Οι Ηνωμένες Πολιτείες αντιμετωπίζουν τη χειρότερη έλλειψη πιλότων των τελευταίων πολλών ετών, αναγκάζοντας τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν τις πτήσεις τους ακριβώς τη στιγμή που οι ταξιδιώτες επιστρέφουν μετά από περισσότερα από δύο χρόνια από την πανδημία της Covid-19.
Και η κρίση αναγκάζει τη βιομηχανία να αναζητά λύσεις.
Μάλιστα, γερουσιαστές αναφέρουν ότι η κυβέρνηση εξετάζει τη θέσπιση νομοθεσίας που θα μπορούσε να αυξήσει το όριο ηλικίας συνταξιοδότησης για τους πιλότους αεροπορικών εταιρειών από 65 σε 67 ή υψηλότερο για να παρατείνει τον χρόνο των αεροπόρων στον ουρανό.
Μια περιφερειακή αεροπορική εταιρεία πρότεινε τη μείωση των απαιτήσεων ωρών πτήσης πριν από την ένταξή τους σε έναν αερομεταφορέα των ΗΠΑ και οι αεροπορικές εταιρείες επανεξετάζουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα για να μειώσουν τα εμπόδια εισόδου. Νωρίτερα φέτος, η Delta Air Lines ενώθηκε με άλλους μεγάλους αερομεταφορείς με την απόσυρση ενός τετραετούς πτυχίου από τις απαιτήσεις πρόσληψης πιλότων.
Αρκετές αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της Frontier , προσλαμβάνουν πιλότους από την Αυστραλία. Και η American Airlines πουλάει εισιτήρια λεωφορείων για ορισμένα σύντομα δρομολόγια.
Ωστόσο, ορισμένα στελέχη αεροπορικών εταιρειών προειδοποιούν ότι η έλλειψη μπορεί να πάρει χρόνια για να λυθεί.
«Η έλλειψη πιλότων για τον κλάδο είναι πραγματική, και οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες απλά δεν πρόκειται να είναι σε θέση να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους επειδή απλά δεν υπάρχουν αρκετοί πιλότοι, τουλάχιστον όχι για τα επόμενα πέντε και πλέον χρόνια», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της United Airlines, Scott Ο Kirby.
Ο Kirby εκτίμησε ότι οι περιφερειακές αεροπορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η United έχουν αυτή τη στιγμή ακινητοποιημένα περίπου 150 αεροπλάνα λόγω της έλλειψης πιλότων.
Οι ρίζες της κρίσης
Η πανδημία του Covid σταμάτησε τις προσλήψεις πιλότων καθώς η εκπαίδευση και η αδειοδότηση επιβραδύνθηκαν. Οι αεροπορικές εταιρείες μοίρασαν πακέτα πρόωρης συνταξιοδότησης σε χιλιάδες πιλότους και άλλους υπαλλήλους με στόχο να μειώσουν το κόστος εργασίας όταν η ζήτηση ταξιδιών μειώθηκε κατά τη διάρκεια της κρίσης.
Τώρα οι αεροπορικές εταιρείες θέλουν απελπισμένα να προσλάβουν και να εκπαιδεύσουν πιλότους.
Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για την εισαγωγή νέων πιλότων είναι το κόστος της εκπαίδευσης. Ενώ οι μισθοί για τους πιλότους σε μεγάλες αεροπορικές εταιρείες μπορεί να υπερβούν τα 350.000 $ ετησίως, η απόκτηση πτυχίου διαρκεί χρόνια.
Στο ATP Flight School, το μεγαλύτερο στη χώρα, κοστίζει σχεδόν 92.000 $ για ένα επτάμηνο πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης για την απόκτηση της αρχικής άδειας. Στη συνέχεια, μπορεί να χρειαστούν περίπου 18 μήνες ή περισσότερο για να συγκεντρώσουν οι πιλότοι αρκετές ώρες για να πετάξουν, συχνά δίνοντας οδηγίες σε μαθητές πιλότους ή μερικές φορές πετώντας πανό κοντά σε παραλίες.
