
Οι Ηνωμένες Πολιτείες αντιμετωπίζουν τη χειρότερη έλλειψη πιλότων των τελευταίων πολλών ετών, αναγκάζοντας τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν τις πτήσεις τους ακριβώς τη στιγμή που οι ταξιδιώτες επιστρέφουν μετά από περισσότερα από δύο χρόνια από την πανδημία της Covid-19.
Και η κρίση αναγκάζει τη βιομηχανία να αναζητά λύσεις.
Μάλιστα, γερουσιαστές αναφέρουν ότι η κυβέρνηση εξετάζει τη θέσπιση νομοθεσίας που θα μπορούσε να αυξήσει το όριο ηλικίας συνταξιοδότησης για τους πιλότους αεροπορικών εταιρειών από 65 σε 67 ή υψηλότερο για να παρατείνει τον χρόνο των αεροπόρων στον ουρανό.
Μια περιφερειακή αεροπορική εταιρεία πρότεινε τη μείωση των απαιτήσεων ωρών πτήσης πριν από την ένταξή τους σε έναν αερομεταφορέα των ΗΠΑ και οι αεροπορικές εταιρείες επανεξετάζουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα για να μειώσουν τα εμπόδια εισόδου. Νωρίτερα φέτος, η Delta Air Lines ενώθηκε με άλλους μεγάλους αερομεταφορείς με την απόσυρση ενός τετραετούς πτυχίου από τις απαιτήσεις πρόσληψης πιλότων.
Αρκετές αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της Frontier , προσλαμβάνουν πιλότους από την Αυστραλία. Και η American Airlines πουλάει εισιτήρια λεωφορείων για ορισμένα σύντομα δρομολόγια.
Ωστόσο, ορισμένα στελέχη αεροπορικών εταιρειών προειδοποιούν ότι η έλλειψη μπορεί να πάρει χρόνια για να λυθεί.
«Η έλλειψη πιλότων για τον κλάδο είναι πραγματική, και οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες απλά δεν πρόκειται να είναι σε θέση να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους επειδή απλά δεν υπάρχουν αρκετοί πιλότοι, τουλάχιστον όχι για τα επόμενα πέντε και πλέον χρόνια», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της United Airlines, Scott Ο Kirby.
Ο Kirby εκτίμησε ότι οι περιφερειακές αεροπορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η United έχουν αυτή τη στιγμή ακινητοποιημένα περίπου 150 αεροπλάνα λόγω της έλλειψης πιλότων.
Οι ρίζες της κρίσης
Η πανδημία του Covid σταμάτησε τις προσλήψεις πιλότων καθώς η εκπαίδευση και η αδειοδότηση επιβραδύνθηκαν. Οι αεροπορικές εταιρείες μοίρασαν πακέτα πρόωρης συνταξιοδότησης σε χιλιάδες πιλότους και άλλους υπαλλήλους με στόχο να μειώσουν το κόστος εργασίας όταν η ζήτηση ταξιδιών μειώθηκε κατά τη διάρκεια της κρίσης.
Τώρα οι αεροπορικές εταιρείες θέλουν απελπισμένα να προσλάβουν και να εκπαιδεύσουν πιλότους.
Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για την εισαγωγή νέων πιλότων είναι το κόστος της εκπαίδευσης. Ενώ οι μισθοί για τους πιλότους σε μεγάλες αεροπορικές εταιρείες μπορεί να υπερβούν τα 350.000 $ ετησίως, η απόκτηση πτυχίου διαρκεί χρόνια.
Στο ATP Flight School, το μεγαλύτερο στη χώρα, κοστίζει σχεδόν 92.000 $ για ένα επτάμηνο πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης για την απόκτηση της αρχικής άδειας. Στη συνέχεια, μπορεί να χρειαστούν περίπου 18 μήνες ή περισσότερο για να συγκεντρώσουν οι πιλότοι αρκετές ώρες για να πετάξουν, συχνά δίνοντας οδηγίες σε μαθητές πιλότους ή μερικές φορές πετώντας πανό κοντά σε παραλίες.
Τον Δεκέμβριο, η United άρχισε να διδάσκει τους πρώτους μαθητές στη δική της σχολή πτήσεων, την United Aviate Academy, στο Goodyear της Αριζόνα, με στόχο να εκπαιδεύσει 5.000 πιλότους εκεί μέχρι το 2030 . Η United λέει ότι στοχεύει το ήμισυ αυτού του αριθμού να είναι γυναίκες ή έγχρωμοι. Η εταιρεία καλύπτει το κόστος της εκπαίδευσης των πιλότων μέχρι το σημείο λήψης της ιδιωτικής τους άδειας πιλότου, το οποίο εκτιμά ότι είναι περίπου 17.000 $ ανά μαθητή.
Άλλοι μεταφορείς έχουν στραφεί σε χαμηλότοκα δάνεια ή άλλες πρωτοβουλίες για να μειώσουν την οικονομική επιβάρυνση των φοιτητών.


