Η Salesforce, εταιρεία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM), πραγματοποίησε το συνέδριο «Salesforce Live: Athens», στο οποίο παρουσιάστηκαν οι λύσεις τεχνολογίας και νέφους (cloud) της εταιρείας.
Tα στελέχη της Salesforce αναγνώρισαν τη σημασία της Ελλάδας λέγοντας πως θα συνεχιστούν οι επενδύσεις σε συνεργάτες και πανεπιστήμια, με στόχο την επιστροφή ταλαντούχων στελεχών στη χώρα, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και την επαναφορά των νέων που έχουν αποσυνδεθεί από την αγορά εργασίας.
Στο πλαίσιο της ανάπτυξής της στην Ελλάδα, η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει στην υποστήριξη πελατών και συνεργατών, καθώς η προοπτική να γίνει ένας από τους βασικούς παράγοντες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας, δίνοντας ώθηση στις επιχειρήσεις και στην πολιτεία να ανακάμψουν και να οικοδομήσουν μια νέα ανθεκτική και βιώσιμη οικονομία και κοινωνία, αποτελεί πρόκληση για την εταιρεία.
Η Ελλάδα κόμβος νέων ψηφιακών ταλέντων
«Η Ελλάδα πρέπει να γίνει ένας κόμβος νέων ψηφιακών ταλέντων», δήλωσε ο Robin Fisher, Αντιπρόεδρος της Salesforce για την περιοχή της Μεσογείου, του Ισραήλ, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, «γι’ αυτό τον σκοπό συνεργαζόμαστε με πανεπιστήμια και εταίρους, παρέχοντας παράλληλα το Trailhead, τη δωρεάν εκπαιδευτική πλατφόρμα της Salesforce, η οποία είναι προσβάσιμη σε οποιονδήποτε έχει βασικές ψηφιακές γνώσεις».
Η υψηλότερη ετήσια ανάπτυξη στην Ευρώπη
Η Ελλάδα είναι μία από τις αγορές με την υψηλότερη ετήσια ανάπτυξη στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την Ετήσια Οικονομική Έκθεση του IDC, η Salesforce αναμένεται να συμβάλλει στη δημιουργία 9,3 εκατ. νέων θέσεων εργασίας και περισσότερων από 1,6 τρισ. δολαρίων σε νέα επιχειρηματικά έσοδα έως το 2026, ενώ το ελληνικό οικοσύστημα πελατών και συνεργατών της Salesforce αναμένεται να δημιουργήσει 6.300 νέες θέσεις εργασίας και σχεδόν 1.9 δισ. δολάρια σε κύκλο εργασιών μέχρι το 2026.
Το ελληνικό οικοσύστημα της Salesforce
Το ελληνικό οικοσύστημα της Salesforce, το οποίο περιλαμβάνει εταιρείες και οργανισμούς όπως οι Accenture, Cognity, Deloitte, IBM, Intasoft, KPMG, NetU, Prime Consulting, PwC, Qivos, Robin Consulting, Satori Analytics και TEKA Systems, αποτελεί ένα κόμβο γεμάτο από ευκαιρίες, ανταλλαγή γνώσης και επιτυχίες σε αυτόν τον, καινούριο, ψηφιακό κόσμο. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, πελάτες της Salesforce μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες το όραμα και την εμπειρία τους, καθώς και το πώς κατόρθωσαν να ξεπεράσουν σημαντικές προκλήσεις που αντιμετώπισαν, αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Salesforce, Customer 360.
Πλατφόρμα Customer 360
Το Customer 360, το οποίο θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη, έχει επανασχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει την εργασία από οπουδήποτε στον κόσμο. Με εφαρμογές όπως το Slack, το οποίο συνδέει πελάτες, συνεργάτες και φιλικά bot, και με άλλες επιχειρηματικές λύσεις, επιτρέπει τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, τα ταξίδια, τις μεταφορές και άλλες επαγγελματικές υπηρεσίες.
Το Customer 360 υποστηρίζεται από τον πυλώνα Einstein, μία πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης η οποία δίνει δεδομένα – στατιστικά σε πραγματικό χρόνο, καθώς και 151 δισεκατομμύρια προβλέψεις την ημέρα, που βοηθούν τις εταιρείες να παρέχουν προηγμένες υπηρεσίες στους πελάτες τους και, φυσικά, να έχουν ταχύτερη απόδοση της επένδυσης.