Τον Δεκέμβριο, η United άρχισε να διδάσκει τους πρώτους μαθητές στη δική της σχολή πτήσεων, την United Aviate Academy, στο Goodyear της Αριζόνα, με στόχο να εκπαιδεύσει 5.000 πιλότους εκεί μέχρι το 2030 . Η United λέει ότι στοχεύει το ήμισυ αυτού του αριθμού να είναι γυναίκες ή έγχρωμοι. Η εταιρεία καλύπτει το κόστος της εκπαίδευσης των πιλότων μέχρι το σημείο λήψης της ιδιωτικής τους άδειας πιλότου, το οποίο εκτιμά ότι είναι περίπου 17.000 $ ανά μαθητή.
Άλλοι μεταφορείς έχουν στραφεί σε χαμηλότοκα δάνεια ή άλλες πρωτοβουλίες για να μειώσουν την οικονομική επιβάρυνση των φοιτητών.
Latest News
Πού θα κλειδώσει το ουδέτερο επιτόκιο της ΕΚΤ - Ο εκτιμήσεις Κάζακς
Οι συζητήσεις για το ουδέτερο περιπλέκονται από το γεγονός ότι δεν μπορεί να μετρηθεί με ακρίβεια σε πραγματικό χρόνο
Σχέδιο για τόνωση των επενδύσεων με το premium «Made in Germany», προωθεί το SPD
Ο γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς έστειλε αίτημα στο κοινοβούλιο την περασμένη εβδομάδα ώστε να διεξαχθεί ψήφος εμπιστοσύνης τη Δευτέρα
Τα 24ωρο των κεντρικών τραπεζών - Με μπαράζ μειώσεων στα επιτόκια κλείνει το 2024
Το 2025 αλλάζει σημαντικά τα δεδομένα και σηματοδοτεί στροφή στις νομισματικές πολιτικές των τραπεζών
Συνεργασία και λύσεις - Πού βρίσκεται τελικά η ευρωπαϊκή απάντηση για τη στεγαστική κρίση;
Ακριβά ενοίκια και στεγαστικά δάνεια έχουν επιδεινώσει την στεγαστική κρίση στην Ευρώπη - Τι ζητούν οι πολίτες
Έρχεται το τέλος του ΠΟΕ με τον Ντόναλντ Τραμπ;
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (ΠΟΕ) έτσι κι αλλιώς δεν λειτουργεί υποδειγματικά. Με τον Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο μάλλον θα καταρρεύσει. Ποιες θα είναι οι συνέπειες;
Μάριο Μόντι: «Η Ευρώπη δεν μπορεί άλλο να παραμείνει ένα βρέφος»
Ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας, Μάριο Μόντι μίλησε για την κρισιμότητα της επόμενης πενταετίας αλλά και για το δικαίωμα του βέτο
Στην ουρά οι τουρκικές εταιρείες για την ανοικοδόμηση της Συρίας
Πάνω από 11 δισ. δολάρια ήταν ήδη οι ζημιές σε 14 μεγάλες πόλεις και σε σημαντικούς κλάδους της οικονομίας από το 2023, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα
Θα έκανε τα πάντα για να τον... αποφύγει - Το αμερικανικό δίκτυο ABC και ο Τραμπ
Ο άλλοτε σύμβουλος του Μπιλ Κλίντον βρέθηκε στο στόχαστρο του Τραμπ και προκάλεσε μια διαμάχη με το δίκτυο ABC
Γιατί οι Millennials δεν αγοράζουν πλέον σπίτια;
Οι τιμές των σπιτιών δεν είναι το μόνο που εμποδίζει τους millennials να αγοράζουν ακίνητα - Τι άλλο τους ανησυχεί
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους