Τη στρατηγική συνεργασία με τη DANNEMANN, κορυφαίο κατασκευαστή πούρων πολυτελείας και cigarillos, ανακοίνωσε σήμερα η καπνοβιομηχανία Καρέλιας. Έτσι, από 1ης Ιουνίου 2022, η Καρέλια Α.Ε. θα έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα διανομής μιας ευρείας γκάμας προϊόντων της DANNEMANN στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των «MOODS» και των «AL CAPONE».
Ο εμπορικός διευθυντής της καπνοβιομηχανίας Καρέλια στην Ελλάδα, κ. Γιάννης Λαμπίδης, δήλωσε: «Η DANNEMANN είναι μια εταιρεία διάσημη για τα εξαιρετικής ποιότητας πούρα και cigarillos που φέρουν το όνομά της, με έτος ίδρυσης το 1872. Οι δύο εταιρείες έχουν σφυρηλατήσει μια πλούσια και επιτυχημένη ιστορία στη βιομηχανία προϊόντων καπνού για σχεδόν δύο αιώνες. Μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες και τη δέσμευση για αριστεία στις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες για την διάθεση απαράμιλλων προϊόντων καπνού στους καταναλωτές μας. Προσβλέπω σε μια επιτυχημένη συνεργασία με την ομάδα της DANNEMANN στην ελληνική αγορά, για την οποία είμαστε βέβαιοι ότι θα δημιουργήσει αμοιβαία επωφελείς ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης και για τις δύο εταιρείες μας».
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας