Η ανάκαμψη της ταξιδιωτικής κίνησης, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρηματικών ταξιδιών, οδηγεί την IAG στο μονοπάτι της κερδοφορίας μέσα στη χρονιά. Την εκτίμηση αυτή διατύπωσε ο μητρικός αεροπορικός όμιλος της British Airways.
«Περιμένουμε να επιστρέψουμε στην κερδοφορία από το δεύτερο τρίμηνο, αλλά και για το σύνολο της χρονιάς» τόνισε, εμφανώς ευχαριστημένος ο Λουίς Γκαλέγκο, εξηγώντας πως σημαντικά σημεία είναι η ανάκαμψη των επιχειρηματικών ταξιδιών, που είχαν καθηλωθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και τα premium ταξίδια από πλούσιους τουρίστες.
Ο όμιλος που ελέγχει επίσης την Iberia και την Aer Lingus ανακοίνωσε λειτουργικές ζημιές για το πρώτο τρίμηνο του έτους ύψους 731 εκατ. ευρώ σε σχέση με τις μεγάλες ζημιές ύψους άνω του 1 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στα επίπεδα αυτά οι ζημιές διαμορφώθηκαν πάνω από τα αναμενόμενα επίπεδα, καθώς οι αναλυτές περίμεναν να διαμορφωθούν γύρω στα 510 εκατ. ευρώ, γεγονός που μέτρησε στην πορεία της μετοχής της.
Η μετοχή της IAG έχασε 8% αποτελώντας τον μεγαλύτερο χαμένο της ημέρας στο δείκτη FTSE 100.
Παρόλ’ αυτά ο CEO της εταιρείας επέμεινε πως τα δεδομένα βελτιώνονται με επιστροφή σε θετικό έδαφος από το δεύτερο τρίμηνο και αποκατάσταση της ζήτησης στην στρατηγικής σημασίας γραμμή Βρετανία-ΗΠΑ στα προ της πανδημίας επίπεδα μέχρι το τρίτο τρίμηνο.
«Οι κρατήσεις είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές. Περιμένουμε να φτάσουμε στο 80% της πληρότητας σε σχέση με τα επίπεδα του 2019 μέσα στο δεύτερο τρίμηνο και στο 85% κατά το τρίτο τρίμηνο. Στην γραμμή της Βόρειας Αμερικής η πληρότητα θα έχει σχεδόν πλήρως αποκατασταθεί μέσα στο τρίτο τρίμηνο» ανακοίνωσε.
Η αποκατάσταση της τουριστικής κίνησης αποτυπώνεται σταδιακά στις επιδόσεις και άλλων εταιρειών. Ενδεικτικά τα έσοδα της InterContinental Hotels Group, που αγκαλιάζει γνωστές αλυσίδες όπως τα Crowne Plaza και τα Holiday Inn, κατέγραψαν άνοδο κατά 61% σε ετήσια βάση κατά το πρώτο τρίμηνο, πλησιάζοντας πολύ κοντά στα προ-πανδημικά επίπεδα.
Latest News
Economist: Στην πεντάδα του χρυσού «μεταλλίου» για το 2024 η Ελλάδα [πίνακες]
Η καθιερωμένη ανάλυση του Economist για το ποια οικονομία τα πήγε καλύτερα το έτος που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist
Η Ισπανία θα νομιμοποιήσει 900.000 μετανάστες σε τρία χρόνια
Η Ισπανία αναμορφώνει τη νομοθεσία που διέπει τα δικαιώματα παραμονής ξένων μεταναστών στη χώρα