Το συνδρομητικό μοντέλο της εταιρείας επιτρέπει σε επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους -μικρότερες ή μεγαλύτερες- να χρησιμοποιούν τεχνολογικές λύσεις αιχμής, όπως το cloud, την κινητή, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη φωνητική και Τεχνητή Νοημοσύνη για να συνδέονται με τους πελάτες τους σε έναν τεχνολογικά αναπτυγμένο κόσμο, επιτρέποντάς τους να αναπτυχθούν δημιουργώντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης και παρέχοντας τις έξυπνες και εξατομικευμένες εμπειρίες που αναμένουν οι πελάτες, τοποθετώντας τους τελευταίους στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων κάθε επιχείρησης. Με αυτόματες ενημερώσεις/ νέες κυκλοφορίες τρείς (3) φορές τον χρόνο, οι πελάτες της Salesforce έχουν πρόσβαση σε καινοτόμες λύσεις, οι οποίες προσαρμόζονται στις ανάγκες τους.
Latest News
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
«Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης επιτέλους επιβραδύνεται» - Τι προβλέπει τώρα ο CEO της Google
Θα χρειαστεί χρόνος για μια άλλη τεχνολογική ανακάλυψη για να θέσει ξανά την ΑΙ σε εξαιρετικά γρήγορη αναπυτξιακή ταχύτητα, προβλέπει ο CEO της Google Σουντάρ Πιτσάι
Πρώτα βήματα εισαγωγής της Τεχνητής Νοημοσύνης στις σχολικές αίθουσες
Το Αi4edu είναι το πρόγραμμα για την τεχνητή νοημοσύνη που αναπτύσσουν έξι οργανισμοί, από τέσσερα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η AI «επηρέασε» πωλήσεις 60 δισ. δολαρίων κατά την φετινή Cyber Week
Ρεκόρ πωλήσεων ύψους 314,9 δισ. δολαρίων παγκοσμίως καταγράφηκαν τη φετινή Cyber Week - Το 70% των διαδικτυακών αγορών παγκοσμίως πραγματοποιήθηκε μέσω φορητών συσκευών
Ξηροκώστας (SAP): Τεκτονικές οι αλλαγές που φέρνει στην αγορά η AI
Ο CEO της SAP Hellas, Ανδρέας Ξηροκώστας, στο περιθώριο του ετήσιου «SAP Innovation Day 2024» επισήμανε επίσης «το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης ανθρώπινων πόρων» ειδικά στον κλάδο της τεχνολογίας
Μεγάλο deal στους ημιαγωγούς ΑΙ μεταξύ TSMC - Nvidia για το εργοστάσιο της Αριζόνα
Τι συζητούν TSMC - Nvidia για τους ημιαγωγούς Blackwell και το νέο εργοστάσιο του ταϊβανέζικου τεχνολογικού κολοσσού στην Αριζόνα
Ο θρυλικός Μπιόρν Ουλβέους των ΑΒΒΑ δεν βλέπει με καλό μάτι την ΑΙ
«Πολύ άδικο» για τις εταιρείες τεχνολογίας να χρησιμοποιούν τη δουλειά των καλλιτεχνών χωρίς να τους πληρώνουν, λέει ο θρυλικός Μπιόρν Ουλβέους των ΑΒΒΑ
Παπαστεργίου: Ωραίο αλλά ακριβό σπορ η AI – Συνεργασία με το Υπερταμείο για τον «Φάρο»
Στις πρωτοβουλίες της Ελλάδας στο πεδίο της Τεχνητής Νοημοσύνης αναφέρθηκε κατά τον χαιρετισμό του στο 2ο Growthfund Summit ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου
Στους 300 εκατ. οι ενεργοί χρήστες ανά εβδομάδα για την OpenAI
Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, η OpenAI φέρεται να στοχεύει σχεδόν στο 4πλάσιο του τρέχοντος αριθμού χρηστών της, στοχεύοντας στο 1 δισεκατομμύριο