Αισιόδοξος ότι η επιβατική κίνηση ανακάμπτει ταχύτερα από το αναμενόμενο, εμφανίζεται ο επικεφαλής του μεγαλύτερου εμπορικού οργανισμού αεροπορικών εταιρειών στον κόσμο, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι, κατά μέσο όρο, ο κλάδος θα μπορούσε να επιστρέψει στα προ πανδημικά επίπεδα το 2023, ένα έτος νωρίτερα από το αναμενόμενο.

Ο γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) Γουίλι Γουόλς δήλωσε στο Reuters ότι οι βραχυπρόθεσμες προοπτικές παραμένουν θετικές, ακόμη και όταν η αεροπορική βιομηχανία αντιμετωπίζει νέους αντίθετους ανέμους, οι όπως υψηλές τιμές πετρελαίου, ο πληθωρισμός και οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού.

«Βλέπουμε πολύ ισχυρές κρατήσεις. Σίγουρα όλοι οι διευθύνοντες σύμβουλοι αεροπορικών εταιρειών με τους οποίους συνομιλώ βλέπουν όχι μόνο καλή ζήτηση για ταξίδια κοντά στο τέλος του έτους, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους», είπε στο περιθώριο ενός συνεδρίου στο Ριάντ.

Πολλές περιοχές αναμένεται να έχουν καλύτερες επιδόσεις φέτος, αν και ο Γουόλς προειδοποίησε ότι δεν αναμένει γρήγορη ανάκαμψη στην Ασία-Ειρηνικό, επικαλούμενος τους περιορισμούς στην Κίνα, η οποία ακολουθεί μια πολιτική μηδενικής COVID-19.

Ωστόσο, είπε ότι συνολικά, δεδομένης της τρέχουσας επιταχυνόμενης αύξησης της επιβατικής κίνησης, ο κλάδος θα μπορούσε να φτάσει τα ποσοστά επιβατών πριν από την πανδημία το επόμενο έτος, βοηθούμενο από ένα δυνατό καλοκαίρι το 2023.

«Δεν νομίζω ότι πρέπει να αποσπάται η προσοχή μας από το γεγονός ότι βλέπουμε μια ισχυρή ανάκαμψη και νομίζω ότι η ανάκαμψη θα αποκτήσει δυναμική καθώς διανύουμε το υπόλοιπο αυτού του έτους έως το 2023».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
ΕΚΤ: Απορρίπτει τις εκκλήσεις των τραπεζών για χαλάρωση των κεφαλαιακών απαιτήσεων
Διεθνή |

Παραμένει «αυστηρή» η ΕΚΤ με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις των τραπεζών

Αδιάλλακτη παραμένει η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αναφορικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις των τραπεζών. Τα κεφάλαια δηλαδή που πρέπει να διακρατούν ούτως ώστε σε περίπτωση ενός οικονομικού σοκ να παραμείνουν βιώσιμες δίχως να στραφούν στις κρατικές ενισχύσεις. Μετά το 2008 και τη διάσωση των τραπεζών με τα χρήματα των φορολογουμένων, οι απαιτήσεις αυτές κατέστησαν πιο αυστηρές. […]