Latest News

Μεγάλο deal ετοιμάζει η Toyota - Πρόταση εξαγοράς της Toyota Industries έναντι 42 δισ.
Η Toyota Industries, η οποία κατασκευάζει ανταλλακτικά για την αυτοκινητοβιομηχανία

Ο Τραμπ υποστηρίζει ότι μίλησε με τον Σι αλλά το Πεκίνο διαψεύδει - «Κλείσαμε 200 εμπορικές συμφωνίες»
Ο Τραμπ υποστηρίζει ότι μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα ανακοινωθούν πολλές εμπορικές συμφωνίες

Χόλτσμαν (ΕΚΤ): Αποπληθωριστικές εως τώρα οι πιέσεις των δασμών στην ΕΕ
Το «γεράκι» της ΕΚΤ, Ρόμπερτ Χόλτσμαν, δήλωσε ότι συμφωνεί με την Κριστίν Λαγκάρντ ως προς το ότι οι δασμοί ήταν αποπληθωριστικοί έως τώρα στην ΕΕ

Οι δασμοί στα εισαγόμενα φάρμακα θα αυξήσουν τις τιμές τους στις ΗΠΑ κατά 51 δισ. δολ. ετησίως
Οι ΗΠΑ εισήγαγαν το 2023 φαρμακευτικά προϊόντα συνολικής αξίας 203 δισεκατομμυρίων δολαρίων απο την Ευρώπη

Πρώην υπάλληλος της Adidas διεκδικεί 6,2 εκατ. μετά από καταγγελία για ρατσιστική διάκριση
Η πρώην εργαζόμενη ισχυρίζεται ότι το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της Adidas δεν ασχολήθηκε ουσιαστικά με την καταγγελία της

Δημοσκόπηση Bloomberg: Αυξάνονται οι πιθανότητες για ύφεση στις ΗΠΑ
Τι προβλέπει δημοσκόπηση του Bloomberg για την πορεία της οικονομίας των ΗΠΑ και την πολιτική που ακολουθεί ο αμερικανός πρόεδρος για τους δασμούς

ΔΝΤ για Υποσχάρια Αφρική: Αντοχή στην παγκόσμια αστάθεια με αύξηση εσόδων
Κατά το ΔΝΤ, 11 από τις 20 ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες στον κόσμο θα βρίσκονται στην υποσαχάρια Αφρική

Απογειώθηκαν στα 7,25 δισ. ευρώ τα έσοδα τριμήνου της Safran
Τα ανεβασμένα έσοδα της Safran επηρεάστηκαν απο τις πωλήσεις σε ανταλλακτικά κινητήρων και τις υπηρεσίες

Τραμπ: Εκτελεστικό Διάταγμα για Εξόρυξη Βαθέων Υδάτων από τις ΗΠΑ
Η κυβέρνηση Τραμπ κινείται προς την παράκαμψη του οργάνου του ΟΗΕ που διέπει τον πυθμένα του ωκεανού και την εξόρυξη ορυκτών και μετάλλων σε διεθνή ύδατα

Ο Μιλέι χλευάζει τους οικονομολόγους καθώς το πέσο αψηφά τις προβλέψεις για απότομη πτώση
Το πέσο βρίσκεται πολύ πάνω από το κατώτερο όριο μετά τη μερική διακύμανση, αλλά παραμένει ασταθές