Επικίνδυνα πλησιάζει – και από γεωγραφικής άποψης – τους Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων με το εργοστάσιό της στο Γκρινχάιντε η αμερικανική Tesla του Ίλον Μασκ.
Σε σχετικό δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του το περιοδικό Focus αναφέρει:
«Ήταν μόνο μια μικρή αναφορά, αλλά προκάλεσε σοκ στο τμήμα επικοινωνιών της BMW. Σε μια συγκριτική δοκιμή από την εφημερίδα “Autozeitung”, το Model 3 της Tesla επικράτησε πρόσφατα έναντι της BMW i4 – σε όλες τις σχετικές ηλεκτρικές κατηγορίες, καθώς και σε μερικές ακόμη.
Tesla vs BMW
»Δεν ήταν σε καμία περίπτωση η μόνη σύγκριση στην οποία η Tesla εμφανίζεται με εξαιρετικές επιδόσεις και ο ανταγωνισμός από τη Γερμανία φαντάζει μάλλον παλιομοδίτικος. Η Tesla εξακολουθεί να κερδίζει την BMW και τους υπόλοιπους ανταγωνιστές της. Όσον αφορά την αυτονομία, τα περισσότερα γερμανικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να τα περιγράψει μία λέξη: ανεπαρκή.
»Για τις BMW, Daimler και Volkswagen ο κώδωνας του κινδύνου έχει ήδη σημάνει, καθώς το μοντέλο της Tesla είναι ουσιαστικά ένα αυτοκίνητο μόλις πέντε ετών. (…) Βέβαια, τουλάχιστον για την ώρα, δεν τίθεται ακόμη ζήτημα κυριαρχίας. Και εάν ο αγώνας ταχύτητας που έχει ξεκινήσει δεν πετύχει, οι Γερμανοί μπορούν τουλάχιστον να παρηγορηθούν από το γεγονός ότι η Tesla είναι πλέον και Γερμανός κατασκευαστής. Οι “τρεις κολοσσοί” του κλάδου, BMW, Mercedes και Audi, έχουν γίνει πλέον τέσσερις», κλείνει το δημοσίευμα.
Βιωσιμότητα
Στο ίδιο πνεύμα κινείται και ένα δημοσίευμα στην ιστοσελίδα της Handelsblatt, το οποίο επισημαίνει πως «τα κέρδη δισεκατομμυρίων για τις εταιρείες αυτοκινήτων και η βιωσιμότητα του μέλλοντος σε ό,τι αφορά τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα δεν πάνε μαζί. Οι απαραίτητοι πόροι για την παραγωγή αυτοκινήτων, η ανάγκη χώρων και το ζήτημα της ενέργειας είναι βαρύ φορτίο για τις επόμενες γενιές, ακόμη κι αν τα οχήματα του μέλλοντος γίνουν ηλεκτρικά. Αυτό το μονοπάτι οδηγεί σε αδιέξοδο».
Πηγή: Deutsche Welle/ Χρύσα Βαχτσεβάνου
Latest News
Μια «τέλεια καταιγίδα» για τη Γαλλία και τον Εμανουέλ Μακρόν
Ο Γάλλος πρόεδρος αντιμέτωπος με οικονομική λαίλαπα, μια επαπειλούμενη πρόταση μομφής, το φάσμα των πρόωρων βουλευτικών εκλογών και της πολιτικής «ομηρίας»
Το παιχνίδι των πωλήσεων - Βίοι αντίθετοι για Louis Vuitton-Dior και Gucci
Aν ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο παλεύει να ανεβάσει τις πωλήσεις, τότε ο αγώνας θα είναι ακόμη πιο έντονος για το μεγαλύτερο μέρος της υπόλοιπης βιομηχανίας
Πώς η ΕΚΤ δυσκολεύει την αποχώρηση της Raiffeisen από τη Ρωσία
Η τράπεζα μείωσε το ρωσικό χαρτοφυλάκιο δανείων, αλλά τα κέρδη και ο αριθμός των εργαζομένων έχουν αυξηθεί
Σε αλλαγές και απολύσεις προχωρούν οι επενδυτικές τράπεζες στην Ασία
Στο πρώτο τρίμηνο του 2024 οι δημόσιες εγγραφές (IPO) στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ είχαν πτώση 30% σε ετήσια βάση
Ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην έρημο «αποκαλύπτει» τις τουριστικές προοπτικές της Σαουδικής Αραβίας
Oι ακραίες αντιθέσεις της Σαουδικής Αραβίας μεταξύ άκριτης πολυτέλειας και αυταρχισμού
H Γαλλία εξάγει περισσότερες τσάντες Louis Vuitton από... τυριά
Τα προϊόντα της εταιρείας που πωλήθηκαν στο εξωτερικό πέρυσι ανήλθαν σε 23,5 δισ. ευρώ, υπογραμμίζοντας τη σημασία του τομέα πολυτελείας της χώρας
Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus
Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως
Γιατί οι πισίνες των ξενοδοχείων στην Ισπανία έγιναν πεδίο… μάχης
Οι πισίνες των ξενοδοχείων είναι το πιο πρόσφατο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ισπανία στη μάχη της με τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής
Ποια μοντέλα της Adidas γίνονται ανάρπαστα και εκτοξεύουν τις πωλήσεις
Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών υπολογίζει ότι τα λειτουργικά της κέρδη θα ανέλθουν σε περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ έναντι προηγούμενου στόχου 500 εκατομμυρίων ευρώ,
Ποια χώρα της Ευρώπης έχει 2% πληθωρισμό -Γιατί δεν επιταχύνει τη μείωση των επιτοκίων
Η οικονομία των 300 δισ. δολαρίων της Τσεχικής Δημοκρατίας ανακάμπτει από δύο χρόνια στασιμότητας