reuters. Η Apollo Global Management και η Ares Management είναι μεταξύ αυτών των εταιρειών.

Να σημειωθεί ότι Ίλον Μασκ την περασμένη εβδομάδα πούλησε 8,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετοχές της Tesla. Δεν αποκάλυψε τον λόγο της κίνησης, αλλά οι επενδυτές την ερμήνευσαν ευρέως ως άντληση μετρητών για τη συμφωνία με το Twitter.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Boeing: Πολύ μεγάλη για να αποτύχει
Διεθνή |

Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus

Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως