Η Salesforce, εταιρεία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM), πραγματοποίησε το συνέδριο «Salesforce Live: Athens», στο οποίο παρουσιάστηκαν οι λύσεις τεχνολογίας και νέφους (cloud) της εταιρείας.
Tα στελέχη της Salesforce αναγνώρισαν τη σημασία της Ελλάδας λέγοντας πως θα συνεχιστούν οι επενδύσεις σε συνεργάτες και πανεπιστήμια, με στόχο την επιστροφή ταλαντούχων στελεχών στη χώρα, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και την επαναφορά των νέων που έχουν αποσυνδεθεί από την αγορά εργασίας.
Στο πλαίσιο της ανάπτυξής της στην Ελλάδα, η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει στην υποστήριξη πελατών και συνεργατών, καθώς η προοπτική να γίνει ένας από τους βασικούς παράγοντες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας, δίνοντας ώθηση στις επιχειρήσεις και στην πολιτεία να ανακάμψουν και να οικοδομήσουν μια νέα ανθεκτική και βιώσιμη οικονομία και κοινωνία, αποτελεί πρόκληση για την εταιρεία.
Η Ελλάδα κόμβος νέων ψηφιακών ταλέντων
«Η Ελλάδα πρέπει να γίνει ένας κόμβος νέων ψηφιακών ταλέντων», δήλωσε ο Robin Fisher, Αντιπρόεδρος της Salesforce για την περιοχή της Μεσογείου, του Ισραήλ, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, «γι’ αυτό τον σκοπό συνεργαζόμαστε με πανεπιστήμια και εταίρους, παρέχοντας παράλληλα το Trailhead, τη δωρεάν εκπαιδευτική πλατφόρμα της Salesforce, η οποία είναι προσβάσιμη σε οποιονδήποτε έχει βασικές ψηφιακές γνώσεις».
Η υψηλότερη ετήσια ανάπτυξη στην Ευρώπη
Η Ελλάδα είναι μία από τις αγορές με την υψηλότερη ετήσια ανάπτυξη στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την Ετήσια Οικονομική Έκθεση του IDC, η Salesforce αναμένεται να συμβάλλει στη δημιουργία 9,3 εκατ. νέων θέσεων εργασίας και περισσότερων από 1,6 τρισ. δολαρίων σε νέα επιχειρηματικά έσοδα έως το 2026, ενώ το ελληνικό οικοσύστημα πελατών και συνεργατών της Salesforce αναμένεται να δημιουργήσει 6.300 νέες θέσεις εργασίας και σχεδόν 1.9 δισ. δολάρια σε κύκλο εργασιών μέχρι το 2026.
Το ελληνικό οικοσύστημα της Salesforce
Το ελληνικό οικοσύστημα της Salesforce, το οποίο περιλαμβάνει εταιρείες και οργανισμούς όπως οι Accenture, Cognity, Deloitte, IBM, Intasoft, KPMG, NetU, Prime Consulting, PwC, Qivos, Robin Consulting, Satori Analytics και TEKA Systems, αποτελεί ένα κόμβο γεμάτο από ευκαιρίες, ανταλλαγή γνώσης και επιτυχίες σε αυτόν τον, καινούριο, ψηφιακό κόσμο. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, πελάτες της Salesforce μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες το όραμα και την εμπειρία τους, καθώς και το πώς κατόρθωσαν να ξεπεράσουν σημαντικές προκλήσεις που αντιμετώπισαν, αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Salesforce, Customer 360.
Πλατφόρμα Customer 360
Το Customer 360, το οποίο θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη, έχει επανασχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει την εργασία από οπουδήποτε στον κόσμο. Με εφαρμογές όπως το Slack, το οποίο συνδέει πελάτες, συνεργάτες και φιλικά bot, και με άλλες επιχειρηματικές λύσεις, επιτρέπει τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, τα ταξίδια, τις μεταφορές και άλλες επαγγελματικές υπηρεσίες.
Το Customer 360 υποστηρίζεται από τον πυλώνα Einstein, μία πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης η οποία δίνει δεδομένα – στατιστικά σε πραγματικό χρόνο, καθώς και 151 δισεκατομμύρια προβλέψεις την ημέρα, που βοηθούν τις εταιρείες να παρέχουν προηγμένες υπηρεσίες στους πελάτες τους και, φυσικά, να έχουν ταχύτερη απόδοση της επένδυσης.
Το συνδρομητικό μοντέλο της εταιρείας επιτρέπει σε επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους -μικρότερες ή μεγαλύτερες- να χρησιμοποιούν τεχνολογικές λύσεις αιχμής, όπως το cloud, την κινητή, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη φωνητική και Τεχνητή Νοημοσύνη για να συνδέονται με τους πελάτες τους σε έναν τεχνολογικά αναπτυγμένο κόσμο, επιτρέποντάς τους να αναπτυχθούν δημιουργώντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης και παρέχοντας τις έξυπνες και εξατομικευμένες εμπειρίες που αναμένουν οι πελάτες, τοποθετώντας τους τελευταίους στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων κάθε επιχείρησης. Με αυτόματες ενημερώσεις/ νέες κυκλοφορίες τρείς (3) φορές τον χρόνο, οι πελάτες της Salesforce έχουν πρόσβαση σε καινοτόμες λύσεις, οι οποίες προσαρμόζονται στις ανάγκες τους.
Latest News
Στα άκρα η μάχη των εταιρειών ΑΙ για να προσελκύσουν ταλέντα
Οι ελλείψεις στελεχών για την τεχνητή νοημοσύνη «θερμαίνουν» την αγορά την ώρα που οι απολύσεις πλήττουν άλλους τομείς της τεχνολογίας
Πού και πότε θα «αποκαλύψει» η Apple την στρατηγική για την ΑΙ
To tech event προσελκύει παραδοσιακά το ενδιαφέρον πελατών και συνεργατών της Apple σε όλο τον κόσμο, όπως και της παγκόσμιας αγοράς και του τεχνολογικού κλάδου λόγω των καινοτομιών που παρουσιάζονται εκεί
Ο χρηματοοικονομικός κλάδος επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη - Ποια επαγγέλματα απειλούνται
Στην επενδυτική τραπεζική και τη διαχείριση επενδύσεων, η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο
Αγώνας δρόμου κυβερνήσεων και εταιρειών για τον έλεγχο της AI
Μπορεί κάποιος να ελέγξει την τεχνητή νοημοσύνη;
Έχετε email από τον... Ζάκερμπεργκ - Τι ψάχνει στην Google o CEO της Meta
Η εταιρεία στρατολογεί ταλέντα και ο Μαρκ το έχει πάρει προσωπικά - Στέλνει προσωπικά γραπτά email σε ερευνητές τεχνητής νοημοσύνης από το DeepMind της Google
Στροφή της Nvidia στον τομέα υγείας με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης
Ιδιαίτερα σημαντικός αναδεικνύεται ο υγειονομικός κλάδος για τη Nvidia καθώς προσφέρει επιχειρηματικές ευκαιρίες και έσοδα στον μη τεχνολογικό τομέα
Ποια είναι τα δύο πρόσωπα που υπόσχονται να αλλάξουν τα πάντα στα μικροτσίπ;
Η Intel υπό τον αμερικανικής καταγωγής Gelsinger μόλις έλαβε κρατικές επιδοτήσεις και δάνεια ύψους 19,5 δισ. δολ. από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση των ΗΠΑ
Γιατί τα τσιπ της Nvidia κυριαρχούν στην αγορά τεχνητής νοημοσύνης;
Τα τρία μεγάλα πλεονεκτήματα της εταιρείας
Μέσω... τεχνητής νοημοσύνης η αξιολόγηση στο Δημόσιο
Πώς θα γίνεται ενδυνάμωση και εκπαίδευση δημοσίων υπαλλήλων
Πώς οι κολοσσοί της τεχνολογίας κερδίζουν τη μάχη των ταλέντων
Στην αναδυόμενη οικονομία της τεχνητής νοημοσύνης θα κυριαρχήσουν πιθανότατα οι αμερικανικοί τεχνολογικοί γίγαντες