Η ανάκαμψη της ταξιδιωτικής κίνησης, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρηματικών ταξιδιών, οδηγεί την IAG στο μονοπάτι της κερδοφορίας μέσα στη χρονιά. Την εκτίμηση αυτή διατύπωσε ο μητρικός αεροπορικός όμιλος της British Airways.
«Περιμένουμε να επιστρέψουμε στην κερδοφορία από το δεύτερο τρίμηνο, αλλά και για το σύνολο της χρονιάς» τόνισε, εμφανώς ευχαριστημένος ο Λουίς Γκαλέγκο, εξηγώντας πως σημαντικά σημεία είναι η ανάκαμψη των επιχειρηματικών ταξιδιών, που είχαν καθηλωθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και τα premium ταξίδια από πλούσιους τουρίστες.
Ο όμιλος που ελέγχει επίσης την Iberia και την Aer Lingus ανακοίνωσε λειτουργικές ζημιές για το πρώτο τρίμηνο του έτους ύψους 731 εκατ. ευρώ σε σχέση με τις μεγάλες ζημιές ύψους άνω του 1 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στα επίπεδα αυτά οι ζημιές διαμορφώθηκαν πάνω από τα αναμενόμενα επίπεδα, καθώς οι αναλυτές περίμεναν να διαμορφωθούν γύρω στα 510 εκατ. ευρώ, γεγονός που μέτρησε στην πορεία της μετοχής της.
Η μετοχή της IAG έχασε 8% αποτελώντας τον μεγαλύτερο χαμένο της ημέρας στο δείκτη FTSE 100.
Παρόλ’ αυτά ο CEO της εταιρείας επέμεινε πως τα δεδομένα βελτιώνονται με επιστροφή σε θετικό έδαφος από το δεύτερο τρίμηνο και αποκατάσταση της ζήτησης στην στρατηγικής σημασίας γραμμή Βρετανία-ΗΠΑ στα προ της πανδημίας επίπεδα μέχρι το τρίτο τρίμηνο.
«Οι κρατήσεις είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές. Περιμένουμε να φτάσουμε στο 80% της πληρότητας σε σχέση με τα επίπεδα του 2019 μέσα στο δεύτερο τρίμηνο και στο 85% κατά το τρίτο τρίμηνο. Στην γραμμή της Βόρειας Αμερικής η πληρότητα θα έχει σχεδόν πλήρως αποκατασταθεί μέσα στο τρίτο τρίμηνο» ανακοίνωσε.
Η αποκατάσταση της τουριστικής κίνησης αποτυπώνεται σταδιακά στις επιδόσεις και άλλων εταιρειών. Ενδεικτικά τα έσοδα της InterContinental Hotels Group, που αγκαλιάζει γνωστές αλυσίδες όπως τα Crowne Plaza και τα Holiday Inn, κατέγραψαν άνοδο κατά 61% σε ετήσια βάση κατά το πρώτο τρίμηνο, πλησιάζοντας πολύ κοντά στα προ-πανδημικά επίπεδα.
Latest News
Ανατροπή σκηνικού στη Μ. Ανατολή - Τι φέρνει το χτύπημα του Ισραήλ στο Ιράν
Τι προβλέπουν οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης για το μέλλον των πολεμικών συγκρούσεων στην Μ. Ανατολή και τις επιπτώσεις τους στη διεθνή οικονομία
Χτύπημα σε Ισραήλ από S&P - Γιατί του «έκοψε» βαθμίδα
Ο οίκος αξιολόγησης προβλέπει ότι το έλλειμμα της γενικής κυβέρνησης του Ισραήλ θα διευρυνθεί στο 8% του ΑΕΠ το 2024
Στον κάλαθο των αχρήστων το «σπάσιμο» της PwC - Το σχέδιο του νέου αφεντικού
Η φορολογία είναι ένα γιγάντιο brand και πιστεύω ακράδαντα ότι ποτέ δεν διασπάς μια επωνυμία που έχει ουσιαστική αξία, δηλώνει ο Paul Griggs
Μια «τέλεια καταιγίδα» για τη Γαλλία και τον Εμανουέλ Μακρόν
Ο Γάλλος πρόεδρος αντιμέτωπος με οικονομική λαίλαπα, μια επαπειλούμενη πρόταση μομφής, το φάσμα των πρόωρων βουλευτικών εκλογών και της πολιτικής «ομηρίας»
Το παιχνίδι των πωλήσεων - Βίοι αντίθετοι για Louis Vuitton-Dior και Gucci
Aν ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο παλεύει να ανεβάσει τις πωλήσεις, τότε ο αγώνας θα είναι ακόμη πιο έντονος για το μεγαλύτερο μέρος της υπόλοιπης βιομηχανίας
Πώς η ΕΚΤ δυσκολεύει την αποχώρηση της Raiffeisen από τη Ρωσία
Η τράπεζα μείωσε το ρωσικό χαρτοφυλάκιο δανείων, αλλά τα κέρδη και ο αριθμός των εργαζομένων έχουν αυξηθεί
Σε αλλαγές και απολύσεις προχωρούν οι επενδυτικές τράπεζες στην Ασία
Στο πρώτο τρίμηνο του 2024 οι δημόσιες εγγραφές (IPO) στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ είχαν πτώση 30% σε ετήσια βάση
Ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην έρημο «αποκαλύπτει» τις τουριστικές προοπτικές της Σαουδικής Αραβίας
Oι ακραίες αντιθέσεις της Σαουδικής Αραβίας μεταξύ άκριτης πολυτέλειας και αυταρχισμού
H Γαλλία εξάγει περισσότερες τσάντες Louis Vuitton από... τυριά
Τα προϊόντα της εταιρείας που πωλήθηκαν στο εξωτερικό πέρυσι ανήλθαν σε 23,5 δισ. ευρώ, υπογραμμίζοντας τη σημασία του τομέα πολυτελείας της χώρας
Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus
Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως